• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Jingim schreef:
    (...)
    Ja, staat op de vorige pagina. ^^ Ben ik best blij mee dat dat in één keer gelukt is. ^^


    Woops, dat had ik niet gelezen!

    Maar WOOHOOOOO GO YOU! _O_



    En inderdaad. Ik ben pas bij de 3e keer geslaagd. Er waren ook echt heel veel mensen iedere keer die echt al voor de 7e keer voor hun theorie gingen. Vond ik echt onwijs veel! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Woops, dat had ik niet gelezen!

    Maar WOOHOOOOO GO YOU! _O_



    En inderdaad. Ik ben pas bij de 3e keer geslaagd. Er waren ook echt heel veel mensen iedere keer die echt al voor de 7e keer voor hun theorie gingen. Vond ik echt onwijs veel! :')

    Haha, thanks! ^^
    Maar er zitten ook zulke nutteloze vragen tussen, die je dan uit je hoofd moet weten. "Is een glaasje jenever evenveel als een glas bier?" -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zat gister achterin. Doet wen meisje deur open
    "Goedemorgen ben je goed verzekerd
    En ik zacht echt van huh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Net even in een keer mijn theorie gehaald, zo doen we dat :D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mama heeft mijn eerste rijles geregeld op 2 februari! Super spannend! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Kaiser schreef:
    Net even in een keer mijn theorie gehaald, zo doen we dat :D

    Wat knap van je! Gefeliciteerd! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Thanks! En spannend inderdaad, ik weet nog hoe ik voor mijn eerste rijles zat.. Ik hoop dat je een leuke instructeur hebt ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaiser schreef:
    Thanks! En spannend inderdaad, ik weet nog hoe ik voor mijn eerste rijles zat.. Ik hoop dat je een leuke instructeur hebt ^^

    Ik hoop het ook. ;3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 12:51 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Zo weer rijden daarna drie weken niet...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo, volgens mij klopt de lijst nu weer... Ik heb zo weer rijles voor het eerst sinds twee weken, mijn instructeur was ziek. Hopen dat het niet glad is!
    Mulleroni, hoe was je eerste rijles?


    i put the fun in funeral

    Het was een proefles en het ging volgens hem beter dan gemiddeld so that sounds positive! Dat schakelen en de koppeling en overal op letten wordt nog wat, maar ik vind het echt leuk. 13 februari ga ik echt van start!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb op mijn 18e mijn rijbewijs gehaald, in december 2011. Ik ben sinds vandaag 22 en ik vind persoonlijk dat ik het meeste heb geleerd in al die tijd dat ik helemaal alleen reed. Ik heb 20u les gehad en dan kreeg ik een speciaal rijbewijs om alleen te mogen rijden (België). En ik vond dat best eng in het begin. Niet dat ik bang was dat ik iets voor ging hebben, maar ik vond het zo raar om geen bijrijder meer te hebben. En in die tijd heb ik het meeste van het verkeer geleerd. En toen ik een 2-3 maanden alleen had gereden ging ik op en was ik meteen geslaagd. Als ik dan zo hoor van mensen die hun praktijk gehaald hebben, vinden zij het ook opeens gek om geen bijrijder meer te hebben en dan gebruiken ze dat rijbewijs niet meer omdat ze dat niet zien zitten. Maar ik was dat punt al gepasseerd voor ik opging, dus lans de andere kant ben ik er wel blij mee. =)

    Ik vind mezelf een heel goede chauffeur. :Y)

    Toen ik nog met de rijschool mijn uren aan het doen was, was hetgeen waar ik het meeste op moest oefenen in het begin dat je de koppeling helemaal los moet hebben wanneer je terug geschakeld hebt voor een bocht. Ik had die vaak nog half ingedrukt. Moest het toevallig glad zijn, dan zorgt dat mogelijk voor problemen. Dus blij dat ik dat ben afgeleerd. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mulleroni: Mooi! :Y)
    Scandal: Is dat iets Belgisch, dat je tijdens het lessen ook zelf de weg op mag, zonder rijbewijs? En dat met die koppeling heb ik ook haha. Mijn instructeur wees me er vandaag ook op. Soms gebeuren er gewoon veel dingen tegelijk en dan heb ik iets van 'nou ja als ik hem ingedrukt hou dan zal het allemaal wel goed gaan'. O, en gefeliciteerd met je verjaardag!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 17:21 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ga vrijdag voor mijn theorie.. Nu had ik de vraag of jullie nog tips hebben? Als in, hoe kun je het beste leren, welke dingen moet je echt weten en waar kan je goed oefenen? (Ik heb vooral sites gevonden waar je maar 1x mag oefenen en daarna moet je een pakket kopen en dat gaan we maar even niet doen^^)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    Ik ga vrijdag voor mijn theorie.. Nu had ik de vraag of jullie nog tips hebben? Als in, hoe kun je het beste leren, welke dingen moet je echt weten en waar kan je goed oefenen? (Ik heb vooral sites gevonden waar je maar 1x mag oefenen en daarna moet je een pakket kopen en dat gaan we maar even niet doen^^)

    Je kunt het beste een cd kopen of huren bij de bieb. Met name eentje die op tijd gaat, want dat is heel handig om daarmee te oefenen. Anders schiet je waarschijnlijk in de stress met het echte examen. Ik had het in ieder geval wel de eerste keer dat ik zo'n toets maakte op de cd die ik gekocht had. En goed kijken wat je fouten zijn en dat herhalen in je theorieboek (als je die hebt).


    Deep inside, I've never felt alive