• _________________________________________________________________

    Sommige mensen gebruiken muziek als uitlaatklep, andere tekenen en weer andere schrijven, maar deze groep mensen uit hun emoties voor de camera. De filmpjes die ze maken zetten ze dan op een website waar iedereen ze kan bewonderen. Ze zien dit als een soort dagboek waarin ze tegen hun zogenaamde 'subscribers' hun verhaal vertellen. Deze mensen worden YouTubers genoemd.

    Hoewel het leven van deze YouTubers vaak rozengeuren en maneschijn lijkt, is dit niet het geval. Elk van deze mensen heeft zijn eigen problemen, zowel ontstaan in hun jeugd als door de beroemdheid. Dingen die niet bestemd zijn voor de buitenwereld en ze het liefst voor zichzelf houden.

    De bekendste YouTubers besluiten een break te nemen en met zijn alle naar Italië te gaan. Natuurlijk kunnen ze hun subscribers niet zonder video's daar laten zitten en zullen ze tussen hun vakantie door video's moeten maken. Maar het aller belangrijkste is; Kunnen ze hun geheimen voor zichzelf houden als ze een maand lang op elkaars lip zitten en wie kunnen ze dit toe vertrouwen?

    Je mag een bestaande YouTuber kiezen, een zelfbedachte of een combinatie van die twee (als in een verdraaid karakter of uiterlijk)

    _________________________________________________________________

    Rollen

    Jongens:
    - Daniel "Dan" Howell aka. Danisnotonfire. ||Phxntasia
    - Philip "Phil" Lester aka. Amazingphil || PhilLester.
    - Felix Kjellberg aka PewDiePie || Dandelions
    - William ''Will'' Dean Adams aka. FunWithWill || HemmingsMyHero
    - Gereserveerd door HemmingsMyHero || Joseph "Joe" Sugg aka. ThatcherJoe
    -Gereserveerd door Phxntasia || Caspar Lee aka. Caspar (eerder Dicasp)
    -Gereserveerd door CaptainHook || Tyler Oakley aka. Tyler Oakley
    - Robin Tigrisblack aka. creepycreeper || Robind19

    Meiden:
    - Marzia Bisognin aka. CutiePieMarzia || MadCry
    - Devon 'Dev' Sophie Tonra aka. seventytimesdevon || Weekes
    - Samantha "Sammy" Lexie McCartney aka. MCSammy||CaptainHook
    - Kathleen Fuentes aka. KathleenLights || Balloo
    - April Jones aka. CuteAprilJewel || everydee
    - Dee Wakefield aka. EveryDee || everydee
    - Brooklyn 'Brooke' Griffith aka. Bookero || Zephyr
    - Deveney 'Neytje' Amy DiAngelo aka. CutiieDeveney || Komorebi_
    _________________________________________________________________

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Subscribers:
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:
    _________________________________________________________________

    Regels

    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Mashtonx) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste : Have fun.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 6:55 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Tylan schreef:
    Haal me maar uit de lijst, sorry.



    Dit, het gaat me denk ik niet lukken, plus ik houdt niet zo van vooraf afgesproken echte relaties, dus dit Is dan ook niets voor mij (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is er nog een rol over?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik doe echt mee aan een beetje te veel RPGs ;/


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik doe echt mee aan een beetje te veel RPGs ;/


    This. Im really sorry!


    take me back to the basics and the simple life

    MsLovetts schreef:
    Is er nog een rol over?


    Tuurlijk, zou je een Jongen of een meisje willen?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Frances > MadCry


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zou ik een meisje mogen als die nog vrij is?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Jongens, please, deze rpg lijkt me zo leuk :(


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Balloo schreef:
    Zou ik een meisje mogen als die nog vrij is?


    Ofcourse ik zet je erverbij c;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Kathleen Fuentes.


    Youtube naam: KathleenLights
    Subscribers: 526.469 duizend.
    Stijl: Beauty en vlogger.
    Leeftijd: Ze is tweeëntwintig jaar.
    Innerlijk: Kathleen is een beetje verlegen tegenover bepaalde mensen, vooral degenen die ze niet echt niet kent. Ze zal dan ook niet snel op mensen afstappen..Kathleen heeft moeite om mensen lief te hebben, maar als ze om je geeft, ben je wel speciaal voor haar. Slim is Kathleen zeker. Ze heeft altijd haar best gedaan voor school, ze wilde altijd de beste cijfers halen en nét iets beter zijn dan de rest van de klas. Tegenover haar vriendinnen is Kathleen altijd wel een lief meisje, ze begrijpt veel mensen door haar grote mensenkennis en met haar grote hart zal ze proberen om je te troosten of op te vrolijken. Kathleen is altijd wel nieuwsgierig en wilt graag nieuwe dingen leren, maar ze wordt niet graag op haar fouten betrapt. Meestal denkt ze eerst goed na en doet het dan gelijk één keer goed, maar als ze een fout maakt – wat ze ook nog best vaak doet – raakt ze gefrustreerd en zal je haar niet moeten beledigen. Op zo’n moment kan ze fel gaan optreden tegen je. Ze kan dan bijna in brand vliegen, figuurlijk gezien dan. Kathleen is nogal prikkelbaar op sommige momenten. Ze is heerlijk eigenwijs, als ze iets wil geeft ze het niet snel op. Ze zou blijven doorzetten en naar de waarheid streven. Ze houdt niet van ruzie, dus lost het meestal gauw op. Maar als je haar écht boos hebt gemaakt, kan ze wel een lange tijd boos zijn. De overwinning aan iemand anders zal ze niet snel geven aan anderen. Je moet iets verdienen en niet iets ‘gratis’ krijgen.
    Uiterlijk: Kathleen's natuurlijke haarkleur is blond maar al een aantal jaar verft ze haar haren in diverse bruine tinten. Ze is vrij klein van gestalte, iets wat ze vaak oplost door hakken te dragen. Vooral als ze met een groep uit is dan wilt ze liever niet de kleinste zijn. Ook heeft ze gaatjes in haar oren zodat ze oorbellen kan dragen, al heeft ze er maar een paar.

    Ze draagt haar haar meestal in een dot of anders los Iets anders doet ze niet echt met haar haar, behalve bij speciale gelegenheden. Verder heeft ze een blanke huid, die niet al te bleek is. Ze bruint niet traag, maar ook niet snel. Veel fysieke kracht heeft ze niet, maar mentaal is ze dan wel weer wat sterker. Piercings of tattoos heeft Kathleen niet, ze heeft enkel oorbellen.
    Geschiedenis: Kathleen's jeugd is niet extreem buitengewoon. Ze is opgegroeid in Gulfport, Verenigde Staten, in een groot gezin met drie oudere broers en beide ouders. Haar vader is neuroloog en moeder is diëtist. Gezien haar beide ouders in de zorg werken, heeft Kathleen ook altijd geroepen dat ze daar zou belanden. Zij is helaas ook de enige van de vier kinderen die dit niet waargemaakt heeft. Kathleen is vooral close met haar oudste broer, Vince. Ze gingen vaak samen sporten en deelde een passie voor film en fotografie. Kathleen was altijd het zonnestraaltje van de klas. Ze was vrij slim en deed altijd actief mee. De middelbare school was voor haar een wat moeilijkere periode gezien ze nog altijd rondliep met een pony en in roze jurkjes en paardenstaarten. Ze werd in het begin veel buitengesloten en soms ook wel gepest. Hierdoor heeft ze zich een tijd heel naar gevoeld en heeft ook duidelijke faalangst gekregen. Er zijn dagen geweest dat ze zichzelf dagen lang opsloot in haar slaapkamer om school te skippen. Op school zelf hielpen haar andere twee broers wel eens uit noodsituaties, maar zij wilden natuurlijk ook niet 24/7 met haar optrekken. Op haar zestiende is ze begonnen met het maken van kleine filmpjes op een ander account op YouTube. Ze bleef dit twee jaar lang doen maar kreeg maar weinig views. Toch gaf ze de hoop niet op en besloot op haar negentiende op een nieuw account te vloggen en begon ook langzaam met het maken van tutorials over make-up. Het aantal subscribers werd langzaam aan meer waardoor ze meerdere filmpjes per week uploaden. Nu heeft ze aardig veel subscribers en is ook erg trots op zichzelf dat ze heeft doorgezet.
    Probleem: Kathleen wilt graag al haar subscribers tevreden houden, iets wat eigenlijk onmogelijk is want iedereen wilt graag iets anders zien. Ze is er erg druk mee met het maken van meerdere, verschillende video's om iedereen zo tevreden mogelijk te houden. Ze wilt alles goed doen maar als ze dan haat tweets leest over dat sommige kijkers niet tevreden zijn of commentaar hebben, voelt het voor haar alsof ze gefaald heeft. Iets wat voornamelijk door haar grote faalangst komt.
    Extra: Kathleen speelt in haar vrije tijd graag piano of gitaar maar zou dit niet snel in het openbaar of voor haar subscribers doen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 19:43 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Heel stiekem hoop ik dat dit snel begint :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Heel stiekem hoop ik dat dit snel begint :3.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan ik nog een meisje reserveren?? Het is gwn een te leuk rpg om nee tegen te zeggen!!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 19:35 ]


    A horse of course

    everydee schreef:
    Kan ik nog een meisje reserveren?? Het is gwn een te leuk rpg om nee tegen te zeggen!!


    Tuurlijk c:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    - oops foutje Dx

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 19:40 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell