• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Heb net mijn uitslag terug, van het onderdeel gevaarherkenning had je 25 vragen en mocht je 13 fouten maken, heb precies 13 fouten daar gemaakt. Bij het tweede onderdeel kennis en inzicht had je 40 vragen en daar mocht je minimaal 5 fout hebben, en helaas heb ik daar net twee teveel gemaakt. Balen!

    ik heb mn scooterrijbewijs whihihihi

    Ik ga ooit beginnen. Ooit. Als ik er geld voor heb. Ooit.


    Spinning around, I'm weightless.

    @Apocalyptic: spannendddd :Y)
    @MrsGately: aii... Naja dan ken je het in ieder geval al behoorlijk goed. Waarschijnlijk gewoon wat pech gehad.
    @Hecuba: lekker doen zodra je het geld hebt. Dat je je scooterrijbewijs hebt, werkt vast in je voordeel. Tenminste, ik neem aan dat je dan al wat inzicht hebt op verkeerdingen :Y).

    Vandaag voor het eerst de snelweg op geweest, wat wel gaaf was. Op de snelweg merk je pas echt hoe hard het waait :'). Het verbaast me dat ik geen ongelukken heb veroorzaakt, want ik heb nauwelijks geslapen de afgelopen week (leven de examens). Wel was ik behoorlijk aan het klungelen met wat basis dingetjes. Af en toe haalde ik mijn voet tijdens het schakelen niet goed van het gas, wat tot een luid protesterende auto leidde, en ik ben meerdere keren voor een stoplicht met een lichte helling naar achter/voren gerold (cat). Hele vreemde belevenis. Het leek net alsof de auto's naast me bewogen, in plaats van ik, dus mijn reactievermogen was echt lachwekkend. Op een gegeven moment zei ik zelfs tegen mijn instructeur: "Hé die naast ons auto rolt weg." "Nee Sarah dat zijn wij, je hebt je voet niet op de rem." O. Ik weet nu al dat ik later nooit de weg op mag als ik slaperig ben.


    i put the fun in funeral

    Robin_Hood -> Sandor


    It's high noon.

    hahaha jeetje, handig!
    Over het algemeen let iedereen wel goed op als er een lesauto rijdt though c:


    Spinning around, I'm weightless.

    He Cool zo'n topic! Mag ik erbij? Ik ben aan het lessen en ik heb mijn theorie nog niet. (en ik ben 17)

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 13:49 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik moet 6 mei afrijden, maar wil echt nog niet.


    Can't control my second personality

    Net gezakt voor mn praktijk examen, super fijn ritje op twee punten na: ik reed te hard op een kruispunt af (oke, snap ik, maar op het moment zag ik mijn fout in en dat zei ik ook) en ik kwam niet meteen achter de auto weg na een stopproef (moest in zijn achteruit) waren haar argumenten. Zucht, verder ging het echt super goed en daar zegt ze dan niks over he. Ik haat dit soort dingen, momentopnames alles.
    Meteen nieuwe ingepland, ga 3 weken naar roemenie in mei dus dat komt kut uit maarja 11 Juni proberen we het nog een keer (cat)
    En ik ga potverdorie niet nog een keer zakken


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corona ~> Killua
    Ik ben ook 18 geworden vandaag.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb afgelopen week mijn theorie gehaald.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Zo, ik heb morgen mijn theorie jongens ^^.


    i put the fun in funeral

    Ennn gehaald ^^. Het was wel even spannend, aangezien ik dacht dat ik het ontzettend verknald had bij dat tweede gedeelte. Er kwamen echt dingen voor waar ik nog nooit van gehoord had, dus heb nog best wel wat gegokt. Uiteindelijk 3 fout bij gevaarherkenning geloof ik, en 5 bij de rest, dus dat was op het randje!
    Vond het nieuwe systeem, met die hokjes, behoorlijk onpersoonlijk overigens. Dacht dat je nog wel een beetje een praatje kon maken met de andere mensen die theorie zouden doen, maar daar leek niemand op te zitten wachten.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ennn gehaald ^^. Het was wel even spannend, aangezien ik dacht dat ik het ontzettend verknald had bij dat tweede gedeelte. Er kwamen echt dingen voor waar ik nog nooit van gehoord had, dus heb nog best wel wat gegokt. Uiteindelijk 3 fout bij gevaarherkenning geloof ik, en 5 bij de rest, dus dat was op het randje!
    Vond het nieuwe systeem, met die hokjes, behoorlijk onpersoonlijk overigens. Dacht dat je nog wel een beetje een praatje kon maken met de andere mensen die theorie zouden doen, maar daar leek niemand op te zitten wachten.



    Wooohoo, go you! (yeah)

    Damn, wat ben ik blij dat ik met mijn theorie heb kunnen spieken! :'D hahah
    But still: Yaay, congratz to you! :3 Nu op naar je TTT (als je die doet) en echte examen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IrishNialler is trouwens inmiddels al 18 ahah.
    Oef 19 mei ga ik weer lessen. Voor het eerst weer na 3 maanden herstel. Ben benieuwd of ik het makkelijk op pak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Overkill schreef:
    Ennn gehaald ^^. Het was wel even spannend, aangezien ik dacht dat ik het ontzettend verknald had bij dat tweede gedeelte. Er kwamen echt dingen voor waar ik nog nooit van gehoord had, dus heb nog best wel wat gegokt. Uiteindelijk 3 fout bij gevaarherkenning geloof ik, en 5 bij de rest, dus dat was op het randje!
    Vond het nieuwe systeem, met die hokjes, behoorlijk onpersoonlijk overigens. Dacht dat je nog wel een beetje een praatje kon maken met de andere mensen die theorie zouden doen, maar daar leek niemand op te zitten wachten.


    Gefeliciteerd!


    Happy Birthday my Potter!