• Ik zit in het vijfde leerjaar van de basisschool, ik krijg les van juf M, meester J en juf C.
    Elke dinsdag hebben wij integratie dan word je in een groep gedeelt en ga je met die groep naar een andere klas
    Smiddags eet ik warm op school daar is er toezicht van E als we klaar zijn met eten houd ze toezicht op de speelplaats tot 13 uur
    Het gebeurde in de speeltijd waar zij toezicht houde
    Ik zat met d.s (zij is altijd gemeen tegen mij, ik haat haar en hetzelfde omgekeerd), d.b, c en y juffrouwtje te spelen
    Opeens hing ik achter een jojo en toen ik terug kwam waren ze even aan het overleggen over het spel
    Ik kwam erbij staan maar d.s duwde me de hele tijd weg terwijl ik nog meedeed
    Toen duwde ik haar terug en toen ging ze naar E
    Die kwalm dan en zij dat ik niet met hun mocht spelen maar met mijn jojo moest
    Toen zatik in een hoekje te jojen en ik ging bijna huilen
    En d.s en tot mijn grote verbazing ook d.b zaten de hele tijd vrolijk naar mij te zwaaien
    Sinds dat moment was ik geen vriendin meer met d.b c en y
    Toen kon ik het niet meer uithouden en ging naar toilet nummer 5 daar ga ik altijd uithuilen als er iets is
    Tijdens de integratie kwam meester J naar mij toe en zij dat E tegen hem had gezegd dat ik tijdens de mediiagspeektijd bijna altijd alleen zit
    Ik ontkende alles zodat ik geen broplemen zou krijgen.
    Kun je dat geloven?
    Ze zij zelf dat ik niet meer met hun mocht spelen en dan zegt ze dat ik daar alleen zat voor de zoveelste keer terwijl dat eigenlijk jaar schuld was.
    Dat is toch niet normaal?

    Vind jij dit oke?


    You are my piece of paradise.

    Bp of gb zijn altijd welkom


    You are my piece of paradise.

    Wacht.... Wat?
    Ik snap het niet?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dus van E mocht ik niet met hen spelen terwijl zij men enige vriendinnen waren
    Dus zat ik daar de hele tijd zo eenzaam
    En dan zei E tegen meester J dat ik daar voor de zoveelste keer alleen zat terwijl dat die keer door haar was!


    You are my piece of paradise.

    Dat is inderdaad niet echt juist. Misschien wist E natuurlijk niet goed wat er gaande was en heeft ze andere dingen begrepen dan er echt gebeurt zijn.
    Misschien is het toch het beste als je er op school over praat met een juf of meester die je vertrouwt, normaal zou je daar geen problemen door mogen krijgen. Of als je dat liever niet doet, kan je misschien eens aan je ouders vragen of zij weten wat ze moeten doen? Misschien kunnen ze een keer meekomen, zodat je niet alleen met de juf of meester moet praten?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    En wat zeiden je vriendinnen daar dan van?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn vriendinnen stonden erbij toen E zij dat ik niet met hen mocht spelen
    En ze deden er niks aan mijn beste vriendin c kwam zelfs niet naar me toe. Ook al zag ze me huilen en weet ze hoe snelgeraakt ik ben
    En E wist heus waar het over ging want d.s had het in geuren en kleuren uitgelegd


    You are my piece of paradise.

    Misschien had d.s het anders uitgelegd aan E dan jij zou doen? Zij ziet de dingen ook anders dan jij. E weet ook niet hoe jij je daar bij voelt en hoe jij de dingen ziet, misschien zou ze anders gereageerd hebben als ze dat wel wist.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ja ze weet het niet maar ik stond erbij toen ze het uitlegde


    You are my piece of paradise.

    Wacht heel even, vijfde leerjaar van de basisschool a.k.a groep 5?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Over twee jaar ga ik naar het middelbaar


    You are my piece of paradise.

    Het is wel rot, ja. Maar misschien kun je het op school met een juf of meester bespreken, en als je vriendinnen je zo laten zitten zijn ze je niet waard.

    Zou ik mogen vragen hoe oud je bent?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ben 10


    You are my piece of paradise.

    Langerak schreef:
    Wacht heel even, vijfde leerjaar van de basisschool a.k.a groep 5?


    Ze is tien, kijk haar profiel. Beetje inleving?:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoe oud dacht je eigenlijk anders dat ik ben?


    You are my piece of paradise.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ze is tien, kijk haar profiel. Beetje inleving?:')


    Sorry dat ik niet op haar profiel keek maar op haar topic reageerde? :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'