• _________________________________________________________________

    Sommige mensen gebruiken muziek als uitlaatklep, andere tekenen en weer andere schrijven, maar deze groep mensen uit hun emoties voor de camera. De filmpjes die ze maken zetten ze dan op een website waar iedereen ze kan bewonderen. Ze zien dit als een soort dagboek waarin ze tegen hun zogenaamde 'subscribers' hun verhaal vertellen. Deze mensen worden YouTubers genoemd.

    Hoewel het leven van deze YouTubers vaak rozengeuren en maneschijn lijkt, is dit niet het geval. Elk van deze mensen heeft zijn eigen problemen, zowel ontstaan in hun jeugd als door de beroemdheid. Dingen die niet bestemd zijn voor de buitenwereld en ze het liefst voor zichzelf houden.

    De bekendste YouTubers besluiten een break te nemen en met zijn alle naar Italië te gaan. Natuurlijk kunnen ze hun subscribers niet zonder video's daar laten zitten en zullen ze tussen hun vakantie door video's moeten maken. Maar het aller belangrijkste is; Kunnen ze hun geheimen voor zichzelf houden als ze een maand lang op elkaars lip zitten en wie kunnen ze dit toe vertrouwen?

    Je mag een bestaande YouTuber kiezen, een zelfbedachte of een combinatie van die twee (als in een verdraaid karakter of uiterlijk)

    _________________________________________________________________

    Rollen

    Jongens:
    - Daniel "Dan" Howell aka. Danisnotonfire. ||Phxntasia
    - Philip "Phil" Lester aka. Amazingphil || PhilLester.
    - Felix Kjellberg aka PewDiePie || Dandelions
    - William ''Will'' Dean Adams aka. FunWithWill || HemmingsMyHero
    - Gereserveerd door HemmingsMyHero || Joseph "Joe" Sugg aka. ThatcherJoe
    -Gereserveerd door Phxntasia || Caspar Lee aka. Caspar (eerder Dicasp)
    -Gereserveerd door CaptainHook || Tyler Oakley aka. Tyler Oakley
    - Robin Tigrisblack aka. creepycreeper || Robind19

    Meiden:
    - Marzia Bisognin aka. CutiePieMarzia || MadCry
    - Devon 'Dev' Sophie Tonra aka. seventytimesdevon || Weekes
    - Samantha "Sammy" Lexie McCartney aka. MCSammy||CaptainHook
    - Kathleen Fuentes aka. KathleenLights || Balloo
    - April Jones aka. CuteAprilJewel || everydee
    - Dee Wakefield aka. EveryDee || everydee
    - Brooklyn 'Brooke' Griffith aka. Bookero || Zephyr
    - Deveney 'Neytje' Amy DiAngelo aka. CutiieDeveney || Komorebi_
    _________________________________________________________________

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Subscribers:
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:
    _________________________________________________________________

    Regels

    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Mashtonx) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste : Have fun.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 6:55 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Freer schreef:
    Ik weet niet of ik mijn personage 'af' vind maar door het overlijden van mijn oma staat mijn hoofd er niet zo naar, mocht er iets aan har aangevuld worden hoor ik dat alsnog graag.


    Gecondoleerd, en het lijkt mij dat dat niet uit maakt door zoiets meid.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wanneer zal dit ongeveer beginnen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Freer schreef:
    Ik weet niet of ik mijn personage 'af' vind maar door het overlijden van mijn oma staat mijn hoofd er niet zo naar, mocht er iets aan har aangevuld worden hoor ik dat alsnog graag.


    Heel erg veel Sterkte. X
    Zoals CaptainHook al zei is dit zeker geen probleem. Ik snap dat je hoofd er nu niet naar staat dus neem maar even goed de tijd.


    Zephyr schreef:
    Wanneer zal dit ongeveer beginnen?


    Ik was van plan Donderdag of Vrijdag het speeltopic te openen als iedereen dan zijn rol in heeft gevuld en het daar mee eens is

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 19:23 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik vind het best lekker om te schrijven nu juist hoor, maar dat aanpassen is zo'n gedoe en daar heb ik geen inspiratie voor en zeker met al die drukte nu.
    Bedankt voor de lieve reacties tho. <3


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb Brooke trouwens nog open staan voor vrienden of huisgenoten, ik zie haar namelijk toch niet zo snel bij Beautbloggers in huis gaan :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Als er nog plaats over is mag je altijd een meid voor mij vrijhouden (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zephyr schreef:
    Ik heb Brooke trouwens nog open staan voor vrienden of huisgenoten, ik zie haar namelijk toch niet zo snel bij Beautbloggers in huis gaan :x


    Ik heb mijn karakter (volgens mij heet ze Devon, lol) voor je?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Ik heb mijn karakter (volgens mij heet ze Devon, lol) voor je?


    Hoezo timing, ik wilde je het net vragen omdat ik die twee wel bij elkaar vind passen als huisgenoten / goede vrienden.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Constellation schreef:
    Als er nog plaats over is mag je altijd een meid voor mij vrijhouden (:


    Tuurlijk ik zal je er bij zetten (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zephyr schreef:
    Ik heb Brooke trouwens nog open staan voor vrienden of huisgenoten, ik zie haar namelijk toch niet zo snel bij Beautbloggers in huis gaan :x


    Oke jammer

    O, ja en April krijg ik vananond sowieso af en Dee misschien

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 20:48 ]


    A horse of course

    April is af!! Wil iemand een vorm van relatie met haar??



    Naam
    April Jones
    Youtube naam
    CuteAprilJewel
    Subscribers
    4,9 miljoen
    Stijl
    Vloger, Gamer en Beauty. Ze vlogt dagelijks, en voor de rest van haar filmpje heeft ze een planning. Ze speelt Minecraft en The sims 4, voor haar beauty filmpje doet ze vaak DIY dingen met Dee (van EveryDee (komt nog)). Ze neemt minecraft meestal op met een andere youtuber en doet verschilende minecraft dingen zoals: Survival, Minigames en Hunger games. The sims 4 neemt ze altijd alleen op. Er komt soms ook een Fanmail video of een Challenge met Dee (van EveryDee (komt nog)).
    Leeftijd
    19 jaar, en is jarig op 7 juni
    Innerlijk
    April is voor de camera hetzelfde hoe ze normaal is ze heeft geen twee kanten zoals de meeste youtubers die voor de camera verlegen of juist hyper zijn en in het echt omgedraaid. Het boeit April niet dat ze bij haar video's gemene reacties krijgt van haters ze denkt altijd bij zichzelf 'fack the haters'. April ziet altijd alles positief of ze er nou slecht voorstaat of goed. Meestal is April rustig, maar als ze haar schema in de war gooit word ze helemaal gek, want alles moet precies op dat tijdstip online staan daarom weet ze ook precies hoelang het duurt voor haar video online staat als de video 7 minuten is weet ze precies hoelang het duurt voor dat hij online staat. April kan soms ook een beetje gek/hyper zijn vooral als ze uit gaat dus naar een restaurant of als ze op vakantie gaat. Ondanks dat ze vaak gestrest is komt ze vaak kalm en beheerst over.
    Uiterlijk
    [Fc: Sasha Pieterse] April heeft blond haar wat ze soms verft voor haar beauty video's en omdat ze het donker mooier vind het liefste zou ze het van naturen bruin willen hebben maar dat had helaas niet, meestal heeft ze haar haar in een los maar voor sommige beauty video's of voor uitstapjes naar pretparken enzo heeft ze het los. Haar groen, blauwe ogen met een zonnebloem om haar pupil passen goed bij haar blonde en soms bruine haar, April kijk altijd naar haar haar dat nooit bruin is geweest en als ze het bruin heeft zeggen mensen dat haar ogen het mooist zijn, meestal draagt ze oogschaduw, mascara en oogpotlood. Ze heeft zalmroze lippen waar ze meestal een zacht rode of roze lippenstift over heeft. April heeft de meest simpelste kleding style die er is ze draagt een topje/trui met soms een vest er over, een korte/lange broek en soms een jurkje en voor de rest twee oorbellen en een paar armbandjes.
    Geschiedenis
    April woonde vroeger al in de wijk van Dee en speelde vroeger vaak met haar ze gingen samen naar school maar toen April naar de Havo ging en Dee naar de Mavo had April haar hele Havo opleiding verpest om bij Dee te blijven en Mavo te doen maar een tijdje later werd April verliefd en late Dee in de steek, maar toen kwam pas de klap toen April met haar vriend ging uit eten kregen ze een ernstig ongeluk alleen April overleefde het en toen Dee er niet was had ze spijt. Gelukkig toen Dee het hoorde kwam ze zo snel mogelijk. Maar toen April thuis was moest ze nog herstellen en ze had niks te doen behalve YouTube filmpjes bekijken toen April alle YouTube filmpjes had bekeken begon ze zelf een YouTube acc en zo ontstond CuteAprilJewel. Eerst begon ze met een wekelijkse vlog en de sims, maar het breide zich al snel uit. En toen April en Dee wee dikke vrienden waren en geslaagd waren voor hun Mavo besloten ze om samen te wonen en samen te youtuben en niet naar de MBO te gaan.
    Probleem
    April word een beetje gek van de drukte en van haar planning en ze heeft wel geluk dat ze samenwoonde maar ja soms moet ze ook gewoon de afwas doen. April heeft er al over nagedacht om haar rooster te veranderen maar dat vind ze oneerlijk tegenover haar 4,9 miljoen volgers + nog wat extra die geen YouTube hebben. En ze wil absoluut geen pauze nemen.
    Extra
    April is altijd al claustrofobisch geweest en heeft vliegangst. En na het ongeluk reist April alleen nog met de fiets of ze gaat met de bus, maar soms durft ze wel in een auto te stappen


    A horse of course

    Dee is ook af wil iemand een vorm van relatie met haar??



    Naam
    Dee Wakefield
    Youtube naam
    EveryDee (creatief zegxD)
    Subscribers
    4,6 miljoen
    Stijl
    Vlogger, Beauty, Muziek en Soms games. Dee vlogt elke dag ze komt niet in de knoei met April die ook elke dag vlogt. Dee post elke maandag, woensdag en vrijdag een beauty video vaak doet ze dit met April die het alleen woensdag en vrijdag doet, ze doet vaak DIY, make-up en haar nagels. Dee is heel muziekaal en maakt vaak zelf muziek die ze dan online zet, ze kan gitaar en piano spelen. Soms doet ze met April games die zet ze heel soms online, maar meestal post ze beauty, muziek en fanmail naast haar vlog.
    Leeftijd
    18, en is jarig op 10 februari
    Innerlijk
    Dee is een lief meisje en heeft geen twee kanten voor de camera ze is voor camera hetzelfde als in het echt, want waarom zou ze zich zo voor doen als ze het in het echt niet is, als Dee bij iemand is die ze niet kent is ze verlegen maar als ze diegene beter kent word ze wat zekerder en gaat ze zich gedragen hoe ze bij April ook is. Door haar haters word ze vaak onzeker over haar zelf ondanks dat April de hele tijd zegt dat ze jaloers op haar zijn word ze toch onzeker als ze de reacties van gaat haters leest meestal verwijderd ze ze gelijk, Dee kijkt nooit naar de leuke reacties over haar filmpjes alleen naar de gemene. Je zal het niet denken maar als Dee zichzelf is is ze helemaal hyper, zelfverzekerd en vrolijk zoals ze voor de camera is en hoe ze zich fijn en veilig voelt.
    Uiterlijk
    [Fc: Debby Ryan] Dee heeft van naturen gewoon oranje haar wat een beetje krult aan het einde voor haar beauty video's maakt ze het wel eens stijl of ze laat het meer krullen dat blijft dan langer zitten omdat ze niet zo zwaar haat heeft, meestal heeft ze het los of in een staart en dan over haar schouder heen. En haar bruinen ogen passen goed bij haar haarkleur, meestal draagt ze mascara, eyeliner en bruine, zwarte, grijze of witte oogschaduw. Veder heeft Dee roze lippen die ze met make-up altijd lichter probeert te maken. Dees kleding style is modern en simpel soms een muts of een pet op of een jasje aan meestal draagt ze armbandjes, oorbellen en een ketting.
    Geschiedenis
    Dee is in de buurt van April opgegroeid ze deden vaak verstoppertje of ging andere dingen doen en ze was er blij toen ze hoorde dat April voor haar heel graag naar de Mavo wou toen dat gebeurde werden ze echte dikke vrienden tot er iemand tussen kwam het vriendje van April, Dee is toen een lange tijd depressief geweest omdat April nooit meer met haar mee fietsten ze werd altijd opgehaald door haar vriendje met de scooter. Veel mensen zeiden toen tegen haar dat ze een youtube account moest maken en dat deed ze hierin kan ze toch gewoon haar zelf zijn. Toen April een ongeluk kreeg boeide het haar eerst niks, maar na een tijdje kreeg ze spijt dat ze niet ging en is toen haar April gegaan, April mocht van haar niks weten over haar youtube account maar toen ze erachter kwam, zag Dee dat April ook een account had gemaakt. Toen April en Dee slaagde gingen ze samen wonen en er is sinds dien niemand meer tussen gekomen
    Probleem
    Dee wordt steeds onzekerder over haar uiterlijk door haar haters ze maken accounts op youtube, instagram etc met hate.everydee enzo en dan bewerken ze die foto's hoe meer hatepages er komen hoe onzekerder ze word. April helpt haar altijd en blokkeert die mensen en zegt altijd tegen haar: 'Je moet niet maar ze luisteren ze zijn gewoon jarloers', maar Dee doet er nooit iets mee soms gaat ze naar buiten om daar uit te huilen en dan er weer vol tegen aan te gaan.
    Extra
    Dee heeft een eetstoornis en een allergie voor noten en heeft dus daarom een speciale eetwijze. Toen Dee depressief was heeft ze een heel stuk van haar haar eraf geknipt.


    A horse of course

    everydee schreef:
    April is af!! Wil iemand een vorm van relatie met haar??



    Naam
    April Jones
    Youtube naam
    CuteAprilJewel
    Subscribers
    4,9 miljoen
    Stijl
    Vloger, Gamer en Beauty. Ze vlogt dagelijks, en voor de rest van haar filmpje heeft ze een planning. Ze speelt Minecraft en The sims 4, voor haar beauty filmpje doet ze vaak DIY dingen met Dee (van EveryDee (komt nog)). Ze neemt minecraft meestal op met een andere youtuber en doet verschilende minecraft dingen zoals: Survival, Minigames en Hunger games. The sims 4 neemt ze altijd alleen op. Er komt soms ook een Fanmail video of een Challenge met Dee (van EveryDee (komt nog)).
    Leeftijd
    19 jaar, en is jarig op 7 juni
    Innerlijk
    April is voor de camera hetzelfde hoe ze normaal is ze heeft geen twee kanten zoals de meeste youtubers die voor de camera verlegen of juist hyper zijn en in het echt omgedraaid. Het boeit April niet dat ze bij haar video's gemene reacties krijgt van haters ze denkt altijd bij zichzelf 'fack the haters'. April ziet altijd alles positief of ze er nou slecht voorstaat of goed. Meestal is April rustig, maar als ze haar schema in de war gooit word ze helemaal gek, want alles moet precies op dat tijdstip online staan daarom weet ze ook precies hoelang het duurt voor haar video online staat als de video 7 minuten is weet ze precies hoelang het duurt voor dat hij online staat. April kan soms ook een beetje gek/hyper zijn vooral als ze uit gaat dus naar een restaurant of als ze op vakantie gaat. Ondanks dat ze vaak gestrest is komt ze vaak kalm en beheerst over.
    Uiterlijk
    [Fc: Sasha Pieterse] April heeft blond haar wat ze soms verft voor haar beauty video's en omdat ze het donker mooier vind het liefste zou ze het van naturen bruin willen hebben maar dat had helaas niet, meestal heeft ze haar haar in een los maar voor sommige beauty video's of voor uitstapjes naar pretparken enzo heeft ze het los. Haar groen, blauwe ogen met een zonnebloem om haar pupil passen goed bij haar blonde en soms bruine haar, April kijk altijd naar haar haar dat nooit bruin is geweest en als ze het bruin heeft zeggen mensen dat haar ogen het mooist zijn, meestal draagt ze oogschaduw, mascara en oogpotlood. Ze heeft zalmroze lippen waar ze meestal een zacht rode of roze lippenstift over heeft. April heeft de meest simpelste kleding style die er is ze draagt een topje/trui met soms een vest er over, een korte/lange broek en soms een jurkje en voor de rest twee oorbellen en een paar armbandjes.
    Geschiedenis
    April woonde vroeger al in de wijk van Dee en speelde vroeger vaak met haar ze gingen samen naar school maar toen April naar de Havo ging en Dee naar de Mavo had April haar hele Havo opleiding verpest om bij Dee te blijven en Mavo te doen maar een tijdje later werd April verliefd en late Dee in de steek, maar toen kwam pas de klap toen April met haar vriend ging uit eten kregen ze een ernstig ongeluk alleen April overleefde het en toen Dee er niet was had ze spijt. Gelukkig toen Dee het hoorde kwam ze zo snel mogelijk. Maar toen April thuis was moest ze nog herstellen en ze had niks te doen behalve YouTube filmpjes bekijken toen April alle YouTube filmpjes had bekeken begon ze zelf een YouTube acc en zo ontstond CuteAprilJewel. Eerst begon ze met een wekelijkse vlog en de sims, maar het breide zich al snel uit. En toen April en Dee wee dikke vrienden waren en geslaagd waren voor hun Mavo besloten ze om samen te wonen en samen te youtuben en niet naar de MBO te gaan.
    Probleem
    April word een beetje gek van de drukte en van haar planning en ze heeft wel geluk dat ze samenwoonde maar ja soms moet ze ook gewoon de afwas doen. April heeft er al over nagedacht om haar rooster te veranderen maar dat vind ze oneerlijk tegenover haar 4,9 miljoen volgers + nog wat extra die geen YouTube hebben. En ze wil absoluut geen pauze nemen.
    Extra
    April is altijd al claustrofobisch geweest en heeft vliegangst. En na het ongeluk reist April alleen nog met de fiets of ze gaat met de bus, maar soms durft ze wel in een auto te stappen

    Marzia kan een vriendin van haar worden? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zal even een praattopic maken voor alle relaties! Anders komt het Rollentopic zo vol te staan (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    MadCry schreef:
    (...)
    Marzia kan een vriendin van haar worden? c:


    Oke, vrienden via youtube of in het echte leven??


    A horse of course