• Superheroes& Supervillains

    Tien jaar geleden aan de rand van de stad Herron ontplofte een fabriek. Daardoor kregen enkele mensen krachten. Sommigen gebruiken die krachten niet, anderen wel en niet altijd voor goede zaken. Er zijn nu twee teams met superkrachten in de Herron. Het ene team probeert de stad te vernietigen, het andere team probeert de stad te redden. Ook enkele mensen hebben zich bij het helden team aangesloten.


    Villains
    Villain Headquarters

    (bevind zich onder de grond. Je komt er binnen via een geheime gang in het metro station verder op)


    Invullijstje
    Naam:
    "Super"naam:
    Leeftijd (17+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Kostuum:
    Krachten (2) (bv supersterk, teleportatie):
    Zwakte ("super"zwakte):
    Zwakte ("gewone" zwakte):
    Overdag beroep:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Heroes
    Hero Headquarters


    (bevind zich op de zolder van een kerk die niet meer in gebruik is)


    Invullijstje
    Superheld:
    Naam:
    "Super"naam:
    Leeftijd (17+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Kostuum:
    Krachten (2) 1 (bv vliegen, water manipuleren):
    Zwakte ("super"zwakte):
    Zwakte ("gewone" zwakte):
    Overdag beroep:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Mens:
    Naam:
    Leeftijd (17+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Sterk punt:
    Zwak punt:
    Rol in het team (dokter, researcher, vriend) :
    Overdag beroep:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Villains [vol]
    - Adriana Charlie Hale - "The Alpha" Orton (2) (leider)
    Shapeshifting, voodoo

    - Lauren Jane Sanler - "Siren" Exorcizamus (3)
    Death by touch, Conjuration

    - Tiffany 'Lilith McCarthy - "The Icequeen" Mrs_Hemmings (12)
    ijs en elektriciteit manipulatie

    - Twen Oprich - "Taker" Orochi (11)
    Computermanipulatie en schaduwbeheersing

    - Quinn Quinlan Randall Roth- "The Darksin" Sobremesa (11)
    Supersterk, Telikinesis

    - Jagger Matthias Emanuel Santos - "Solar" Karabatic (4)
    vuur, krachtvelden produceren

    Heroes: [vol]
    - Gereserveerd Taytay
    - Lola "The Spark" Geleninja (1)
    Explosies, pijnverwijdering

    - Skylar Nassau - "Storm" Quivers (7)
    Weermanipulatie, vliegen

    - Brianna Rozales - "The Breeze" Sobremesa (4) (leider)
    Rook, supersnelheid

    - Markos Luca Salvatore - "The Anti-hero" Orton (5)
    Lichaam en geest manipulatie

    - Jackson Felix Anderson. "Blue Eyes" Mrs_Hemmings (11)
    zweven, versterkte zintuigen

    - Teddy Everbleed - "Mindfuck" Trohman (6 )
    klauwen, ilusies

    - Burton Matthew Liegbott - "Steel Arrow" Perconte (4) (missieleider)
    wind, ijzerenhuid


    Regels
    # Geen bestaande superhelden/slechteriken.
    # Iedereen 2 superkrachten.
    # Geen perfecte personages.
    # Niet elkaar pesten/uitschelden. Mag wel als personages.
    # Niet elkaar zomaar doden. Spreek het eerst even af.
    # Minimum aantal woorden: 100

    # krachten inspiratie (klik) (klik)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 16:23 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Karabatic schreef:
    Mag ik de laatste man bij de villains? :3


    Ehm, ik zie dat je bij je man als krachten vuur en supersterk hebt. Dat zijn precies de twee krachten die ik al voor mijn man had gereserveerd :/

    Page 2:
    Mag ik een mannelijke Vilain die het vuurelement als kracht en een vrouwelijke Hero met super snelheid?
    Oeh, ik zie dat je twee krachten per persoon mag^^ mijn man heeft dan ook nog bovenmenselijk sterk en mijn vrouw beeld implantatie


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oh. Ik wist niet dat we met reserveringen werkten. Ik had dat dus niet gelezen. Ik kan mijn personage nu niet aanpassen, want ik typ dit vanaf mijn telefoon.

    Opzich vind ik dit geen probleem, maar mijn personage was al goedgekeurd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    Oh. Ik wist niet dat we met reserveringen werkten. Ik had dat dus niet gelezen. Ik kan mijn personage nu niet aanpassen, want ik typ dit vanaf mijn telefoon.

    Opzich vind ik dit geen probleem, maar mijn personage was al goedgekeurd.


    Ik was niet van plan met reserveringen te werken, maar ander hadden we nu drie mensen met de zelfde krachten al gehad.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik was niet van plan met reserveringen te werken, maar ander hadden we nu drie mensen met de zelfde krachten al gehad.


    Oké, begrijpelijk. Maar ik vind het jammer dat ik nu heel mijn personage aan moet passen. Ik ga het wel doen en zal er verder niet moeilijk over doen, maar ik baal hier wel een beetje van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    (...)

    Oké, begrijpelijk. Maar ik vind het jammer dat ik nu heel mijn personage aan moet passen. Ik ga het wel doen en zal er verder niet moeilijk over doen, maar ik baal hier wel een beetje van.


    Ja, sorry dat was mijn fout. Ik had je personage al goedgekeurd. Als je je krachten wil aanpassen dan graag.
    Ik heb anders een compromis: jij houd de vuurkrachten. Zij krijgt de super sterkte.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ja, sorry dat was mijn fout. Ik had je personage al goedgekeurd. Als je je krachten wil aanpassen dan graag.
    Ik heb anders een compromis: jij houd de vuurkrachten. Zij krijgt de super sterkte.


    Het is je vergeven hoor! Ik had zelf ook even het topic door kunnen lezen, maar ik was erg enthousiast en wilde meteen een rol maken.

    Als ze het ermee eens is, vind ik dat helemaal prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MATTHEW 'MATT' ROZALES.


    Naam: Matthew 'Matt' Rozales.

    Leeftijd: 17 jaar.

    Innerlijk:

    Uiterlijk:

    Sterk punt:

    Zwak punt:

    Rol in het team:

    Overdag beroep:

    Geschiedenis: Matt heeft in zijn eerste levensjaren een goede jeugd gehad. Er was geen geldnood bij hen thuis en zijn ouders hielden van hem en zijn twee jaar oudere zus Brianna. Toen Matt negen jaar oud was sloeg het noodlot echter toe. Zijn ouders raakten vermist in een vliegtuig wat is verdwenen rond de bermuda driehoek en nooit terug is gevonden. Matt heeft nooit kunnen accepteren dat ze gestorven zijn. Matt en zijn zus hebben tot Brianna de leeftijd van achttien had bereikt bij hun aangetrouwde oom gewoond. Hun tante is vlak na de vermissing van het vliegtuig gestorven aan acute longkanker. Toen Brianna volwassenen was zijn Matt en zij samen in een appartement gaan wonen waar ze nu nog steeds wonen.

    Extra: Brianna is Matt's twee jaar oudere zus.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 18:53 ]


    -

    Karabatic schreef:
    (...)

    Het is je vergeven hoor! Ik had zelf ook even het topic door kunnen lezen, maar ik was erg enthousiast en wilde meteen een rol maken.

    Als ze het ermee eens is, vind ik dat helemaal prima!

    Dat vind ik prima (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Dat vind ik prima (:


    Ah super! Sorry dat ik jouw bericht niet gelezen had! ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    (...)

    Ah super! Sorry dat ik jouw bericht niet gelezen had! ):


    Geen probleem hoor, zelf had ik er waarschijnlijk ook overheen gelezen (:


    'I'm fast. That's why they call me the Breeze.'
    Brianna 'The Breeze' Rozales



    Naam ~
    ~ Brianna Rozales. Ze wordt ook wel vaak Bree genoemd, aangezien Brianna te lang is voor de meeste. Zelf maakt het haar niet uit; het liefst heeft ze het dat mensen haar The Breeze noemen.
    Schuilnaam ~
    ~ The Breeze. Dit is omdat haar eerste en sterkste kracht snelheid is. Ze kan heel erg snel bewegen. Ze probeert zo snel te gaan dat ze onzichtbaar wordt, maar dat lukt nog niet echt. Maar je voelt wel een flinke wind opstijgen als ze langs rent, wat ook heeft gezorgd voor deze schuilnaam.
    Leeftijd ~
    ~ Bree is nu net negentien jaar oud geworden. Ze is geboren op een erg winderige herfst dag, wat wel toepasselijk is.

    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Innerlijk ~
    ~ Brianna is een nogal overweldigend persoon. Haar innerlijk is niet heel complex, maar Bree is zeker wel een handje vol.
    Haar meest opvallende eigenschap is waarschijnlijk dat ze erg zelfverzekerd is. Dankzij haar super snelheid en beeld manipulatie voelt ze zich beter dan alle mensen en ook sommige andere helden. Vrienden zouden haar zelfverzekerd noemen, vijanden simpelweg arrogant. Toch is het niet zo dat Bree opschept over wat ze kan en heeft gedaan. Ze kan het gewoon en dat weet ze. Brianna heeft als meisje al een soort talent gehad voor goede timing. Ze wet gewoon wanneer ze iets moet doen. Dat voelt ze aan. Soms noemt Brianna het haar 'derde gave', terwijl het helemaal niet zo bijzonder is. Maar laat het maar aan Bree over om het zo te laten lijken. Overdrijven is iets wat ze altijd doet, bewust en onbewust. Niet dat ze ergens over liegt, meer dat ze het op een andere manier vertelt. Mede dankzij dit komt ze zo overweldigend over. Brianna is een energiek persoon dat altijd ergens mee bezig moet zijn. Stil zitten of rustig zijn kan ze simpelweg niet. Ook houdt van aandacht, ze vindt het geweldig om in de spotlights te staan. Gek genoeg boeit het haar, aan de andere kant, niet uit wat mensen echt van haar denken. Niet dat het moeilijk is voor haar om dat te veranderen. All credits to her gift.
    Praten is iets anders wat Bree veel en graag doet. Ze heeft altijd wel wat te vertellen, ongemakkelijke stiltes zullen bij haar niet echt voor komen. Sommigen omschrijven haar dan ook als 'kinderachtig' maar dit klopt niet helemaal. Brianna gedraagt zich dan wel soms zo, maar in werkelijkheid is ze volwassener dan de meeste andere heroes. Dit komt vooral door alles wat ze als hero heeft gedaan en waar ze doorheen heeft moeten gaan. Haar persoonlijkheid zorgt voor vele vijanden bij de schurken die haar dat dan ook vaak genoeg hebben laten merken. Haar lichaam wordt gesierd door littekens en ook vanbinnen is ze aardig bestempeld. Maar toch heeft het haar nooit weerhouden om haar overweldigende zelf te zijn.
    Als laatste is Bree ongelofelijk moedig. Je zou het bijna roekeloos noemen. Ze doet het allemaal zonder aarzelen, en doordat het vaak lukt krijgt haar zelfzekerheid weer wat groter. Ook zijn vrienden belangrijk voor Bree, en ze zou door het vuur gaan voor hun.
    Uiterlijk ~
    ~ Brianna is niet lelijk en dat weet ze, oh ja. Haar uitelijk is één van de redenen dat ze zo zelfverzekerd is. Bree's huid is egaal en licht gekleurd, en bij aanraking voelt het zacht aan. Haar gezicht is een kunstwerk opzich; vooral haar wenkbrauwen worden 'aanbeden'. Zelf snapt ze niet helemaal wat er nou zo bijzonder is aan haar wenkbrauwen, maar als mensen het mooi vinden...
    Brianna's haar is lang en blond. Soms krult het een beetje, dat ligt vooral aan het weer. Overdag draagt ze het meestal los of in een ingewikkeld kapsel - als ze daar het geduld voor heeft - maar 's avonds niet. Dan ligt het ingevlecht op haar rug, onopvallend in de plaats van het pronkstuk van haar gezicht. Niet dat haar gezicht niet mooi is - in tegen deel. Brianna houdt gewoon van haar.
    Bree heeft grote, blauwe ogen en lange mascara-zwart gekleurde wimpers. Haar lippen zijn vol en vaak gestift. Meer komt.
    Kostuum ~
    ~ Brianna's kostuum is niet al te overdreven - wat je eigenlijk niet van haar zou verwachten. Wat weer de reden is dat ze het zo simpel gehouden heeft. Eigenlijk draagt ze gewoon een zwarte stretch-broek en een zwarte hoodie, waarvan ze haar capuchon meestal op heeft. Haar gezicht word bedekt door de schaduw van haar hoodie en een soort van make-up dat haar gezicht onherkenbaar maakt. Haar schoenen zijn het belangrijkte van haar outfit, samen met haar handschoenen. Haar schoenen zijn speciale laarzen waardoor ze tijdens het rennen niet versleten raken en nog wat andere high-tech dingetjes heeft. Haar handschoenen lijken op het eerste gezicht onschuldige, stoffen dingen maar in werkelijkheid zit er ijzer in verstopt. Als ze dus met super snelheid iemand slaat heeft diegene spijt ooit in Bree's pad te zijn gekomen.
    Krachten ~
    ~ Super Speed. Brianna kan haarzelf op een onmenselijk snelle manier bewegen. Niet alleen kan ze dus erg hard rennen, maar ook kan ze bijvoorbeeld haar handen op een hoog tempo bewegen. Dankzij deze kracht voelt Brianna zich ook wel wat beter dan anderen, vooral dan mensen.
    Mind manipulation. Brianna's tweede kracht is het manipuleren van anderen hun hoofd. Het komt er op neer dat Bree de gedachten van anderen compleet kan manipuleren. Niet dat ze hun gedachten kan lezen of iets in de richting. Ze kan zorgen dat die persoon iets ziet of denkt ergens anders te zijn.
    Messen werpen. Dit is officieel geen kracht, natuurlijk. Maar als ze moet vechten is dit wat ze gebruikt in combinatie met haar eigen gave's. Bree heeft hier veel op geoefend en is dan ook aardig goed.
    Zwaktes ~
    ~ Brianna's gaven zijn best wel groot en belangrijk, maar bij beiden horen ook de zwaktes. Bij haar supersnelheid is het zo dat ze extreem vermoeid is. Omdat ze dus een physical wonder is door op zo een tempo te rennen heeft ze twee keer zoveel eten en ook meer slaap nodig dan de gemiddelde mens. Doordat ze dus zoveel rent en ook nooit genoeg slaap krijgt loopt ze meestal vermoeid rondt. Ook moet ze haar gave ontwikkelen; het is pas sinds kort dat ze niet alleen op super snelheid kan rennen maar zich ook sneller kan bewegen.
    Ook haar beeld implantatie gave is beperkt. Als eerste moet ze enorm geconcentreerd zijn om het geloofwaardig te maken. Ze loopt dan ook meestal rond met bonkende hoofd pijn door de concentratie die ze ervoor moet hebben, wat Bree dus eigenlijk niet heeft. Om de gedachten en herinneringen van andere dus aan te passen moet ook oog contact hebben en het kan ook snel fout gaan. Voor de letterlijke beelden implantatie hoeft dat niet meer, maar ze kan het ook nog niet lang volhouden. Wel heeft ze het onlangs voor elkaar gekregen meerdere mensen tegelijk dezelfde illusie te geven.
    Beroep ~
    ~ Overdag voert Brianna niet veel uit - ze heeft een atletiek vereniging, wat natuurlijk erg bij haar past. De vereniging loopt erg goed en eigenlijk heeft Brianna mensen die al het saaie werk voor haar doen. Zelf geeft ze alleen maar training. Het is niet zo dat Bree deze vereniging zelf heeft opgericht; het is van haar familie. Haar ouders zijn jong gestorven en op haar achtiende nam ze dan ook meteen het bedrijf over.
    Geschiedenis ~
    ~ Brianna heeft als klein kind een mooie jeugd gehad. Haar ouders waren liefdevol en redelijk rijk. Maar op haar twaalfde stierven ze bij een vliegtuig dat vermist is geraakt rond de bermuda driehoek - het vliegtuig is nooit gevonden. Ze heeft tot haar achtiende gewoond bij haar aangetrouwde oom. Haar tante was vlak na de vermissing van haar broers vliegtuig gestorven aan een plotselinge longkanker en daarom leefde Bree dus alleen maar haar oom. Op haar achtiende heeft ze meteen een appartementje geregeld en daar woont ze nu nog steeds.

    Bree is trouwens af. Is ze goed zo? Ik ga zo dan een beginnetje maken aan mijn mannelijke schurk (:


    “A queen will always turn pain into power.”


    Naam

    Schuilnaam

    Leeftijd

    Innerlijk

    Uiterlijk

    Kostuum

    Krachten

    Zwaktes

    Overdag beroep

    Geschiedenis

    Extra


    “A queen will always turn pain into power.”

    CaptianHook schreef:
    Katherine Nicole diAngelo
    ''Kathy'' ''Kath''





    x Leeftijd x Ze is achttien jaar oud en verjaart op 16 juni.

    x Uiterlijk x [FC: Nina Dobrev] De jongedame is niet heel erg lang, 1 meter en 66 centimeter om precies te zijn. Hiermee is ze erg tevreden, want zo heeft ze zo nu en dan een excuus om hakken aan te doen. Die zijn dan niet zo lang, maar ze is dan zeker wel 6 centimeter langer. En dat vindt zij prima. Haar huid is licht getint en dit is omdat ze meestal buiten zit als de zon schijnt en het niet regent. Dus ook al ligt er sneeuw, dan kleed ze zich warm aan en zit ze buiten. En ook zoals je aan haar achternaam ziet is ze niet volledig Brits, ze is half Italiaans en haar huidskleur heeft ze aan haar moeder te danken. Eigenlijk haar hele uiterlijk.
    Katherine haar ogen hebben een donkerbruine kleur en worden omringd door donkere wimpers waar altijd een laagje mascara opkomt om ze opvallender en donkerder te maken. Bij dit plaatje past donker haar natuurlijk en dit heeft ze. Haar haren zijn lang en donkerbruin. Meestal heeft ze de lokken los hangen, maar ze kan ook een paar plukken met klipjes naar achteren schuiven. Zo nu en dan heeft ze het in een knot of vlecht. Van nature hebben haar lokken krullen, maar vaak stijlt zij ze. Want dit vindt zij mooier.
    Haar lippen hebben een zacht roze kleur en meestal komt hier rode lippenstift op. Verder draagt ze geen make-up.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Katherine is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Nicolette overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Net zoals haar pa is Katherine´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Katherine niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt vreselijk zeker van zichzelf, maar is dit niet. Katherine is best onzeker. Hoewel ze dit niet toont.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Katherine is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Katherine is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen genie is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.
    Katherine houdt ervan om risico´s te nemen en te kijken hoe ver ze kan gaan. De dame is erg moedig en dapper en moedig. Ze zal uiteindelijk altijd vechten voor haar geliefden.

    x Sterk punt x Ze is geestelijk wel sterk en kan pijn wel aan, geestelijk dan. Lichamelijk niet, maar volgens haar is dat niet zo belangrijk.

    x Zwak punt x Haar onzekerheid. Mensen denken door haar uiterlijk dat ze niet pijn gedaan kan worden en gaan al vaak ver.

    x Rol in het team x Zij doet rescreach.

    x Overdag beroep x Overdag is ze hulp bij de politie, maar op zaterdag en zondag werkt ze in een bar. Verder zit ze minimaal 2 keer in de week 's avonds te kickboksen.

    x Geschiedenis x Er is niet heel veel bijzonders aan haar jeugd. Ze groeide op bij haar ouders en oudere broers, was gelukkig en kreeg alles wat ze nodig had. Vrienden had ze niet heel erg veel, maar voldoende. Op de middelbare school haalde ze goede cijfers, ze werd niet gepest en was ook geen pester. Op een gegeven moment begon ze met een klein groepje te spijbelen en te roken. Toen haar ouders hier achter kwamen waren ze woedend, en Katherine gaf hier niet veel om. Uiteindelijk heeft haar oudere broer, de jongste van de drie met wie ze de sterkste band heeft, het idee van spijbelen en roken uit haar hoofd gehaald. En na dit heeft Katherine succes vol haar school afgemaakt. Ze studeerde nog een jaartje en werkt nu sinds kort als hulp bij de politie. Beide ouders zijn omgekomen in een auto ongeluk en Katherine mist ze nog vreselijk. Met haar broers heeft ze nog goed contact.

    x Extra x x


    Katherine is af c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ComingToTheTree schreef:

    Naam ~
    ~ Brianna Rozales. Ze wordt ook wel vaak Bree genoemd, aangezien Brianna te lang is voor de meeste. Zelf maakt het haar niet uit; het liefst heeft ze het dat mensen haar The Breeze noemen.
    Schuilnaam ~
    ~ The Breeze. Dit is omdat haar eerste en sterkste kracht snelheid is. Ze kan heel erg snel bewegen. Ze probeert zo snel te gaan dat ze onzichtbaar wordt, maar dat lukt nog niet echt. Maar je voelt wel een flinke wind opstijgen als ze langs rent, wat ook heeft gezorgd voor deze schuilnaam.
    Leeftijd ~
    ~ Bree is nu net negentien jaar oud geworden. Ze is geboren op een erg winderige herfst dag, wat wel toepasselijk is.

    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Innerlijk ~
    ~ Brianna is een nogal overweldigend persoon. Haar innerlijk is niet heel complex, maar Bree is zeker wel een handje vol.
    Haar meest opvallende eigenschap is waarschijnlijk dat ze erg zelfverzekerd is. Dankzij haar super snelheid en beeld manipulatie voelt ze zich beter dan alle mensen en ook sommige andere helden. Vrienden zouden haar zelfverzekerd noemen, vijanden simpelweg arrogant. Toch is het niet zo dat Bree opschept over wat ze kan en heeft gedaan. Ze kan het gewoon en dat weet ze. Brianna heeft als meisje al een soort talent gehad voor goede timing. Ze wet gewoon wanneer ze iets moet doen. Dat voelt ze aan. Soms noemt Brianna het haar 'derde gave', terwijl het helemaal niet zo bijzonder is. Maar laat het maar aan Bree over om het zo te laten lijken. Overdrijven is iets wat ze altijd doet, bewust en onbewust. Niet dat ze ergens over liegt, meer dat ze het op een andere manier vertelt. Mede dankzij dit komt ze zo overweldigend over. Brianna is een energiek persoon dat altijd ergens mee bezig moet zijn. Stil zitten of rustig zijn kan ze simpelweg niet. Ook houdt van aandacht, ze vindt het geweldig om in de spotlights te staan. Gek genoeg boeit het haar, aan de andere kant, niet uit wat mensen echt van haar denken. Niet dat het moeilijk is voor haar om dat te veranderen. All credits to her gift.
    Praten is iets anders wat Bree veel en graag doet. Ze heeft altijd wel wat te vertellen, ongemakkelijke stiltes zullen bij haar niet echt voor komen. Sommigen omschrijven haar dan ook als 'kinderachtig' maar dit klopt niet helemaal. Brianna gedraagt zich dan wel soms zo, maar in werkelijkheid is ze volwassener dan de meeste andere heroes. Dit komt vooral door alles wat ze als hero heeft gedaan en waar ze doorheen heeft moeten gaan. Haar persoonlijkheid zorgt voor vele vijanden bij de schurken die haar dat dan ook vaak genoeg hebben laten merken. Haar lichaam wordt gesierd door littekens en ook vanbinnen is ze aardig bestempeld. Maar toch heeft het haar nooit weerhouden om haar overweldigende zelf te zijn.
    Als laatste is Bree ongelofelijk moedig. Je zou het bijna roekeloos noemen. Ze doet het allemaal zonder aarzelen, en doordat het vaak lukt krijgt haar zelfzekerheid weer wat groter. Ook zijn vrienden belangrijk voor Bree, en ze zou door het vuur gaan voor hun.
    Uiterlijk ~
    ~ Brianna is niet lelijk en dat weet ze, oh ja. Haar uitelijk is één van de redenen dat ze zo zelfverzekerd is. Bree's huid is egaal en licht gekleurd, en bij aanraking voelt het zacht aan. Haar gezicht is een kunstwerk opzich; vooral haar wenkbrauwen worden 'aanbeden'. Zelf snapt ze niet helemaal wat er nou zo bijzonder is aan haar wenkbrauwen, maar als mensen het mooi vinden...
    Brianna's haar is lang en blond. Soms krult het een beetje, dat ligt vooral aan het weer. Overdag draagt ze het meestal los of in een ingewikkeld kapsel - als ze daar het geduld voor heeft - maar 's avonds niet. Dan ligt het ingevlecht op haar rug, onopvallend in de plaats van het pronkstuk van haar gezicht. Niet dat haar gezicht niet mooi is - in tegen deel. Brianna houdt gewoon van haar.
    Bree heeft grote, blauwe ogen en lange mascara-zwart gekleurde wimpers. Haar lippen zijn vol en vaak gestift. Meer komt.
    Kostuum ~
    ~ Brianna's kostuum is niet al te overdreven - wat je eigenlijk niet van haar zou verwachten. Wat weer de reden is dat ze het zo simpel gehouden heeft. Eigenlijk draagt ze gewoon een zwarte stretch-broek en een zwarte hoodie, waarvan ze haar capuchon meestal op heeft. Haar gezicht word bedekt door de schaduw van haar hoodie en een soort van make-up dat haar gezicht onherkenbaar maakt. Haar schoenen zijn het belangrijkte van haar outfit, samen met haar handschoenen. Haar schoenen zijn speciale laarzen waardoor ze tijdens het rennen niet versleten raken en nog wat andere high-tech dingetjes heeft. Haar handschoenen lijken op het eerste gezicht onschuldige, stoffen dingen maar in werkelijkheid zit er ijzer in verstopt. Als ze dus met super snelheid iemand slaat heeft diegene spijt ooit in Bree's pad te zijn gekomen.
    Krachten ~
    ~ Super Speed. Brianna kan haarzelf op een onmenselijk snelle manier bewegen. Niet alleen kan ze dus erg hard rennen, maar ook kan ze bijvoorbeeld haar handen op een hoog tempo bewegen. Dankzij deze kracht voelt Brianna zich ook wel wat beter dan anderen, vooral dan mensen.
    Mind manipulation. Brianna's tweede kracht is het manipuleren van anderen hun hoofd. Het komt er op neer dat Bree de gedachten van anderen compleet kan manipuleren. Niet dat ze hun gedachten kan lezen of iets in de richting. Ze kan zorgen dat die persoon iets ziet of denkt ergens anders te zijn.
    Messen werpen. Dit is officieel geen kracht, natuurlijk. Maar als ze moet vechten is dit wat ze gebruikt in combinatie met haar eigen gave's. Bree heeft hier veel op geoefend en is dan ook aardig goed.
    Zwaktes ~
    ~ Brianna's gaven zijn best wel groot en belangrijk, maar bij beiden horen ook de zwaktes. Bij haar supersnelheid is het zo dat ze extreem vermoeid is. Omdat ze dus een physical wonder is door op zo een tempo te rennen heeft ze twee keer zoveel eten en ook meer slaap nodig dan de gemiddelde mens. Doordat ze dus zoveel rent en ook nooit genoeg slaap krijgt loopt ze meestal vermoeid rondt. Ook moet ze haar gave ontwikkelen; het is pas sinds kort dat ze niet alleen op super snelheid kan rennen maar zich ook sneller kan bewegen.
    Ook haar beeld implantatie gave is beperkt. Als eerste moet ze enorm geconcentreerd zijn om het geloofwaardig te maken. Ze loopt dan ook meestal rond met bonkende hoofd pijn door de concentratie die ze ervoor moet hebben, wat Bree dus eigenlijk niet heeft. Om de gedachten en herinneringen van andere dus aan te passen moet ook oog contact hebben en het kan ook snel fout gaan. Voor de letterlijke beelden implantatie hoeft dat niet meer, maar ze kan het ook nog niet lang volhouden. Wel heeft ze het onlangs voor elkaar gekregen meerdere mensen tegelijk dezelfde illusie te geven.
    Beroep ~
    ~ Overdag voert Brianna niet veel uit - ze heeft een atletiek vereniging, wat natuurlijk erg bij haar past. De vereniging loopt erg goed en eigenlijk heeft Brianna mensen die al het saaie werk voor haar doen. Zelf geeft ze alleen maar training. Het is niet zo dat Bree deze vereniging zelf heeft opgericht; het is van haar familie. Haar ouders zijn jong gestorven en op haar achtiende nam ze dan ook meteen het bedrijf over.
    Geschiedenis ~
    ~ Brianna heeft als klein kind een mooie jeugd gehad. Haar ouders waren liefdevol en redelijk rijk. Maar op haar twaalfde stierven ze bij een vliegtuig dat vermist is geraakt rond de bermuda driehoek - het vliegtuig is nooit gevonden. Ze heeft tot haar achtiende gewoond bij haar aangetrouwde oom. Haar tante was vlak na de vermissing van haar broers vliegtuig gestorven aan een plotselinge longkanker en daarom leefde Bree dus alleen maar haar oom. Op haar achtiende heeft ze meteen een appartementje geregeld en daar woont ze nu nog steeds.

    Bree is trouwens af. Is ze goed zo? Ik ga zo dan een beginnetje maken aan mijn mannelijke schurk (:


    Geestmanipulatie en illusie zijn allebei al ingenomen. Dus als je de tweede kracht iets aanpast. Vind ik haar prima. Als je geen tweede kracht weet, ik heb twee inspiratie links onder de regels gezet. Misschien dat telekenisis (objecten bewegen met je gedachten) iets is?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 18:42 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Katherine is af c:


    Ze staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Geestmanipulatie en illusie zijn allebei al ingenomen. Dus als je de tweede kracht iets aanpast. Vind ik haar prima. Als je geen tweede kracht weet, ik heb twee inspiratie links onder de regels gezet. Misschien dat telekenisis (objecten bewegen met je gedachten) iets is?

    Oh, dan heb ik hem niet helemaal goed uitgelegd. Hij is namelijk anders;

    "It's a very straightforward illusion. She can make most people see whatever she wants them to see - see that, and nothing else. For example, right now I would appear to be alone in the middle of a rain forest. It's so clear I might possibly believe it, except for the fact that I can still feel you in my arms."

    Dus meer dat ze mensen kan laten geloven dat ze op een compleet andere plaats zijn. Als ik dat hele gedachten veranderen gedoe weg laat is het dan wel goed?


    “A queen will always turn pain into power.”