• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Gefeliciteerd Ethan!

    Ik heb hem op mijn vorig jaar op mijn 18e gehaald. 4 Augustus 2014, ik weet het nog als de dag van gister. :Y)


    everything, in time

    Guys ik moest vandaag voor het eerst afrijden en ben helaas gezakt. Ben desalniettemin zeker niet ontevreden over mijn prestaties, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat mijn verwachtingen niet zo hoog waren. Spookten de hele week al doemgedachtes door mijn hoofd waarbij ik met mijn aanleg voor destructie de auto tot ontploffing bracht.
    Geen ontploffingen, wel te lage snelheden op de snelweg. Laatste onderdeel waar ik van dacht dat ik op zou zakken, want ik vind de bebouwde kom veel vervelender. Komt erop neer dat ik het mezelf eigenlijk heel lastig heb gemaakt door in plaats van op de linker rijbaan te blijven met 130 km, steeds na het inhalen terug ging naar de rechter rijbaan. Vervolgens bleef ik te lang hangen achter vrachtwagens, waardoor ik soms nog maar 80 km reed. Nouja, als je met zo'n snelheid dan naar de linker rijbaan gaat, mogen de auto's achter je mooi 50 km langzamer gaan rijden. Dom dom dom, maar ik heb ook nog maar twee keer eerder op de snelweg gereden omdat dit eigenlijk bijna nooit getoetst wordt in Alkmaar en voor lessen ook niet praktisch is (krijg je als in een gat als Westfriesland woont).


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Guys ik moest vandaag voor het eerst afrijden en ben helaas gezakt. Ben desalniettemin zeker niet ontevreden over mijn prestaties, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat mijn verwachtingen niet zo hoog waren. Spookten de hele week al doemgedachtes door mijn hoofd waarbij ik met mijn aanleg voor destructie de auto tot ontploffing bracht.
    Geen ontploffingen, wel te lage snelheden op de snelweg. Laatste onderdeel waar ik van dacht dat ik op zou zakken, want ik vind de bebouwde kom veel vervelender. Komt erop neer dat ik het mezelf eigenlijk heel lastig heb gemaakt door in plaats van op de linker rijbaan te blijven met 130 km, steeds na het inhalen terug ging naar de rechter rijbaan. Vervolgens bleef ik te lang hangen achter vrachtwagens, waardoor ik soms nog maar 80 km reed. Nouja, als je met zo'n snelheid dan naar de linker rijbaan gaat, mogen de auto's achter je mooi 50 km langzamer gaan rijden. Dom dom dom, maar ik heb ook nog maar twee keer eerder op de snelweg gereden omdat dit eigenlijk bijna nooit getoetst wordt in Alkmaar en voor lessen ook niet praktisch is (krijg je als in een gat als Westfriesland woont).

    Wat jammer zeg. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb mijn rijbewijs deze week gehaald! Het was mijn tweede poging.
    (Ik was Morgiana)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 18:44 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ook ik mag een rijtje naar Rechts! Ik heb hem gehaald!!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik heb begin deze maand mijn theorie gehaald *O* En mijn praktijk komt steeds dichterbij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb deze maandag mijn praktijk gehaald!
    (Sta er verder nog niet bij, duss: Ben 18 jaar (; )


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Afgelopen zaterdag ben k 18 geworden :D en had ik mijn eerste officiële rijles.
    Nu ben ik 2 x de simulator in geweest maar kan niet wachten tot ik straks weer de weg op mag.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik had vandaag rijles en na 13 lessen heb ik nog steeds het gevoel dat ik voor de eerste keer in een auto zit. Yes, ik haat rijles. Maar rijden zelf vind ik wel leuk, ook al bak ik er niks van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn moeder heeft het me verplicht om met 16,5 te gaan lessen, maar ik wil niet.

    Ten eerste omdat ik alles zelf moeten betalen, en ik heb gewoon geen 800 euro voor 15 lesjes. En dat examen is ook 200 euro. En dan komt theorie er ook nog bij. Daarvan zou ik bijna 2 jaar kunnen studeren. De opofferingskosten zijn me gewoon te hoog.

    Ten tweede omdat ik er voorlopig het nut niet van inzie. Tot m'n 19e zit ik nog op de middelbare, prima te bereiken met de fiets. De school die ik daarna wil doen, ligt 8 minuten van een station vandaan, met studentenov is dat goedkoper en goed te doen. Okay, trein duurt misschien een half uurtjelanger, maar je kan wel leren of hw maken, wat in een auto niet kan.

    Ik denk dus dat ik beter kan doorsparen en eerst studeren, maar m'n moeder ishet er nniet eens..


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Mijn moeder heeft het me verplicht om met 16,5 te gaan lessen, maar ik wil niet.

    Ten eerste omdat ik alles zelf moeten betalen, en ik heb gewoon geen 800 euro voor 15 lesjes. En dat examen is ook 200 euro. En dan komt theorie er ook nog bij. Daarvan zou ik bijna 2 jaar kunnen studeren. De opofferingskosten zijn me gewoon te hoog.

    Ten tweede omdat ik er voorlopig het nut niet van inzie. Tot m'n 19e zit ik nog op de middelbare, prima te bereiken met de fiets. De school die ik daarna wil doen, ligt 8 minuten van een station vandaan, met studentenov is dat goedkoper en goed te doen. Okay, trein duurt misschien een half uurtjelanger, maar je kan wel leren of hw maken, wat in een auto niet kan.

    Ik denk dus dat ik beter kan doorsparen en eerst studeren, maar m'n moeder ishet er nniet eens..


    15 lessen is waarschijnlijk ook lang niet genoeg :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stevenson schreef:
    Mijn moeder heeft het me verplicht om met 16,5 te gaan lessen, maar ik wil niet.

    Ten eerste omdat ik alles zelf moeten betalen, en ik heb gewoon geen 800 euro voor 15 lesjes. En dat examen is ook 200 euro. En dan komt theorie er ook nog bij. Daarvan zou ik bijna 2 jaar kunnen studeren. De opofferingskosten zijn me gewoon te hoog.

    Ten tweede omdat ik er voorlopig het nut niet van inzie. Tot m'n 19e zit ik nog op de middelbare, prima te bereiken met de fiets. De school die ik daarna wil doen, ligt 8 minuten van een station vandaan, met studentenov is dat goedkoper en goed te doen. Okay, trein duurt misschien een half uurtjelanger, maar je kan wel leren of hw maken, wat in een auto niet kan.

    Ik denk dus dat ik beter kan doorsparen en eerst studeren, maar m'n moeder ishet er nniet eens..

    Hè, wat? Ik zou gewoon heel simpel het argument geven dat jouw ouders het mogen gaan betalen als zij zo graag willen dat jij je rijbewijs haalt. Ik snap jou wel hoor. Ik had de deal dat mijn ouders 4:1 zouden betalen (van vijf delen zou ik een deel en zijn de rest betalen), maar als je alles zelf moet betalen. Ik wilde het graag in the pocket hebben zodat ik tijdens/na mijn studie er geen last meer van zou hebben, maar als jij dat niet wilt: wie zijn zij om je te dwingen? Het is jouw geld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb mijn rijbewijs sinds februari 2011. Met ca. 50.000km in het jaar, best ervaren denk ik


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh, zet mij maar bij de lessers (: Ik moet me nu vooral focussen op mijn theorie, maar dat gaat niet echt i.v.m drukte van school.


    Tijd voor koffie.

    Wie is voor de derde keer gezakt voor theorie. Well its obvious. (no_chears)
    Het autorijden zelf gaat beter. Mijn instructeur wil me laten praktijk doen maar dat kan dus niet zonder theorie. Balen!


    The truth is out there.