• _________________________________________________________________

    Sommige mensen gebruiken muziek als uitlaatklep, andere tekenen en weer andere schrijven, maar deze groep mensen uit hun emoties voor de camera. De filmpjes die ze maken zetten ze dan op een website waar iedereen ze kan bewonderen. Ze zien dit als een soort dagboek waarin ze tegen hun zogenaamde 'subscribers' hun verhaal vertellen. Deze mensen worden YouTubers genoemd.

    Hoewel het leven van deze YouTubers vaak rozengeuren en maneschijn lijkt, is dit niet het geval. Elk van deze mensen heeft zijn eigen problemen, zowel ontstaan in hun jeugd als door de beroemdheid. Dingen die niet bestemd zijn voor de buitenwereld en ze het liefst voor zichzelf houden.

    De bekendste YouTubers besluiten een break te nemen en met zijn alle naar Italië te gaan. Natuurlijk kunnen ze hun subscribers niet zonder video's daar laten zitten en zullen ze tussen hun vakantie door video's moeten maken. Maar het aller belangrijkste is; Kunnen ze hun geheimen voor zichzelf houden als ze een maand lang op elkaars lip zitten en wie kunnen ze dit toe vertrouwen?

    Je mag een bestaande YouTuber kiezen, een zelfbedachte of een combinatie van die twee (als in een verdraaid karakter of uiterlijk)

    _________________________________________________________________

    Rollen

    Jongens:
    - Daniel "Dan" Howell aka. Danisnotonfire. ||Phxntasia
    - Philip "Phil" Lester aka. Amazingphil || PhilLester.
    - Felix Kjellberg aka PewDiePie || Dandelions
    - William ''Will'' Dean Adams aka. FunWithWill || HemmingsMyHero
    - Gereserveerd door HemmingsMyHero || Joseph "Joe" Sugg aka. ThatcherJoe
    -Gereserveerd door Phxntasia || Caspar Lee aka. Caspar (eerder Dicasp)
    -Gereserveerd door CaptainHook || Tyler Oakley aka. Tyler Oakley
    - Robin Tigrisblack aka. creepycreeper || Robind19

    Meiden:
    - Marzia Bisognin aka. CutiePieMarzia || MadCry
    - Devon 'Dev' Sophie Tonra aka. seventytimesdevon || Weekes
    - Samantha "Sammy" Lexie McCartney aka. MCSammy||CaptainHook
    - Kathleen Fuentes aka. KathleenLights || Balloo
    - April Jones aka. CuteAprilJewel || everydee
    - Dee Wakefield aka. EveryDee || everydee
    - Brooklyn 'Brooke' Griffith aka. Bookero || Zephyr
    - Deveney 'Neytje' Amy DiAngelo aka. CutiieDeveney || Komorebi_
    _________________________________________________________________

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Subscribers:
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:
    _________________________________________________________________

    Regels

    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Mashtonx) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste : Have fun.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 6:55 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ferrars schreef:
    Mag ik Meg DeAngelis aka MayBaby?


    Je staat er bij! (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    CaptianHook schreef:
    Samantha Lexie McCartney
    ''Sammy'' ''Sam''
    x ''I'd like to be a panda. Would you like to be a panda? Because I really do!'' x






    x YouTube naam x MCSammy

    x Subscribers x 2,8 miljoen.

    x Stijl x Vlogs en covers van liedjes. Ze speelt piano en heeft de stem van een nachtegaal. Ook leert ze nog gitaar te spelen. Zo nu en dan probeert ze zelf liedjes te schrijven.

    x Leeftijd x Ze is negentien jaar oud en verjaart op 12 januari.

    x Uiterlijk x [FC: Alexandra Catherine Axelina] Je kunt haar niet echt onopvallend noemen. Haar witte haren komen tot haar zij en hebben lichte slag. Van nature zijn de lokken lichtbruin.
    Ze heeft de lokken altijd los of ze moet gaan sporten. Anders zitten ze echt altijd los. Vaak zit er een beanie overheen. Samantha's ogen hebben een grijze kleur en staat meestal met pretlichtjes. Om deze kijkers zitten lichte wimpers waar ze altijd mascara op doet. Het is geen dikke laag, maar ze doet het wel. Hierdoor vallen haar ogen meer op. Soms doet ze ook eyeliner op, al dit niet vaak is. Samantha haar huid is ook niet de donkerste, het is gewoon erg bleek en verkleurd ook niet snel. Gelukkig voor haar verbrand het ook niet snel. Haar lippen hebben een zachtroze kleur en ze doet er enkel gloss op. Bijna nooit lippenstift, of ze moet uitgaan. Lang is ze niet echt, 1 meter en 64 centimeter. Dit is hatelijk, maar hakken draagt ze niet. Marteltuigen noemt ze die dingen, het enige wat ze er op doet is vallen.
    Wat ook opvalt is haar lippiercing. Deze heeft ze op haar zeventiende laten zetten en ze is er erg blij mee. Later wilt ze nog tatoeages, maar nu nog niet. Vaak draagt Samantha iets wat meer rock, punk of alternatief. Want dit past mooi bij haar lokken en piercing.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Samantha is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Samantha overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Net zoals haar pa is Samantha´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Samantha niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt vreselijk zeker van zichzelf, maar is dit niet. Samantha is best onzeker. Hoewel ze dit niet toont.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Samantha is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Samantha is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen genie is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug. Samantha houdt ervan om risico´s te nemen en te kijken hoe ver ze kan gaan.

    x Geschiedenis x Ze is geboren in Manchester en heeft hier tot haar tiende gewoond. Toen is ze met beide ouders en jonger zusje; Katherine verhuisd naar Londen en hier woont zij nog steeds. Er is niet veel speciaals aan haar jeugd. Ze is net zoals veel kids wel eens gepest op de middelbare school, spijbelde zo nu en dan en was opstandig. Toch haalde ze goede cijfers en had net zoals velen een hekel aan wiskunde. Er waren een paar vakken waar ze nooit lager haalde dan een acht en dit waren; Oud Grieks, geschiedenis en Frans. Talen lagen haar goed en ze interesseerde zich in geschiedenis. Samantha is verder gaan studeren op het conservatorium en doet hier van alles. Maar geweldig vindt ze het wel.
    Verder is er niets interessants over haar.

    x Probleem x Naast fans zijn er natuurlijk ook vele haters. En dit is haar probleem. Samantha is onzeker over zichzelf en wanneer ze al die Tweets en comments leest trekken de haters de aandacht. Deze reacties doen haar erg veel pijn en ze snapt eigenlijk niet zo goed wat ze er mee moet. Toch liet ze er niets van merken en er kwam meer haat. Uiteindelijk leed ze eronder en kreeg ze van fans de vragen waarom ze niet meer zo happy leek. Hier heeft ze op gereageerd dat ze wat privéproblemen had. Maar nu lijdt ze er echt onder en heeft ze rust nodig van alle negatieve gedachtes in haar hoofd.

    x Extra x Samantha is goed bevriend met William Adams, ook wel bekend als FunWithWill, en hij voelt net als een broer voor haar. Ze is erg close met hem en vertrouwt hem blindelings.
    Je hoort overigens echt dat ze Brits is, want haar accent is echt goed te horen.


    Sammy is af! c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    William is ook af :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    o.0 Wat hebben jullie je rollen snel af.. Dat kan ik niet hoor.


    Ik weet trouwnes niet of ik mijn rol op tijd af kan hebben ivm een week met zo'n 14 toetsen en hw en shizzle :')


    take me back to the basics and the simple life

    Naam
    Meg DeAngelis
    Youtubenaam
    MayBaby
    Subscribers
    2,1 miljoen
    Stijl
    Beauty, maar ook veel challenges en soms ook covers.
    Leeftijd
    Negentien jaar. Ze is geboren op vijftien mei 1995.
    Uiterlijk
    Door een aantal redenen wordt Meg qua leeftijd vaak jonger geschat dan dat ze is. Zo is ook haar uiterlijk daar een reden van. Met haar 1.60 meter, is ze nogal klein en ook haar postuur is nogal sprieterig met weinig figuur, wat haar er dus ook niet ouder uit laat zien.
    Innerlijk
    Ook door haar gedrag lijkt ze vaak jonger dan ze is. Meg is enorm druk en ze heeft bijna altijd nog wel energie over om bijvoorbeeld een raar dansje te doen. Toch kan ze ook wel serieus zijn. Dit komt alleen een stuk minder vaak voor.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 21:47 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Holy shit, I have so much to do this week :(

    Maar niet zoveel als jij, ahaha poor kid, ik bid voor je dat het goed komt! c:


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MetUpAtMidnight schreef:
    o.0 Wat hebben jullie je rollen snel af.. Dat kan ik niet hoor.


    Ik weet trouwnes niet of ik mijn rol op tijd af kan hebben ivm een week met zo'n 14 toetsen en hw en shizzle :')


    Is niet erg, ik weet bij deze dat hij dus nog komt (;

    Ik heb volgendeweek voor elk vak wat we op school hebben toetsen plus de week daarna een dag van half 9 's ochtends tot half 7 's avonds dus ik weet hoe je je voelt. Toetsweken werken soms echt op mn zenuwen :/

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 21:14 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dandelions schreef:
    Holy shit, I have so much to do this week :(

    Maar niet zoveel als jij, ahaha poor kid, ik bid voor je dat het goed komt! c:


    Me? Well. School is gewoon een bitch and Karma will get her.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb toetsweek, maar zal wel proberen Zoe af te schrijven voor het einde van de week


    We've lived in the shadows for far too long.

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Me? Well. School is gewoon een bitch and Karma will get her.


    I agree ^^


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Oeh, MT. Misschien doe ik hier aan mee... Ik heb nog geen idee welke youtuber tho.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Oeh, MT. Misschien doe ik hier aan mee... Ik heb nog geen idee welke youtuber tho.


    Take your time (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik probeer vanavond of morgen mijn rol af te hebben.


    16 - 09 - '17

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Yay.


    Hugget lijkt op nugget.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Haal me maar uit de lijst, sorry.


    16 - 09 - '17