• Superheroes& Supervillains

    Tien jaar geleden aan de rand van de stad Herron ontplofte een fabriek. Daardoor kregen enkele mensen krachten. Sommigen gebruiken die krachten niet, anderen wel en niet altijd voor goede zaken. Er zijn nu twee teams met superkrachten in de Herron. Het ene team probeert de stad te vernietigen, het andere team probeert de stad te redden. Ook enkele mensen hebben zich bij het helden team aangesloten.


    Villains
    Villain Headquarters

    (bevind zich onder de grond. Je komt er binnen via een geheime gang in het metro station verder op)


    Heroes
    Hero Headquarters


    (bevind zich op de zolder van een kerk die niet meer in gebruik is)


    Regels
    # Geen bestaande superhelden/slechteriken.
    # Iedereen 2 superkrachten.
    # Geen perfecte personages.
    # Niet elkaar pesten/uitschelden. Mag wel als personages.
    # Niet elkaar zomaar doden. Spreek het eerst even af.
    # Minimum aantal woorden: 100

    # krachten inspiratie (klik) (klik)



    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 9:50 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Perconte schreef:
    (...)

    ik wil wel, maar ik moet nog even kijken wat ik ga doen, aangezien Brianna Burton zo gaat helpen met het zoeken van de bom nadat ze d'r kracht heeft gebruikt op pretty much every hero and villian


    ik weet niet eens of er eigenlijk wel een bom is
    Maar ik wilde nog vragen of dat mag? Want ik weet niet of ik zomaar iedereen buiten bewustzijn mag maken...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)

    ik weet niet eens of er eigenlijk wel een bom is
    Maar ik wilde nog vragen of dat mag? Want ik weet niet of ik zomaar iedereen buiten bewustzijn mag maken...


    :-/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik weet dus ook niet precies wat ik met mijn personage kan doen. Hijj beheest schaduw, alleen het opzoeken werd er niet beter op.
    Iemand ideeën?


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik denk dat we met de villains gewoon even een doel moeten opstellen zodat we weten welke kant we op willen met de RPG, nu zijn we een beetje doelloos aan het vechten, vind ik zelf. Misschien dat de villains een bepaald document zoeken of zo, dat ze willen vernietigen?


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Ik denk dat we met de villains gewoon even een doel moeten opstellen zodat we weten welke kant we op willen met de RPG, nu zijn we een beetje doelloos aan het vechten, vind ik zelf. Misschien dat de villains een bepaald document zoeken of zo, dat ze willen vernietigen?


    Goed idee!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als we er een chip of usb stick van maken, kan Twen hem opsporen met zijn laptop en doorgeven aan Adriana waar dat ding ligt.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Als we er een chip of usb stick van maken, kan Twen hem opsporen met zijn laptop en doorgeven aan Adriana waar dat ding ligt.


    dat wordt dat via zijn mobiel, hij is met zijn rolstoel gevallen en nu is zijn laptop gebroken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Exorcizamus schreef:
    Ik denk dat we met de villains gewoon even een doel moeten opstellen zodat we weten welke kant we op willen met de RPG, nu zijn we een beetje doelloos aan het vechten, vind ik zelf. Misschien dat de villains een bepaald document zoeken of zo, dat ze willen vernietigen?


    Is het dan niet misschien slimmer ze echt een bom te willen laten leggen? Want het punt is dat ze toch de stad willen vernietigen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hi iedereen, ik kan eventjes niet reageren. Ik ben vanochtend aangereden door een auto (alles gaat nu weer goed, heb alleen een vleeswond aan mijn been), maar ben echt ongelofelijk moe. Verder heb ik ook echt nog ongelofelijk veel huiswerk te doen. Wat natuurlijk een geweldige combinaties is.
    Als het moet negeer dan mijn personage en doe alsof ze er gewoon niet bestaat tot ik weer reageren kan.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sobremesa schreef:
    (...)

    Is het dan niet misschien slimmer ze echt een bom te willen laten leggen? Want het punt is dat ze toch de stad willen vernietigen?


    Het maakt mij niet zoveel uit, maar als de villains dat document/bestand in handen hebben, hebben we ook een soort verhaallijn waar we op verder kunnen.

    Ik wil deze beslissing niet in mijn eentje maken hoor, dan voel ik me zo de baas terwijl ik dat helemaal niet ben ^^


    En beterschap! We houden wel rekening met je, zorg dat je eerst goed herstelt, dat is belangrijker.(flower)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 21:22 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ik vind het een goed idee dat we het idee met dat document kunnen volgen. Want op die manier kunnen we nu verder gaan, want het loopt helaas een beetje dood. Ik weet nu namelijk niet zo goed waar ik Jagger heen moet sturen haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het een goed idee dat we het idee met dat document kunnen volgen. Want op die manier kunnen we nu verder gaan, want het loopt helaas een beetje dood. Ik weet nu namelijk niet zo goed waar ik Jagger heen moet sturen haha.


    als je bang bent dat het dood gaat lopen, kan je een tijdsprong maken. Het is dan de volgende dag en de helden hebben de aanval kunnen afslaan.
    [sorry, heb nog altijd niet tijd om te posten, negeer Lola aub nog steeds gewoon]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.