• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • Bain
    • Zayn Malik • • •
    • Liam Payne • Maffia-Inbreker • serein
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Stywin
    • Louis Tomlinson • Labrador-Hybride • Styson

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • ZaynJavaddMalik
    • Luke Hemmings • Arend-Hybride • Newt_Runner
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • Bain

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • ZaynJavaddMalik


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen C_A_L_M_ of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 3 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    De ochtend breekt langzaam aan in de villa. Iedereen begint rustig zijn dag en mogelijke taken. De vakanties worden misschien nog wat verder uitgeplant en vriendschappen geheeld, die eerder spanningen hebben ondervonden.


    Bowties were never Cooler

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mt)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Zodra ik merkte dat Ashton in elkaar kromp door al het geschreeuw in huis drukte ik hem dichter me aan en maakte wat sussende geluidjes. Ik wist hoe hij over schreeuwen dacht en ik was geen persoon om dat te doen, ik werd nooit hysterisch kwaad, ik werd juist heel erg kil en gecoördineerd. Nu wilde ik hem vooral beschermen tegen datgene wat hij haatte en zo gevoelig voor was, hij hoefde niet alleen mij te beschermen, dat wilde ik ook terug kunnen geven. Ik glimlachte liefdevol naar hem om het kusje in mijn nek en ik aaide door zijn krullen, waarna ik weer fijn dicht tegen hem aan wilde kruipen. Ashton had alleen hele andere plannen en al snel kwam ik weer op mijn rug op het bed te liggen. Zielig keek ik hem aan want persoonlijk vond ik het maar niks om opeens de warmte van zijn armen om me heen te missen. Toch knikte ik begrijpend bij zijn uitleg en krulde me automatisch op toen hij me toedekte, op zo'n manier alsof iemand van achteren zijn armen om me heen had geslagen. Slapen wilde ik niet, dat was zonde van de dag maar veel zin om overeind te komen en iets actiefs had ik ook niet. Dat deed teveel pijn en nu ik een vrije dag had ging ik het ervan nemen. Bedenkelijk beet ik op mijn lip terwijl mijn ogen door de kamer gleden. Ik besloot naar de afstandsbediening van de flatscreen te grijpen die op mijn nachtkastje lag en de tv op een of andere muziekzender te zetten. Muziek en de clips ervan tegenwoordig begreep ik nooit, maar ik kon niet tegen stilte. Verder ging ik rechtop zitten met de deken hoog opgetrokken en pakte het eerste de beste boek die binnen mijn bereik lag. Blijkbaar ging ik The Hunger Games voor de duizendste keer lezen. Nou ja, ik deed er altijd wel inspiratie aan op voor in de kelder en als je van lezen hield moest je niet zeuren, vond ik. Terwijl ik op mijn gemak door de pagina's las was Ashton weer binnengekomen en begon aan de ramen, waardoor ik heel even afgeleid was van het boek. De manier waarop zijn staart wat zwakjes bewoog deed me bedenken dat hij ook wel eens wat terug mocht krijgen van al die keren dat hij me hielp ontspannen door middel van een massage, ik was heus niet de enige die soms strak stond van de stress. Misschien vanavond of eerder als hij tijd had, ik was er dan wel erger aan toe dan Ashton na gisteren, hij verdiende het wel. Toen hij tegen me ging praten waren mijn ogen alweer gericht op de bladzijdes van het boek en ik keek ook niet op tijdens zijn vraag. "Uiteraard, vakantie draait ook om leuke dingen doen en niet alleen rondhangen in de hotelkamer, dat kan ik hier ook. Eerst maar eens zien waar we heen gaan, want skiën word nogal lastig als we in Egypte zitten," zei ik met een zachte gniffel en sloeg een bladzijde om. In mijn ogen lag de keuze hoe of wat nog grotendeels bij hem, want ik had al zoveel gezien en in vergelijking met hem was het niet erg als ik weer naar een plek moest waar ik al geweest was. Ik wilde hem wat van de wereld laten zien en dan was het misschien juist handig als ik al een beetje wist hoe het werkte in een bepaald land. "Als ik de vraag nou eens zo stel, wat is iets dat je altijd al hebt willen doen maar nooit gedaan hebt?" vroeg ik hem, hopelijk werd het dan al een beetje makkelijker om te kiezen waar we heen gingen en konden we een paar plekken al afstrepen, want anders werd dit nog een lange dag zoeken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Harry was weer eens gaan lezen, terwijl ik de ramen begon te zemen. Zelf had ik vaak maar weinig geduld om een boek te lezen, als ik er al tijd voor had. Ik deed liever dingen: hardlopen, drummen, tekenen. Ik poetste rustig door terwijl ik vroeg of we straks onze vakantie konden plannen, niet alleen waar we heen gingen, maar ook wat we gingen doen. Natuurlijk gingen we ook veel van de slaapkamer zien, maar als we dan toch uit dit huis gingen, wilde ik ook wel de omgeving kunnen bewonderen. Ik luisterde naar de woorden die hij sprak, maar zelf snapte ik niet perse waarom het zo grappig was. Ik was na de basisschool gestopt met school en had nooit meer geleerd dan de basis van alles, waarvan ik een deel ook weer was vergeten. Ik ging verder met schoonmaken, tot Harry een vraag stelde die ik niet zo een twee drie kon beantwoorden. Ik bleef dan ook even nadenkend staan. Ik wilde zoveel doen, waarschijnlijk nog meer als ik wist wat er allemaal te doen was. Ik pakte de lap weer op en ging verder met mijn werkje, terwijl me iets te binnen schoot wat ik wel heel graag eens wilde doen. "Ik zou graag bergen zien, maar het liefst zonder sneeuw, want dat is wel heel erg koud." zei ik, terwijl ik ook het andere raam streeploos droog maakte. Ik zou straks ook de ramen in mijn kamertje, die vast nog veel viezer waren, en de ramen in de algemene ruimtes, moeten lappen, maar het kwam wel goed. Ik begon aan het laatste raam en zuchtte zachtjes. "Maar als jij een beter idee hebt, ben ik overal voor in. Jij hebt het grootste deel van de wereld al gezien, dus je weet waar de mooiste plekjes zijn." zei ik rustig poetsend. Harry had veel gereisd, samen met Niall, Mikey en Liam, terwijl wij hybrides op het huis moesten passen, of in de hotelkamer moesten blijven. Ik trok het laatste raam droog en trippelde toen terug naar Harry. Ik ging bij het hoofdeinde zitten en aaide zacht door zijn lange krullen. "Zeg het maar. Of zeg maar wat ik moet pakken en hou de precieze bestemming geheim. Wat jij wil. Het wordt zoizo een fijne vakantie." zei ik, met nog een kus op zijn krullen. Hij was mijn popje, mijn broertje, mijn Curly Baby. Ik zorgde voor hem en hij zorgde voor mij, zo was het altijd gegaan en zo zou het altijd blijven gaan. "Ik ga even mijn eigen ramen lappen en buiten de ramen lappen en dan ben ik weer terug, goed? Of moet ik nog even blijven?" vroeg ik zacht, terwijl ik zijn hoofd met wat moeite op mijn schoot legde. Ik bleef zacht door zijn haren aaien en humde zacht. Het was heel fijn om zo met hem om te gaan, geen druk, geen paniek, geen vreemde gevallen. Ik hoopte dat dit vaker kon gebeuren. Nu hadden we het vroeger ook wel gedaan, maar vooral als een van ons overstuur was. Nu was dat niet zo. Nu was het gewoon fijn om samen te zijn, meer niet, maar waarom moest het eigenlijk meer zijn? Dit was goed genoeg, voor mij in elk geval wel. Het was zelfs zo rustig dat ik al mijn zorgen en taken even vergat en in de wind sloeg, gewoon om dit moment te kunnen rekken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Misschien maakte het kiezen van onze bestemming wat makkelijker als Ashton kon vertellen wat hij nog heel graag zou willen zien of doen. Nieuwsgierig keek ik de hybride aan terwijl hij bezig was, op dit moment maakte het me niet meer uit wat hij zou zeggen, ik ging gewoon mijn best doen om het waar te maken. Dat moest niet zo moeilijk zijn, het lag toch in mijn macht om hem waar dan ook mee maar toe te nemen. Geld of afstand speelden absoluut geen rol hierin. Mijn ogen gleden langzaam terug naar het boek terwijl ik wachtte op zijn antwoord, en toen dat kwam glimlachte ik lichtjes. Ik wist wel een hele mooie plek daarvoor, maar dan wilde ik het hem eerst laten opzoeken en zeggen wat hij ervan vond. Ik kroop wat verder onder de deken en haalde een hand door mijn haar, voor ik knikte bij zijn woorden. Het klopte dat ik al veel van de wereld had gezien, zeker voor iemand van mijn leeftijd en ik vond het heerlijk op te reizen en rond te trekken. Dit keer legde ik mijn boek helemaal weg toen Ashton naar me toe kwam, aan lezen kwam ik op deze manier toch niet meer toe. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en humde wat terwijl hij door mijn haren aaide. "Breng me nou niet op ideeën om het geheim voor je te houden, want ik heb nu iets in gedachten wat je echt geweldig gaat vinden," zei ik een brede grijns en prikte hem zacht in zijn wang. Ik zuchtte tevreden om het kusje op mijn haar. Bij zijn vraag keek ik wat pruilend naar hem op en liet gewillig mijn hoofd op zijn schoot leggen. "Blijf," zei ik zacht en greep naar zijn vrije hand die niet door mijn haren aaide, om onze vingers te verstrengelen. Gezelschap was nooit zo een punt voor mij, ik kon prima alleen zijn, maar dit was fijn. Het deed me denken aan vroeger, toen alles nog niet zo moeilijk was en mijn grootste probleem verstoppen voor onweer was. Dan kroop ik altijd bij Ashton onder de dekens en liet me door hem beschermen. Ik gaapte even en krulde me verder op. Als ik de hele dag hier bleef liggen werd ik nooit goed wakker, maar het lag toch verdomd lekker. "Waar ga je liever heen: Afrika, Australië of Zuid-Amerika?" vroeg ik met gesloten ogen. In elk van de drie continenten wist ik wel een plek die aan zijn wensen kon voldoen en ik was er persoonlijk geweest, dus ik kon bevestigen dat het echt prachtig was, maakte niet uit naar waar hij de voorkeur had. De culturen waren ook heel verschillend dus dat speels ook een rol, het lag eraan wat hij mooier vond. Als hij nu niet kon kiezen konden we later nog meer uitzoeken over de landen op internet en dan bepalen, het had geen haast. Met mijn vrije hand reikte ik naar zijn wang en kwam zelf een beetje omhoog om hem een klein kusje te geven voor ik weer ging liggen. Het zou me niet verbazen als ik er een verslaving voor aan het ontwikkelen was, met hem had ik dan ook mijn enige echt liefdevolle zoenen gehad en die zou ik zeker niet meer kunnen missen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Natuurlijk wilde Harry dat ik bleef. Ik vond het niet erg, maar het zette mijn werkschema wel wat onder druk. Ik aaide zacht door zijn haren, terwijl zijn hoofd rustig op mijn schoot lag. Het deed me denken aan vroeger, een tijd zonder zorgen of problemen. Ja, het grote probleem dat ik niet wist of we nu gingen voetballen of tikkertje gingen spelen. De tijd waarin Harry's grootste angst niet het tonen van emoties was, maar het onweer wat in de zomer geregeld voorkwam. Nu verstrengelde hij onze vingers en voelde ik hem dichterbij me kruipen. Het was gewoon fijn om samen te zijn, en alleen wilde ik echt niet meer, al had ik dat nooit gewild. Bij zijn vraag zuchtte ik en dacht ik na. Het maakte me eigenlijk niets uit, maar eigenlijk wilde ik graag in dezelfde cultuur blijven, nu we niet heel lang hadden om te genieten van het land en de mensen. Ik bleef aaien door zijn haren en draaide mijn hoofd om hem een kusje op zijn handpalm te geven, voor ik hem zacht terugkuste. Het maakte me een beetje warm van binnen, door de liefde die hij me erdoor gaf. Het was dan wel een klein kusje, maar het was fijn. "Het klinkt allemaal even geweldig, maar we hebben maar 5 dagen tot een week. Ik wil de tijd hebben om dingen te zien en meemaken, en daarnaast nog tijd hebben voor jou." zei ik zacht, terwijl ik nog zacht aan zijn haren plukte. "Als we nu gewoon een paar daagjes naar heuvels hier in de buurt gaan, en de rest van onze tijd aan elkaar besteden? Als je dan langer een tijd hebt zonder verplichtingen kunnen we altijd nog ver weg reizen. Daarbij moet ik waarschijnlijk weer inentingen hebben, waar niemand zin in heeft." zei ik zacht. Ik wilde zijn ideeën niet afschieten, maar dit leek me toch beter. We wisten allebei hoe ik werd als er iemand bij me in de buurt kwam met een naald. De laatste keer had Harry me vast moeten zetten op een van zijn kruisen, waar hij mijn polsen, ellebogen, borst, heupen, knieën en polsen waren vastgemaakt met pijnlijk schurende leren riemen, en zelf de inentingen had moeten geven, omdat ik er zo van door het lint ging. Ik wist niet wat het was, maar zodra er een naald was, ging ik door het lint. Kijk, het zou het waard zijn als we de wereld om gingen trekken, of ergens lang gingen blijven, maar voor een weekje echt niet. Daarvoor zou het te veel problemen opleveren voor ons allebei. "Ik wil gewoon met je kunnen ontspannen, Harry. De bergen wachten wel. We kunnen ook gewoon naar de spa gaan die een paar kilometer buiten de stad aan de kust in het glooiende landschap ligt, waar je al wel eens heen bent geweest. De keuze is echt aan jou." zei ik, voor ik hem voorzichtig rechtop zette en een kusje op zijn wang. "Ik moet echt de ramen gaan lappen, Harry. Ik ben zo terug om je mee naar beneden te nemen, maar het moet echt gebeuren." zei ik zacht, terwijl ik het opstaan nogsteeds uitstelde. Het bed zat lekker en Harry was toch een veilige haven voor mij. Ik wist wat ik van hem kon verwachten en hij was altijd mijn rots in de branding als ik die nodig had. Hij was er altijd voor me en dat had ik hard nodig in mijn leven.


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood

    Met een diepe zucht sta ik op uit mijn kamer en loop de keuken in. Ik pak een emmer en zet de kraan op warm. Intussen spuit ik er schoonmaakspul in. Een doekje en een trekker leg ik ernaast. Als de emmer vol is ga ik naar mijn kamer met de emmer. Ik maak het raam nat met de doek en ga er met de trekker overheen om te laten drogen. Al snel merk ik dat de binnenkant nog schoon is maar de buitenkant gewoon ranzig is. Dus ik had een ladder nodig voor erbij te kunnen. Met een zucht loop ik weer naar beneden. Ik pak van het haakje de sleutels van de schuur met schoonmaakspullen en andere dingen. Ik open de achterdeur en grijp mijn emmer sop. Zodra ik een stap naar buiten zet voel ik scherpe pijnlijke steken in mijn nek. "Oh fuck" grom ik pijnlijk. Mijn emmer sop vloog om en was omgevallen. De sleutels waren van schrik weg gegooid. Met mijn handen trekkend aan de halsband probeer ik het niet uit te schreeuwen. Damn hij had hem echt hard gezet. Ik roldeat om in de hoop dat het stopte maar ik merkte al vlug hoe verder ik ging hoe harder ze werkte. " fuck fuck fuck"mopper ik. Niall zal weer wel denken dat ik probeerde uit te breken onder een smoes van iets of zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Ik gniffelde zachtjes om het kusje dat Ashton op de palm van mijn hand drukte, waarna ik zelf omhoog kwam om hem een klein, maar zeer liefdevol, kusje te geven. Voor nu was dat de enige manier waarop ik kon tonen hoe diep mijn gevoelens voor hem echt gingen, want met woorden kwam ik er nog steeds niet uit zonder compleet in de war te raken en te flippen. Ik streelde zacht met mijn duim over de zijkant van zijn hand terwijl ik op zijn antwoord wachtte. Toen dat antwoord uiteindelijk kwam pruilde ik een beetje, dat was dus gewoon een nee in een zachtere versie omdat hij me niet wilde kwetsen. Ik zuchtte diep en sloot mijn ogen terwijl hij verder ging, natuurlijk moest er een heel verhaal om heen terwijl hij ook gewoon kon zeggen waar het op stond en dat hij het land niet uit wilde. Het klopte dat het altijd een hel was om hem zijn inentingen te gevem, zelfs ik kon hem dan niet meer rustig krijgen en was er veel kracht voor nodig om hem de inenting alsnog toe te dienen. In ieder geval was het niet iets dat ik graag deed, ik genoot van andermans en mijn eigen pijn, maar dat was anders en gewoon niet goed. Nog steeds enigszins zielig keek ik hem aan, hij gaf wel goede voorstellen, voor mijn gevoel kon ik er dan niet echt even tussenuit. Ik wilde zeker niet in de buurt van de stad blijven, al kwamen we er vast wel uit als we vandaag de tijd hadden om serieus te overleggen. "Dat kan. Het is gewoon dat ik heb beloofd om je dingen te laten zien en dat is niet een paar kilometer buiten de stad," mompelde ik en opende mijn ogen weer om hem aan te kijken. Met tegenzin liet ik me door hem omhoog trekken en na het kusje op mijn wang wilde ik uit automatisme op zijn schoot klimmen, maar zijn woorden zeiden iets heel anders. "Kun je echt niet nog heel even blijven? Die ramen gaan nergens heen, hoor," probeerde ik zacht. Zijn warmte en aanwezigheid was te fijn om zomaar op te geven. Ik wist dat ik een binnenkort een hele week met hem had, maar ik vond het toch niks om een deel van de dag alleen door de brengen. Zijn hand weigerde ik los te laten en ik gaf er klein kneepje in, om hem met smekende oogjes aan te kijken. Als Ashton echt weg had gewild was hij allang opgestaan, dus hoopte ik dat ik hem over kon halen. Nog een kwartiertje of zo kon geen kwaad, dacht ik dan. Desnoods hielp ik hem als hij echt in tijdnood kwam, al ging het moeilijk zijn om mezelf normaal staande te kunnen houden. "Sorry dat ik zo moeilijk ben, ik weet niet hoe het komt," zei ik met een diepe zucht. Ik had prima door dat ik zo waarschijnlijk op zijn gevoel inspeelde en speet me, het was begrijpelijk als hij ondertussen gek van me werd. Hij hoefde het maar te zeggen en ik liet hem met rust, meer was er niet nodig. Zijn aandacht deed me gewoon goed en na een breakdown had ik dat altijd meer nodig dan anders.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Het moment dat ik mijn zorgen over zijn plan had uitgesproken voelde ik me schuldig. Ik had zijn plannen niet willen afschieten, maar hij zag er nu alsnog uit als een geslagen hond. Ik probeerde nog een voorstel te maken, om toch een leuke vakantie te hebben, zonder naar een ander land te gaan, maar hij bleef er zo triest uitzien, dat ik bang was dat ik het echt had verkloot. Ik drukte een kusje op zijn wang en luisterde stil naar zijn woorden. Ik zuchtte zacht en aaide over zijn wang. "Je kunt me altijd nog de wereld laten zien, Harry. Maak je daar alsjeblieft geen zorgen over. Het is misschien gewoon wat veel voor een korte vakantie om direct zo ver te gaan. Het land is ook prima. Echt." zei ik in de hoop hem gerust te stellen. Ik meende dit echt. Ik zou het niet erg vinden om alleen maar naar de kust te gaan, want dat was me ook nog compleet vreemd. Ik trok hem voorzichtig omhoog en gaf hem nog een kusje op zijn wang. Ik moest nog aan mijn klusjes, daarna hadden we weer alle tijd aan onszelf, maar ik wilde echt niet. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden en drukte mijn lippen nog even op zijn kruin. Hij was soms heel erg aandoenlijk. Ik trok hem toch maar op schoot en sloeg mijn armen weer om hem heen, maar nu onder zijn armen door, met mijn hand nogsteeds in de zijne. Ik zuchtte bij zijn woorden en verstopte mijn gezicht vertrouwd in zijn nek. "Je bent niet moeilijk. Je bent anders, en dat is niet erg. Ik hou van je om wie je bent, niet om wie anderen denken dat je bent." zei ik zacht, voor ik nog even mijn neus tegen zijn nek wreef en zij heerlijke geur diep inademde. Het gaf me gewoon veel rust en een goed gevoel. "Ga jij anders vast hier lekker in je bed een fijn plekje zoeken voor ons in dit land. Dan hebben we geen problemen met inenten, maar kunnen we wel de stad uit. Als het niet lukt, kunnen we altijd nog naar een ander land. Ik ben echt zo terug. Beloofd." zei ik, voor ik hem met tegenzin weer op het bed zette en zacht op zijn neus kuste. Daarna stond ik dan echt op en opende de balkondeur, om met mijn emmer sop, doek en trekker naar buiten te lopen. Ik liet de deur op een klein kiertje staan, dat ik Harry kon horen, maar dat hij het niet koud zou krijgen. Ik begon de ramen goed schoon te schrobben, maar ik probeerde ook zo snel als ik kon te werken, zodat ik hem weer snel in mijn armen kon sluiten. Het probleem was, dat de ramen en deur naar mijn kamer toe echt enorm vies waren, want daar hadden we tegenaan gehangen. Ik wilde daarbij ook nog streeploos werk afleveren en het was echt heel erg koud. Trillend van de kou en met klapperende tanden werkte ik de ramen af. De ramen in mijn kamer was ik een stuk minder netjes mee, want ik zou toch mogelijk daar niet vaak meer slapen of zijn. Alleen als ik aan het trommelen was, want Harry's bed lag zoizo een heel stuk lekkerder. Toen de buitenramen schoon waren, trippelde ik weer terug de kamer in, hopend dat hij nog 5 minuutjes kon wachten, zodat ik mijn binnenramen ook kon schoonmaken voor we verder gingen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ondanks zijn woorden keek ik Ashton nog een beetje zielig aan. Die belofte had ik niet alleen aan hem gedaan, maar ook aan mezelf en ik vond het verschrikkelijk dat ik die niet na kon komen. Met tegenzin, maar zonder tegen te werken liet ik hem me omhoog trekken en maakte een klein, blij geluidje om het kusje op mijn wang. Zijn genegenheid kon me altijd zonder falen opvrolijken, als dat niet zo was moest er iets heel ernstigs mis zijn. Ik wilde niet dat hij al weg moest, tegen hem aan hangen was veel beter en ik durfde te wedden dat hij het ook niet zo erg vond. Zacht probeerde ik hem over te halen om nog even bij me te blijven, zoveel kwaad kon het niet aanrichten en het was alleen maar fijn. Ik glimlachte een beetje toen hij zijn lippen op mijn kruin drukte en liet me gewillig op zijn schoot trekken. Dat zat toch nog beter dan het bed en het was nog warm ook, daarbij voelde ik me in bed niet zo veilig. Ik verontschuldigde me ervoor dat ik zo moeilijk was, van iemand met mijn complexe persoonlijkheid moest je toch al snel gestoord raken. Dan vond ik het nodig dat hij wist dat het me oprecht speet. Zijn woorden deden me gelukzalig glimlachen, dat ik dat van Ashton mocht horen betekende ontzettend veel voor me. Hij was de enige om wie ik echt gaf en ook de enige die me zo accepteerde. "Dat geld voor mij ook, hoe pluizig je ook mag zijn," zei ik gniffelend en kriebelde kort achter zijn oren terwijl hij met zijn neus tegen mijn nek wreef. Mij maakte het niets uit dat hij deels dierlijk was, hij was familie en ik hield van hem, dat betekende genoeg voor me om voorbij de vooroordelen te kijken. Ik deed niet alsof hij een mens was, want dat was hij ook niet, maar accepteerde dat juist. In mijn ogen was hij ontzettend schattig zo en kon ik me hem niet voorstellen zonder aldie kenmerken waaraan ik zo gewend was geraakt. Zijn woorden deden me zuchten, het kon helaas ook niet anders. Ik kon tenminste mijn tijd nuttig besteden aan het vinden van een bestemming. "Snel terug zijn," mompelde ik nadat hij me een kus op mijn neus had gegeven. Daarna trok ik de deken weer over me heen en boog me naar de zijkant van mijn bed om bij de laptop te kunnen. Ik nam het ding op mijn schoot, gelukkig was dit een goede en kon hij zonder problemen opstarten. Op mijn gemak begon wat rond te zoeken, uit de buurt van London, maar niet op een plek waar het weer te rustig was. Via via kwam ik terecht bij een plaatsje dat Poole heette, wat verder in het zuiden en aan de zee. Het klonk en zag er allemaal erg mooi uit, maar ik wilde het eerst met Ashton bespreken. Alleen wilde ik hem nu niet storen, anders duurde het nog langer voordat hij alles af had en dat wilde ik niet. Tot die tijd bleef ik een beetje scrollen om te zien wat er allemaal te doen was, want de hele dag niks doen was voor ons beide maar niets.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Het was fijn om te weten dat hij no matter what van me hield. Hij zei het weinig en nooit direct, maar ik wist wat hij bedoelde. Ik maakte buiten zo snel mogelijk de ramen schoon. Het was koud en Harry's warmte was wel heel erg fijn geweest. Ik zorgde dus maar dat ik opschoot, maar de ramen van mijn kamertje waren wel heel erg vies. Ik werkte zo snel en netjes als ik kon. Beneden straks nog stofzuigen en ramenlappen, hier stofzuigen en de bedden verschonen, dan zou ik echt klaar zijn. Ik boende uiteindelijk de laatste vuiltjes van mijn ramen aan de binnenkant. Ik zette hier wel een raampje open, want het rook enorm naar zweet en seks, nog veel erger dan in Harry's bed. Ik haalde dus maar gelijk mijn bed af en maakte die weer opnieuw op, voor de zekerheid. Nog even en ik kon weer tegen mijn warme mannetje aan kruipen. In de badkamer maakte ik ook alles schoon en kieperde de emmer leeg. Straks zou ik er beneden nog wel een vullen, om daar de ramen te doen. Nu was het hier weer enigsinds te doen, dus ik liep terug met schoon beddengoed voor Harry's bed naar zijn kamer. Ik legde het op een kastje en ruimde de losse spulletjes van de grond op in zijn laatje en de wasmand, voor ik op het voeteneind kroop. Ik kroop tegen Harry aan en keek naar het scherm van zijn laptop. Ik bleef met mijn lichaam tegen zijn benen liggen en rustte mijn hoofd op zijn heup. Mijn hand liet ik zacht boven mijn hoofd over zijn flank gaan. Met mijn andere hand streelde ik zacht over zijn kuit, die net als het grootste deel van zijn lichaam onder de dekens lag. Zelf vond ik het zo wel prima, zeker omdat ik hem niet ook nog koud wilde maken. Ik was buiten namelijk best afgekoeld, zelfs al was ik al even binnen. "Heb je wat gevonden?" vroeg ik zacht, terwijl ik rustig zijn lichaam bleef strelen. Even was toch niet zo erg? We konden straks naar beneden, of ik alleen terwijl hij hier bleef. Het was zijn keuze. Beneden hoorde ik wat gepiep, maar ging er niet op in. Ik lag te lekker en voelde me te rustig, fijn, en veilig. Ik wilde dit de hele vakantie wel voelen. Ik zou snel verveeld raken als ik lang niets kon doen, maar toch zou ik dit gevoel graag hebben, wat we ook deden. De rust was niet perse nodig, maar de andere twee waren vrij essentieel. Ik hoopte gewoon dat Harry hetzelfde voelde. Dit was namelijk wel een hele fijne staat van zijn om te voelen. "En als er niets te doen is, verzinnen we zelf wel iets. Dat is vroeger altijd gelukt, en zal ons nogsteeds lukken, dat weet ik zeker." zei ik zacht, voor ik mijn ogen even sloot en geeuwde. Ik was niet moe, maar de plotse warmte maakte me rozig. Ik kon na het schoonmaken best een dutje gebruiken, met mijn eigen krullige knuffel natuurlijk. Misschien eerst wat lunchen, maar dan was het zeker tijd voor een middagdutje. Nee, we waren geen twee jaar oud meer, maar een dutje zo nu en dan was toch wel heel erg lekker. Nu hopen dat Harry het ermee eens was, maar dat zagen we dan wel weer.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het kostte altijd even voordat je door alle onodige reclame kon kijken, maar daarna kon je echt wel mooie plekken vinden. Niet te druk, niet te rustig en de omgeving leek in ieder geval goed. Terwijl ik nog wat meer informatie aan het zoeken was over de plaats en de dingen die je er kon doen liet ik mezelf verder onderuit zakken in het bed, dat zat toch comfortabeler. Normaal was ik op vrije dag absoluut niet productief en was ik van de bank of mijn bed af te krijgen omdat ik gesloopt, nu zat ik ook wel op het bed, maar dit was voor het goede doel. Daarbij had ik voor eens goed uit kunnen slapen zonder dat ik tig keer wakker was geworden of gewoon in het midden van de nacht niet meer kon slapen. Zacht neuriede ik mee met de muziek die op de achtergrond speelde en keek op met een kleine glimlach toen Ashton de kammer binnenkwam. Toch richtte ik me al vlug weer op het scherm, want ik wilde gewoon geregeld hebben, dan waren er ook geen discussies of meningsverschillen meer en raakte niemand gekwetst. Met een hand ging ik liefdevol door zijn krullen toen hij bij me kwam liggen, zonder twee handen kon ik ook prima typen. "Ik denk het wel, maar dan moet je even meekijken. De plaats heet Poole en het ligt ergens in het zuiden, aan de kust, ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden," vertelde ik hem met een ietwat twijfelachtige glimlach, ik kon het namelijk ook prima fout hebben. Ik boog me naar hem toe om een kus op zijn kruin te drukken en ging daarna weer gewoon zitten, genietend van de liefkozingen die hij me gaf. Ik verplaatste mijn hand iets zodat ik zacht over zijn arm kon wrijven, hij voelde namelijk nog wel een beetje koud aan en we konden het niet hebben als hij nu ziek werd. "Dat weet ik, maar dat zal je nog reuze meevallen. Ze schijnen een waterpark te hebben en een erg mooi park, dus ik denk dat -dat wel goed gaat komen," zei ik overtuigd. Als Ashton akkoord ging met de locatie kon ik een plekje voor ons gaan boeken en stond het vast. Ik betrapte mezelf erop dat ik er nog zin in had ook, het was al even geleden dat ik echt had kunnen ontspannen, zelfs op vakantie. Maar dan was een van de anderen meestal bij me en hoeveel ik heel misschien dan ook om ze gaf, zo op mijn gemak als bij de hybride die bij me lag zou ik nooit bij ze voelen. Ik aaide hem zacht achter zijn oren toen ik zag dat hij zijn ogen had gesloten en zuchtte diep. Je werd inderdaad wat suf door de warmte hier, maar zo lang waren we nog niet eens wakker. Als Ashton wilde slapen liet ik hem, zelf had ik er niet zo de behoefte aan omdat mijn slaapritme toch al een grote zooi was. "Als ik zo slaapverwekkend ben mag je het ook gewoon zeggen, hoor," mompelde ik plagerig, al wist ik heel goed dat het niet zo bedoeld was dus bleef ik hem rustig aaien. Het had een zeer rustgevend effect op me, wat precies was wat ik nodig had deze vakantie.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Het was echt heel fijn om te zien dat Harry's gezicht iets oplichtte als ik de kamer binnenkwam. Het was niet veel, maar het voelde enorm goed. Ik kroop snel tegen hem aan en streelde zijn lichaam zacht terwijl ik vroeg of hij iets kon vinden in dit land. We konden altijd verder zoeken buiten dit land als het echt niet lukte, maar dat zou wel inentingen betekenen. Ik humde genietend bij zijn aanhalingen en keek naar het scherm. Ik keek naar de plaatjes en grijnsde een beetje. Het zag er prachtig uit. Een mooi strand, glooiende heuvels met gras en bossen, een klein schattig plaatsje. Het zag er zeker leuk uit. Ik keek hem met een glimlachje aan en sloot even mijn oogje bij het kusje op mijn hoofd. Ik vroeg hem eerst nog wel even of er iets te doen was, behalve de heuvels en het strand, want anders waren we snel uitgekeken en moesten we zelf veel dingen gaan verzinnen. Ik nestelde me iets beter tegen hem aan en geeuwde kort toen hij achter mijn oren begon te aaien. Het was vooral een geeuw van rust en genot, maar ook wel een beetje van vermoeidheid. Ik schudde snel mijn hoofd bij zijn woorden en opende mijn ogen weer om hem aan te kijken. "Het ziet er prima uit, Harry. Kunnen we dan wel in een appartementje of vakantiehuisje zitten? Gewoon dat we niet elke avond ook nog uit eten moeten. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind het verre van erg om gewoon te koken, misschien niet alle dagen, maar dan is het gewoon iets flexibeler dan in een hotel, net als het feit dat we dan ook lekker op een bank kunnen kroelen." zei ik zacht. Als hij graag in een hotel wilde, vond ik het ook niet erg, maar toch het idee van een kamer met alleen een bed en een tv, stond me toch iets minder aan dan gewoon een eigen huiselijk plekje voor onszelf. Ik drukte zacht een kusje op zijn heup en bleef zo even stil liggen. Ik had er echt wel zin in, gewoon rust, een beetje normale tijd samen in ons vreemde hectische leven met ongelofelijk veel protocollen en regels. We konden gaan wandelen, zwemmen, rondhangen, ijsjes halen, luieren, en elkaar op alle mogelijke vlakken nog beter leren kennen en begrijpen. Dat was misschien nog wel hetgeen wat het belangrijkste punt van deze vakantie, op uitrusten na dan. We konden elkaar niet alleen op lichamelijk en seksueel vlak leren kennen, maar ook op emotioneel vlak bijvoorbeeld. "Ik ga hier straks stofzuigen, over een kwartiertje ofzo. Wil je dan eerst naar beneden of hier blijven liggen?" vroeg ik zachtjes. Dat zou wel fijn zijn op vakantie, ik hoefde hem niet achter te laten om schoon te maken. Ik kon gewoon dingen met hem doen en later maakte iemand voor ons wel schoon. Dat noemde ik pas luxe. In een hotel zou het vaker gebeuren dan in een huisje, maar in een huisje konden we wel onze spullen gewoon laten rondslingeren, dus het was nu echt aan Harry om dat te beslissen. Ik zou het allemaal best vinden, als hij maar bij me zou zijn en bij me zou blijven. Ik was niet alleen van hem, maar hij ook van mij, en hopelijk zou deze vakantie die band alleen maar sterker maken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Terwijl ik zacht achter zijn oren bleef aaien vroeg ik plagend of ik nou echt zo saai was, gezien zijn gegaap. Ik glimlachte lichtjes naar Ashton toen hij zijn ogen opende en naar me opkeek. Uiteraard wist ik dat hij het niet zo had bedoeld maar een klein beetje plagen kon hij best hebben. Ik luisterde naar zijn mening over de plaats, waar ik het wel mee eens was. Een hotel was een stuk minder gezellig, hoe luxe het ook was en hoe kort je er was, een enigszins huiselijke sfeer was best prettig. Ik knikte en plukte zacht aan zijn pluizige oren, ondertussen zocht ik wat rond naar de huisjes die nog beschikbaar waren. "Klinkt goed, maar als je denkt dat ik je niet tenminste een keer meeneem naar een restaurant heb je het fout. Ik laat je niet al het werk doen, daar is de vakantie niet voor," zei ik hem met een kleine glimlach en wreef met mijn vrije hand in mijn ogen in een poging wat minder suf te worden. Ik hield mijn adem kort in toen hij een kus op mijn heup drukte. Het zat dan wel stof tussen, het bleef mijn heup en dat was niet goed in combinatie met de staat waarin ik was. Toch liet ik daarna bijna meteen mijn adem weer gaan en probeerde rustig te blijven, voor ik verder ging met mijn research naar de mogelijke verblijfplaatsen. Er was zo ontzettend veel te doen en ik kon een poging gaan doen Ashton overal mee naartoe te slepen, maar daar hadden we minstens twee volle weken voor nodig. Dat werd nog wat als we de tijd hadden om naar landen ver weg te gaan. Hier leek ik niet een heel actief persoon, dat veranderde compleet in een andere omgeving en ik wilde altijd alles proberen, maar dan ook echt alles. Ik zichtte even om zijn woorden, dat zat eraan te komen en ik had geen zin om alleen te zijn. "Beneden dan maar, anders kom ik nooit uit bed," zei ik met een halve glimlach. Het was de waarheid en om nou de hele dag met kleren aan in bed te blijven liggen was ook weer zo wat. Ik haalde mijn laptop van mijn schoot af en zette die op het lege nachtkastje, zodat ik nog heel even bij Ashton kon gaan liggen. Mijn hand verplaatste zich naar zijn wang en ik drukte een klein kusje op zijn lippen, puur omdat ik het kon. Een kwartiertje had hij gezegd, dat was meer dan genoeg tijd. "Wel snel terug zijn, hè? Het zou zo jammer zijn als je het hele schouwspel moet missen," mompelde ik, doelend op het feit dat het onmogelijk voor mij was te doen alsof er niets aan de hand was met die plug in en iedereen in dit huis had scherpe ogen. Eigenlijk wilde ik alle uitdrukkingen wel eens zien als ze het doorkregen, daarvoor zou ik al het geld in de wereld over hebben om dat te zien. Vooral omdat de rest, in mijn beleving, nogal preuts was, zeker in vergelijking met mij.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Het was gewoon veel te fijn om tegen Harry te blijven hangen, zeker met mijn schoonmaakklus voor de boeg. Ik gaf hem nog een kusje op zijn heup en liet me tegen zijn warme lichaam liggen, om zelf door de dekens heen zijn warmte op te nemen. Meestal was ik degene van ons twee die de ander moest opwarmen, maar nu eventjes niet. Nu had ik het nog best koud. Bij zijn antwoord op mijn vraag knikte ik, maar ik maakte nog echt geen aanstalten om op te staan. Zijn bed en zijn lichaam lagen gewoon veel te lekker. Ik kroop dan ook iets dichterbij toen hij begon te bewegen en klampte me wat vast aan zijn lichaam, gewoon om te zorgen dat hij niet op zou staan. Ik keek op met grote lome ogen bij zijn hand op mijn wang en kuste hem zacht terug. Het voelde fijn en vreemd natuurlijk. Bij zijn woorden wiebelden mijn oren wat ongemakkelijk en giechelde ik zachtjes. "Misschien wacht ik juist wel een tijdje, en kan je dan redden van de anderen als een ridder op het witte paard." zei ik speels, maar toch ook nog wat ongemakkelijk. Ik was er verre van zo gemakkelijk mee als hij. Ik was pas 2 dagen ontmaagd en was zelf nog verre van zeker op dit vlak, zelfs al leek het misschien anders. De rest van het huis was preutser dan Harry, maar ik was hiervoor, en nogsteeds, nog wel het preutst van allemaal. Ik drukte nog een kusje op zijn heup en klom toen toch van het bed. "Kom, Haz. Dan gaan we." zei ik zacht, voor ik hem voorzichtig als een bruidje optilde en meenam naar beneden. In de kamer was het stil, misschien zelfs een beetje te stil. Ik legde hem op de bank voor de tv en keek rond. "Ik denk dat Michael zo wel hierheen komt." zei ik, voor ik hem een kus op zijn krullen gaf. Hierna liep ik terug naar boven om zijn bed te verschonen en rustig te stofzuigen. Ik deed het gewoon rustig aan. We hadden geen haast en ik wilde het wel weer mooi schoon hebben. Zijn speeltjes legde ik weer op hun plek, al maakte ik sommige wel eerst even schoon. Ik vond het vrij vies om gebruikte speeltjes vies terug te leggen. Ik had geen idee hoe Harry daarover dacht, maar nu ik toch bezig was waste ik alles maar goed schoon. Ik droogde alles af en legde het netjes terug in het laatje, waarna ik zijn tijdschriften erbij legde. Zo was zijn kamer weer netjes en schoon. Ook mijn eigen kamer stofzuigde ik en de gang hierboven. Zo kon ik hierna de stofzuiger in een hand en het dienblad van ons ontbijt in de ander meenemen naar beneden, naar de keuken, om de vuile vaat op te ruimen en te beginnen met het stofzuigen. Mijn oren hield ik gespitst op geluidjes van Harry, maar die kon zich vast even bezig houden terwijl ik de andere kamers hier op de benedenverdieping stofzuigde. Straks was ik weer van hem, maar ik wilde niet op mijn kop krijgen, en al helemaal niet dat hij op zijn kop kreeg omdat hij mij niet op mijn kop gaf, omdat ik mijn klusjes niet deed.


    Bowties were never Cooler