• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Kreynta schreef:
    Ik ga vrijdag voor mijn theorie.. Nu had ik de vraag of jullie nog tips hebben? Als in, hoe kun je het beste leren, welke dingen moet je echt weten en waar kan je goed oefenen? (Ik heb vooral sites gevonden waar je maar 1x mag oefenen en daarna moet je een pakket kopen en dat gaan we maar even niet doen^^)


    Ik heb ongeveer 2x het theorieboek doorgelezen en daarna 10 oefenexamens gedaan die we op een USB stick hadden, (theorie en examens van VekaBest)
    En ja.. gewoon alles leren, van % aan alcohol, tot kentekenplaten, tot zeuren of mistlampen en groot licht. Etc etc.

    Als je in België woont hoeft dit trouwens niet, daar kan je je examen nog halen met je ogen dicht en 2 vingers in je neus. (:


    It's high noon.

    Wow mn rijlea ging echt heel erg goed. Lekker op de snelweg gesbeurd. Nu twee a drie weken geen rijles door operaie:c


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke mensen, ik dump het hier.
    Ik heb woensdag mijn TTT, maar ik ben nu al zo verschrikkelijk zenuwachtig. Sinds we hem gepland hebben, lijkt het net alsof ik meedoe aan de slechtse chaffeur van nederland en bots ik nog net niet tegen alles aan.
    Ik weet dat je niet kan zakken/slagen voor dit, maar ik ben echt enorm veel zenuwachtiger dan voor mijn theorie, die ik haalde.
    Help mij alsjeblieft, want migraine aanvallen door de stress en het niet kunnen concentreren is echt heel vervelend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oke mensen, ik dump het hier.
    Ik heb woensdag mijn TTT, maar ik ben nu al zo verschrikkelijk zenuwachtig. Sinds we hem gepland hebben, lijkt het net alsof ik meedoe aan de slechtse chaffeur van nederland en bots ik nog net niet tegen alles aan.
    Ik weet dat je niet kan zakken/slagen voor dit, maar ik ben echt enorm veel zenuwachtiger dan voor mijn theorie, die ik haalde.
    Help mij alsjeblieft, want migraine aanvallen door de stress en het niet kunnen concentreren is echt heel vervelend.


    Hm, ik zie je bericht nu pas :o. Ik ben zelf nog niet zover, dus ik vind het lastig advies te geven, maar ik ken wel veel mensen die voor hun TTT en examen kalmerende pillen slikken. Nu is het daar een beetje laat voor, maar dat is misschien voor je echte examen iets om te overwegen.

    Ik had vandaag tijdens rijles een paar nieuwe schoenen aan, met behoorlijk dikke zolen. Dat was wel echt even wennen, ik voelde nauwelijks wat ik aan het doen was x'D.


    i put the fun in funeral

    Guyss ik heb mijn eerste rijles gepland :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Overkill schreef:
    (...)

    Hm, ik zie je bericht nu pas :o. Ik ben zelf nog niet zover, dus ik vind het lastig advies te geven, maar ik ken wel veel mensen die voor hun TTT en examen kalmerende pillen slikken. Nu is het daar een beetje laat voor, maar dat is misschien voor je echte examen iets om te overwegen.

    Ik had vandaag tijdens rijles een paar nieuwe schoenen aan, met behoorlijk dikke zolen. Dat was wel echt even wennen, ik voelde nauwelijks wat ik aan het doen was x'D.


    Hahahaha, ik heb wel eens geprobeerd om met (lage) hakken te rijden, dat ik ook lastig.

    Maarja, ik heb iedereen die mij vandaag succes wenste of er op een andere manier over begon afgesnauwd, want ik kan het echt niet aan, hahaha. Kalmerende pillen vind ik niets. Stel dat dat mijn rijgedrag beïnvloed!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vrijstellingen gehaald, maar op bijzondere verichtingen en snelweg na, ging voor de rest alles echt bagger, haha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald. Theorie examens heb ik +- twee maanden geleden gehaald en was pas bij de derde keer een succes. Het praktische examen haalde ik bij de tweede keer. Ik ben aan het einde van 2012 begonnen en heb er toen heel heel rustig over gedaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 8:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laatst had ik de proefles, morgen heb ik de eerste rijles. Zin in! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Dauth schreef:
    Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald. Theorie examens heb ik +- twee maanden geleden gehaald en was pas bij de derde keer een succes. Het praktische examen haalde ik bij de tweede keer. Ik ben aan het einde van 2012 begonnen en heb er toen heel heel rustig over gedaan. :Y)


    Gefeliciteerd!!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mulleroni schreef:
    Laatst had ik de proefles, morgen heb ik de eerste rijles. Zin in! :'D
    Heel veel succes!

    Catan schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!!
    Dankjewel. *O*

    Vandaag mijn rijbewijs aangevraagd bij het stadskantoor. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dankjewel. *O*

    Vandaag mijn rijbewijs aangevraagd bij het stadskantoor. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem heb.

    Thank you. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn rijles ging vandaag echt goed, en het was de eerste keer dat we de stad in gingen, dus ben er echt blij mee ^^

    @Mulleroni, hoe was je eerste rijles gegaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn rijbewijs trouwens en ik morgen ga ik voor het eerst helemaal zelf rijden. :Y)

    @Maseo, fijn om te horen dat het goed ging. *O*

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maseo schreef:
    Mijn rijles ging vandaag echt goed, en het was de eerste keer dat we de stad in gingen, dus ben er echt blij mee ^^

    @Mulleroni, hoe was je eerste rijles gegaan?

    Awh - wat lief dat je er nog om vraagt! Die les ging best wel goed. Had namelijk verwacht dat ik slechter in auto rijden zou zijn, maar het valt gelukkig nog mee. :Y)


    Pretty is just a pretty word.