• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb zo'n hekel aan dit soort vragen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Harris = Fregg en 18 = 19. (;

    Aan de ene kant wil ik heel graag beginnen met lessen, maar net zoals Stevenson zegt: op dit moment heb ik er niet veel aan.
    Dit jaar ga ik afstuderen van het mbo en dat moet ik halen, anders zit ik weer met lege handen zoals drie jaar geleden. Als ik volgend schooljaar op het hbo begin en eenmaal bezig ben met m'n eerste schooljaar, dan vind ik het handiger om te beginnen met lessen.
    Ik heb nu al af en toe stress van school en dan wil ik niet dat gestress van het autorijden erbij krijgen. Daarnaast weet ik niet hoeveel mijn ouders gaan betalen voor de rijlessen en hoeveel ik moet betalen. Als het goed is, moet ik een deel betalen, maar niet alles.
    Nu heb ik nog studiefinanciering, maar dat is na dit schooljaar afgelopen. Dat volgende schooljaar op het hbo kan ik in ieder geval betalen, inclusief het collegegeld van dit schooljaar, maar hoeveel geld ik dan overhoud, weet ik niet van of dat genoeg is om rijlessen te betalen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben ook al begonnen met rijles. Woensdag theorie, spannend! Ik heb een dvd van de bieb, heb zes examens geoefend en er daarvan vier gehaald. Wel een paar op het randje: gevaarherkenning haal ik makkelijk, theorie is moeilijker.
    Mijn zus loopt steeds te roepen dat ik het niet ga halen etc, dus ik heb extra motivatie dat ik het wel ga halen :'D

    Maar even een vraagje, zit je bij de theorie apart in een hokje of met z'n allen in een klaslokaal? Ik hoop eigenlijk dat je apart zit, ik word namelijk heel snel afgeleid als ik zenuwachtig ben.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Theorie is in hokjes voor een scherm
    Een ding als je zenuwachtig bent
    RAAK DIE VOLGENDE KNOP NIET AAN. Soms verspringt ie een opgave.
    Alleen met zekerheid en goed naar de vragen cijfers kijken als je naar de volgende vraag gaat.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oke bedankt! Dat apparaatje heeft toch alleen cijfertjes en ABCD, niet een heel toetsenbord?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Oke bedankt! Dat apparaatje heeft toch alleen cijfertjes en ABCD, niet een heel toetsenbord?


    Niet meer
    Alles wordt aangegeven op toutch scherm
    Daarop wordt alles uitgelegd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik ben begonnen met lessen. Volgende week theorie examen! Spannenddd....


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Eledhel schreef:
    Ik ben ook al begonnen met rijles. Woensdag theorie, spannend! Ik heb een dvd van de bieb, heb zes examens geoefend en er daarvan vier gehaald. Wel een paar op het randje: gevaarherkenning haal ik makkelijk, theorie is moeilijker.
    Mijn zus loopt steeds te roepen dat ik het niet ga halen etc, dus ik heb extra motivatie dat ik het wel ga halen :'D

    Maar even een vraagje, zit je bij de theorie apart in een hokje of met z'n allen in een klaslokaal? Ik hoop eigenlijk dat je apart zit, ik word namelijk heel snel afgeleid als ik zenuwachtig ben.


    Gevaarherkenning heb ik nu ook wel onder de knie, maar theorie is inderdaad lastig. Ik vind die vraag die niks met autorijden zelf te maken hebben zo onzinnig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    (...)

    Gevaarherkenning heb ik nu ook wel onder de knie, maar theorie is inderdaad lastig. Ik vind die vraag die niks met autorijden zelf te maken hebben zo onzinnig.

    Jup. Als ik jou was zou ik naar de bieb gaan en de dvd van de ANWB halen. Die is heel fijn.

    @Itsuki: Hm, oké. Maar, stel je voor, je hebt deze invulvraag: "De profieldiepte van een band moet minimaal ... millimeter zijn", moet je dan alleen "1.6" invullen of "1.6 millimeter"? Mijn oefendvd's zeggen namelijk dat ik "1.6 millimeter" als antwoord moet geven maar dat vind ik onlogisch. Daarom mijn vraag, want als je alleen cijfertjes/ABCD kan aantoetsen heb je dat probleem niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jup. Als ik jou was zou ik naar de bieb gaan en de dvd van de ANWB halen. Die is heel fijn.

    @Itsuki: Hm, oké. Maar, stel je voor, je hebt deze invulvraag: "De profieldiepte van een band moet minimaal ... millimeter zijn", moet je dan alleen "1.6" invullen of "1.6 millimeter"? Mijn oefendvd's zeggen namelijk dat ik "1.6 millimeter" als antwoord moet geven maar dat vind ik onlogisch. Daarom mijn vraag, want als je alleen cijfertjes/ABCD kan aantoetsen heb je dat probleem niet.


    Bij die vraag, krijg je ABCD antwoorden.



    Bij deze moet je wel weer wat intoetsen, van de snelheid in of buiten die tijd.
    Ik heb een pdf met samenvatting, als iemand die wil. Kan ik die doorsturen via Pb.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 18:05 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Oké, super.
    Buiten die tijd 130 km/uur. Woohoo. Ik wist hem. Als je hem wil sturen, graag!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jup. Als ik jou was zou ik naar de bieb gaan en de dvd van de ANWB halen. Die is heel fijn.

    @Itsuki: Hm, oké. Maar, stel je voor, je hebt deze invulvraag: "De profieldiepte van een band moet minimaal ... millimeter zijn", moet je dan alleen "1.6" invullen of "1.6 millimeter"? Mijn oefendvd's zeggen namelijk dat ik "1.6 millimeter" als antwoord moet geven maar dat vind ik onlogisch. Daarom mijn vraag, want als je alleen cijfertjes/ABCD kan aantoetsen heb je dat probleem niet.


    Je moet alleen het getal invullen, of het is een ABCD-vraag. Dat soort dingen spreken echt voor zich; bovendien heb je 20 seconden per vraag om dat uit te vogelen ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kala schreef:
    (...)

    Je moet alleen het getal invullen, of het is een ABCD-vraag. Dat soort dingen spreken echt voor zich; bovendien heb je 20 seconden per vraag om dat uit te vogelen ;)

    Ja, top. Dan klopte de dvd van de ANWB gewoon niet (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ahhh morgen om elf uur m tussentijdse ben echt nu al pokkezenuwachtig. Eb waar ik naar boven moet in de hal beneden zitten vluchtelingen XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Succes! Je kan het!
    Nog even een vraagje, stel, een ambulance voert wel lichtsignalen maar geen geluidssignalen. Moet hij dan wel altijd voorrang krijgen? Oh, en in de berm parkeren mag toch alleen buiten de bebouwde kom? Mijn boek is hier namelijk niet helemaal duidelijk over en google ook niet :'D

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 16:14 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...