• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • Bain •
    • Zayn Malik • • •
    • Liam Payne • Maffia-Inbreker • serein •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Stywin •
    • Louis Tomlinson • Labrador-Hybride • Styson •

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • ZaynJavaddMalik •
    • Luke Hemmings • Arend-Hybride • Newt_Runner •
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler •
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • Bain •

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • ZaynJavaddMalik •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen C_A_L_M_ of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 3 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    De ochtend breekt langzaam aan in de villa. Iedereen begint rustig zijn dag en mogelijke taken. De vakanties worden misschien nog wat verder uitgeplant en vriendschappen geheeld, die eerder spanningen hebben ondervonden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik glimlachte een beetje toen Ashton zich aan me vastklampte, alsof ik weg wilde als ik iemand als hij in mijn bed had liggen. Liefdevol gaf ik nog een aai door zijn krullen voor ik mijn hand op zijn wang legde en naar beneden boog om mijn lippen zacht op die van hem te drukken. Voor mij was het allang niets vreemds meer, het voelde als vanzelf om hem te zoenen en ik vond het prettig, dus zolang hij er hetzelfde over dacht ging ik niet stoppen. Omdat ik nog steeds niet wilde dat ik straks alleen gelaten werd zei ik hem snel terug de zijn, er zat immers nog een show op hem te wachten. Ik glimlachte vertederd om het geluidje dat over zijn lippen rolde en zijn woorden. Hij was echt lief en het was zo makkelijk om te vergeten dat de verhouding tussen ons die er nu was niet al jaren bestond. Het werd nog wel makkelijker met de tijd en als hij vragen had mocht hij altijd bij me komen, je moest niet eens moeite doen om het aan een van de anderen te vragen. Ik maakte een hummend geluidje om de kus die Ashton op mijn heup drukte, maar pruilde al snel toen hij opstond. Ik was nog niet klaar om onder de warme deken uit te komen. Toch liet ik me zonder tegen te stribbelen door hem optillen en sloeg ik mijn armen om zijn nek. Dit was zeker weten beter dan lopen, al ging ik er geen misbruik van maken, dat was niet eerlijk voor hem. Alleen als ik echt zelf niet kon lopen door wat dan ook. Onder het lopen gaf ik hem een klein kusje op zijn wang en zuchtte diep nadat hij me had neergezet op de bank, waar ik me zo fijn mogelijk opkrulde. "Oké, zie je zo," mompelde ik enigszins zielig, hoewel ik glimlachte om de kus op mijn haar. Ik kon me prima in mijn eentje vermaken, daar niet van, maar de afgelopen dagen waren er wel duidelijke veranderingen geweest. Ik pakte de afstandsbediening zodra hij weg was en zapte wat rond in de hoop iets leuks tegen te komen, wat uiteraard weer niet zo was waardoor een gefrustreerd geluidje over mijn lippen rolde. Ik haalde mijn telefoon uit mijn broekzak en besloot dan daar maar een spelletje op te doen tot ik iets beters had gevonden om me te entertainen. In de tussentijd deed ik mijn best een aantal highscores te verbeteren en verschoof ik telkens zodat de plug ook telkens mijn prostaat in een andere hoek raakte. Misschien was ik er niet zo goed in om stil te blijven, maar in het openbaar ging het me een stuk beter af vanwege de druk van andere mensen om me heen. Dit was ook een prima manier om mezelf bezig te houden, al was het niet ideaal om mijn concentratie voor het spel te behouden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Irwin
    Ik begon rustig de dingen schoon te maken die schoon moesten. Ik nam er mijn tijd wel voor, gewoon omdat het nog vroeg was en ik even tot mezelf wilde komen, om Harry en zijn mogelijke verleidingen weer aan te kunnen. Ik had uiteindelijk alles gestofzuigd toen de woonkamer nog moest. Ik liet het maar even en haalde rustig in de keuken wat water om de ramen mee te lappen, weer behalve die in de woonkamer. ik zorgde dat alles streeploos was, ook buiten, maar bleef weg van de kamer waar de verleiding zich bevond. Ik had namelijk geen idee wat ik zou aantreffen en gister was eenzelfde situatie, deze was extremer, maar goed, namelijk niet heel goed afgelopen. Ik was gewoon bang dat het weer zou gebeuren, en dat wilde ik koste wat het kost voorkomen. Ik zuchtte zacht en poetste gewoon verder tot alles weer spic en span was. Morgen zou iemand anders alle algemene tegelvloeren boenen, net als de tegels buiten, en alles afstoffen. Ik haatte vloeren schrobben, dus ik deed liever dit. Toen ik uiteindelijk klaar was zette ik ook de emmer sop bij de deur en liep terug naar de redelijk schone keuken, om daar twee glazen water te halen. Eentje dronk ik zelf leeg, maar de ander bracht ik naar de woonkamer, waar ik zag hoe mijn krullenbol wiebelen zijn spelletjes op zijn mobiel lag te spelen. Ik grinnikte zacht. Het zag er echt heel lief uit, en opwindend als je bedacht wat hij eigenlijk aan het doen was met zijn gewiebel. Ik drukte nog zacht een kus op zijn kruin en zette het glas water bij hem neer. Met mijn hand liet ik een vinger over zijn ruggengraat gaan, om onderaan nog zacht even op de plug te drukken, waarna ik snel weg hobbelde om de emmer water te pakken. Ik liep daarna naar de ramen om die schoon te schrobben en streeploos eruit te laten zien. Daarna glipte ik naar buiten om daar ook de ramen te doen. Alles moest mooi en schoon zijn. Ik zag recht onder wat Niall's balkon moest zijn een grote plas water liggen, maar ging er vanuit dat Calum of Ace de ramen hadden gelapt en het water maar gewoon om hadden gegooid, in plaats van het weer helemaal terug te sjouwen naar de badkamer. Met schone ramen keek ik nog even naar Harry, voor ik weer binnen stapte en wegliep om het water weg te gooien, zodat ik kon stofzuigen en klaar was. In het voorbijgaan woelde ik nog wel even door zijn krullen. Ik was toch al snel weer terug met de stofzuiger en boog me over de bank. "Hey, stud. Krijg ik straks een kusje en gaan we dan verder met de vakantie als ik klaar ben? Trouwens, die broek is niet strak genoeg om alles te verbergen als je zo ligt." zei ik voor ik met een klein kneepje in zijn bips begon te stofzuigen, in de hoop hem iets stil te krijgen. Straks zou hij al genoeg praatjes hebben, zeker over mijn gedrag, wat ik alleen voor elkaar kreeg omdat we alleen waren.


    Bowties were never Cooler

    Er komt een belangrijk berichtje binnen op iedereen's mobieltje:
    MI6 IS BIJNA BINNEN. ZAL ZONDER ACTIE NIET LANG MEER DUREN. DOE IETS! RED ONS! Dit vraagt om actie... Maar wat?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Natuurlijk kon ik niet eens een uurtje werken voor het alarm af ging, waardoor ik wist dat Calum probeerde naar buiten te gaan, voor welke reden dan ook. Ik zuchtte en stond op om hem te zoeken. Ik was nog maar net mijn kantoor uit en de trap op naar onze kamers, toen ik een sms kreeg. Ik las het en liet een rits vloekwoorden aan mijn lippen ontsnappen. Ik rende naar boven en klopte op alle deuren. "Jongens, we zitten in enorme problemen. Kunnen jullie naar de woonkamer komen voor een familiebespreking? Hier hangen onze levens vanaf." zei ik toch lichtelijk in paniek. Ik liep op weg naar de woonkamer nog even mijn kantoor in om het alarm af te zetten en mijn vergadering op te schorten wegens 'onvoorziene zaken'. Daarna zette ik alles uit, inclusief mijn mobieltjes. Ik wist niet hoe ver de geheime dienst was, maar dit bericht kwam van iemand die ik vertrouwde en die daar diep in de organisatie zat. Daarna liep ik naar beneden, waar ik Harry op de bank vond en waar Ashton aan het stofzuigen was. "Jongens, we hebben grote problemen." zei ik voor ik de huistelefoon in de hoek pakte, om het nog eens om te roepen, zodat echt iedereen de mededeling zou krijgen. "Jongens, alsjeblieft naar de woonkamer voor een familievergadering. We hebben hele grote problemen." riep ik om, met duidelijke paniek in mijn stem. Het liefst zou ik nu tegen iemand aan kruipen en mezelf op krullen in iemands sterke beschermende armen, maar dat ging natuurlijk niet. Ace en Calum vertrouwend me daar waarschijnlijk nog verre van genoeg voor, en de andere jongens durfde ik het zelf niet bij. Ik ging dus maar stilletjes in een hoekje van een bank zitten, wachtend op iedereen.


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood

    Pijnlijke steken blijven schieten en ik hoor de voetstappen van Niall en een zucht. Toch komt hij alas nog niet. Ik spits even mijn oren als ik geren hoor en hoor vervolgens Niall zijn stem in een paniekerige toon. Vervolgens hoor ik hem roepen dat er problemen waren en ik begon wel een beetje bang te worden. Ik weet mezelf in een rol naar de deur te krijgen en met moeite doe ik de klink omlaag en ga ik naar binnen. De steken stoppen onmiddelijk en hijgend blijf ik even liggen. Ik wist niet waarmee er problemen waren maar als Niall riep en paniekerig was dan waren er ook echte problemen. Ik wist wel dat ondanks dat ik het hier niet fijn had, dat ik nergens anders heen wilde want het kon altijd nog slechter. Als ik uit gehijgd ben pak ik vlug even een glas water en drink wat. Stil loop ik met mijn verwarde haar en vieze kleren naar de woonkamer en zien Niall. Beschaamd kijk ik hem aan. "Sorry Niall, ik wilde echt waar de ramen lappen maar was de band vergeten' Zeg ik zacht. Ik ga stil op de grond naast hem zitten, niet wetend of ik op de bank mocht met mijn vieze kleding en ik had er nou ook niet zo'n zin in .'Moet ik iets van drinken of eten regelen voor jullie?' Stel ik hem voor en ik wacht op een antwoord.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan
    Ik zat stil en in elkaar gekropen in het hoekje van de bank. Ik zuchtte zacht en bleef gewoon klein en paniekerig zitten. Alsof de problemen zouden verdwijnen als ik me onzichtbaar klein op zou rollen, alsof de verantwoordelijkheden van mijn volwassen leven weg zouden gaan als ik me weer als een kind opstelde. Toch voelde ik me gewoon een kind, een kind met te veel verantwoordelijkheden. Ik keek op toen ik Calum hoorde. Hij zag er niet uit, maar dat kon ook komen doordat hij was gevallen toen hij naar buiten had proberen te lopen. "Het is al goed." zei ik zachtjes, voor ik zacht door zijn pluizige haren aaide, waar wat viezigheid uit kwam. "Blijf maar gewoon even zitten. Je mag ook op de bank, maar dat moet je eerst even op de mat de aarde van je afkloppen." zei ik zacht tegen hem. Het maakte me echt niets meer uit. We zouden allemaal worden opgepakt en de hybrides zouden naar het asiel worden gebracht, al dan niet naar een heropvoedingskamp, en mogelijk worden afgemaakt. Kijk, ik lag nog wel eens in de clinch met de mijne, maar ik wilde Ace en Calum echt voor geen goud kwijt. Ik hield toch echt wel van ze en wilde het beste voor ze, zelfs al leek het zeker de laatste tijd er niet echt op. Ik had er enorm veel spijt van, en zou niet eens meer tijd hebben om het recht te zetten, want ik had geen idee hoe we dit konden voorkomen.


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood

    Stilletjes kijk ik voor me uit. 'het is al goed' Zegt Niall en ik knik. Niall zijn hand gaat zacht door mijn pluizende haren en ik voel wat vuil vallen op mijn huid. 'Blijf maar gewoon even zitten. Je mag ook op de bank, maar dat moet je eerst even op de mat de aarde van je afkloppen' Zegt hij zacht en ik knik. Stil sta ik op en rustig loop ik naar de mat. Ik trek mijn trui uit omdat die erg vies was en ik het gloeiend heet had. Ik schud mijn haren uit en ik klop mijn broek goed af. Mijn trui gooi ik gelijk even in de wasmand bij het washok en in de keuken vul ik een glas water voor ons. Met twee glazen loop ik terug en zet ze op tafel. Stil ga ik weer zitten en kruip een beetje naar Niall toe. "Niall, wat is er aan de hand?. Gaat er iets gebeuren, is er te weinig geld of of wat is er?' Vraag ik bangig aan hem en kijk hem met grote bangige ogen aan. Ik mocht dat wel geregeld een grote bek hebben naar hem toe maar alles kwam van de angst uit me gekropen. De angst om alleen te zijn, iedereen die ik nu nog had kwijt te raken, om vermoord te worden, of ergens anders te eindigen waar het nog slechter was. Want ik had het hier niet zo heel fijn maar slechter kon altijd nog. En Niall was samen met Ace nog het enigste wat ik overhad. Of ik ouders had of niet wist ik niet, of dat ik nog broertjes of zusjes zou hebben. En ondanks dat Niall mijn baas was, was hij alsnog mijn voorbeeld, hij was het enigste waar ik tegen op kon kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry! Ik heb het echt enorm druk me stage en ben super moe en elke keer denk ik. Ik moet wat plaatsen, maar dan heb ik totaal geen puf meer omdat het leven zowat uit me is gezogen door al dat werken. Maar ik zie dat het niet echt vooruit gegaan is hier, dus heeft het nog zin om iets te posten, of is het klaar? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Geeft niet. Ik heb zelf een beetje het gevoel dat het op is om eerlijk te zijn. Het was leuk zolang het duurde, maar het is nu op sterven na dood. Veel plezier en succes met je stage!]


    Bowties were never Cooler

    [pff, heb ik eindelijk zin om te schrijven. Haha nee grapje, ik had al zo'n vermoeden toen ik zag dat de rest dus blijkbaar ook niet vooruit is gegaan. Nouja, jammer. En bedankt :3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Je kan altijd nog schrijven en ik zal met veel liefde reageren... maar deze rpg is echt een beetje op... Jammer genoeg]


    Bowties were never Cooler

    (Jammer dat hij stopt. Mocht je hem nog herstarten dan doebik graag weer mee)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan