• Crime division


    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...



    Voor sommigen is criminaliteit iets alledaags...
    Dagelijks verdwijnen er mensen, worden er grote bedrijven overgenomen, worden mensen gechanteerd, zonder dat iemand in San Francisco er iets vanaf weet.
    En dat,
    is het werk van de bendes.




    Alle leden wonen in hun eigen gebouwencomplex. Alles is er tot in de puntjes geregeld en alles staat op papier. Maar toch willen ze allemaal meer. Ze willen meer opdrachten, meer geld en dat zorgt ervoor dat San Francisco niet meer zo rustig is.




    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Malarkey (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -Dandelions (jongen) | Marcus Kendrick Garcia
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Weekes (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Weekes (jongen) | Adam Daniel Carusso

    Regels
    -Gebruik ABN
    -Naamsveranderingen doorgeven in topic a.u.b.
    -Wees vriendelijk en houdt het leuk voor iedereen
    -Gelieve regelmatig te posten
    -Bij lange afwezigheid, even op voorhand laten weten
    -Alleen ik open de topics (dat is nu eenmaal handiger, maar je mag me altijd een gb sturen wanneer het topic vol is)
    -Vragen mogen altijd gesteld worden
    -We schrijven in de verleden tijd en derde persoon

    Praktische info
    -De drie bendes zijn opgesplitst in drie gebouwen. (er is dus een gebouw voor bende 1, een gebouw voor bende 2,...)
    -In die gebouwen is er het volgende aanwezig: (zie cursieve tekst)
    -voor elke persoon een appartement dat volledig naar hun eigen zin is ingericht (bv.: bed, douche, keuken,...)
    -Een groot kantoor, eventuele wapenopslag, computers,...
    -De leden slapen de hele week in het gebouw, maar zijn verder vrij om te gaan en staan waar ze willen.
    -In het weekend is het mogelijk om ergens anders te gaan slapen, maar je kan ook gewoon in het gebouw blijven.
    -Ook op andere dagen is het mogelijk om niet in het gebouw te slapen als daarvoor een goede reden is (bv.: iemand in de familie sterft,...)


    Begin
    Het is donderdagmiddag 14:30.
    Laten we eerst een tijdje de bendes gewoon behouden zoals ze zijn, zodat iedereen de leden van zijn eigen bende wat leert kennen en een paar taken heeft vervuld,... en daarna laten we ze langzaamaan samenkomen doordat ze beginnen met bv.: stelen en zo elkaar tegenkomen en zo uiteindelijk ook opdrachten van andere bendes gaan uitvoeren zonder dat dit de bedoeling is.


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:04 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    'Wel ehm', Mireia dacht even na. Ze beet even op haar lip en sloot haar ogen. 'We kunnen naar het park gaan', stelde ze voor terwijl ze nog verder aan het nadenken was over wat ze konden doen. Het was niet erg warm buiten, maar dat maakte Mireia niet veel uit.
    'Of heb jij misschien een ander, leuker en fantastischer idee?', vroeg ze.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hij lachte zacht. ''Het park is mogelijk.'' Vervolgens luisterde hij naar haar andere woorden. En dit liet hem grijnzen. ''Je weet hoe het zit met mij en ideeën. Vooral als ze geweldig en fantastisch moeten zijn.'' grapte hij. Uiteindelijk dacht hij eventjes na. ''We kunnen ook naar dat ene café gaan en wat gaan drinken? Je weet dat ik niet van de kou ben enkel als er sneeuw ligt en ik mensen kan inpeperen.''

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    'Je kan je proberen in te beelden dat er sneeuw ligt', lachte Mireia.
    Ze hield van Liam zijn gevoel voor humor. 'Dat café is goed voor mij hoor', voegde ze er nog aan toe.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Olivia ging op haar zij liggen, zodat ze Dylan aan kon kijken. "Hm," zei ze bedachtzaam, terwijl ze een hand door zijn korte haar liet gaan. "Dat laatste klinkt ook niet verkeerd." Ze liet haar vingers over zijn gezicht glijden en op zijn kaak rusten. "Straks worden we twee kluizenaars," zei ze lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Daniel Romano Maldini
    Na het avontuur in de slaapkamer zaten ze rustig in een restaurant. Chanel bestelde en wijntje en Daniel zelf besloot ook maar een wijntje te pakken. Een van de duurste wijnen op de kaart werd uitgekozen en hij glimlachte even. Hij was blij dat hij niet op zijn centen hoefde te letten en kon doen wat hij wilde. De ober zette een glas wijn neer voor Chanel en meteen stootte ze het om waarna ze geschrokken naar Daniel keek.
    Hij zuchtte even en haalde een hand door zijn zwarte haren. 'Haal even een doekje wil je.' vroeg hij aan de ober waarna hij zich op Chanel richtte. 'Het maakt niks uit schat, we bestellen wel een nieuw glas.' zei hij. De ober kwam aan met een doekje en veegde snel de tafel droog. 'Het nieuwe glas is van het huis.' zei een andere ober die aan kwam lopen en een nieuw glas voor Chanel neer zette.
    Daniel lachte even naar Chanel waarna hij haar hand vastpakte en er een kus op drukte.


    - God only knows

    'Rhaeeeeee....' klaagde Tyler even en hij duwde zichzelf wat omhoog. Hij zuchtte even en schudde zijn hoofd, maar ging vervolgens toch achter haar aan. 'Don't be so mean..' mompelde hij met een lachje en hij tilde haar makkelijk op. Hij nam haar weer mee naar het bed en sloeg zijn armen om haar mee. 'I'm tired..' klaagde hij zachtjes..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Grijnzend ging ze naast hem liggen. "Hebben we vanavond nog geen taken, want ik heb er geen zin in.." Klaagde Rhae voordat ze haar hoofd op Tyler's blote borst legde en met haar vingers erover kraste. Ze leunde helemaal tegen hem een legde haar been een beetje over die van Tyler. Snel drukte ze een kus op zijn wang. "You are so sexy," mompelde ze toen ze over zijn sixpack streek. Niet helemaal erbij sloot ze haar ogen voor een moment. "Ty, I'm so tired too." Kreunde ze.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Stephen keek zijn zusje aan. Ze wilde mee eten halen, maar hij wilde echt een afspraak maken om zijn tattoo te bespreken. Stephen keek bedenkelijk naar zijn lichaam.
    'Waar denk je dat een goede plek is om er nog een te laten zetten?' vroeg hij en wist niet of het verstandig was om het nu te bespreken. Stephen keek op naar Chev.
    'Waar heb je trek in eigenlijk?' vroeg hij geheel naar een andere onderwerp.
    Stephen's maag begon te knorren.


    Vampire + Servant = Servamp

    'Ik ben sexy en jij een godin.. Dat is een goede combo.' grijnsde Tyler voor hij over haar haar begon te strelen. Hij drukte een kus op haar hoofd en glimlachte. 'Ga dan slapen, sweetheart..' lachte hij zachtjes. Tyler had vanavond nog een taak, maar dat zei hij op het moment maar niet. Rustige momenten leken hier haast zeldzaam, dus hij begon het te waarderen.


    El Diablo.

    Met een lachje keek ze omhoog. "Nee, straks verlslaap ik mijn taak.." Rhae zou er bast één krijgen, gezien het altijd zo was. Soms vermoorde ze ook wel is een mens - maar dat kwam weinig voor, gezien ze het anders jet liefst zou pijnlijk mogelijk deed met een mes en van moorden hield ze niet heel erg.
    Genottelijk sloot Rhaelyn vervolgens haar ogen," gewoon verder gaan.." Murmelde ze tegen Tyler's borst waarna ze kleine kusjes van zijn borst tot naar zijn oor gaf en soms speels in zijn huid beet. Hier kon ze lang van genieten..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Even bleef Dylan naast Olivia liggen, maar na een tijdje stond hij met lichte tegenzin op. 'Als kluizenaar kan ik me dit allemaal niet veroorloven, dus laten we dat maar niet doen' zei hij grijnzend, waarna hij zijn hand naar haar uitstak. 'Dus gaat u met mij mee, mijn prinses' vroeg hij glimlachend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het horen van Daniels reactie, zorgde ervoor dat er weer een lichte glimlach op Chanels gezicht kwam te staan. Toen een nieuwe ober vervolgens aan kwam lopen met een nieuw glas wijn van het huis, verdwenen Chanels zorgen. Ze wist niet wat ze had de laatste tijd, maar wel wist ze dat ze ermee moest stoppen. Ze hoorde te genieten van de weinige tijd die ze met Daniel door kon brengen.
    Ze voelde hoe hij haar hand vast pakte en er een kus op drukte, iets wat haar opnieuw deed glimlachen.
    'Proost!' zei ze terwijl ze met haar andere hand haar nieuwe wijnglas oppakte 'Op deze heerlijke avond'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Olivia wilde protesteren, maar Dylan gunde haar de tijd niet. Ze wist ook dat het geen zin zou hebben, dus liet ze zich door Dylan van het bed trekken. Ze trok haar schoenen aan en liep op een drafje de hotelkamer uit. In de gang bleef Olivia even wachten, tot Dylan klaar was om te gaan, waarna ze zij aan zij naar het hotel liepen waar Dylan het over had gehad.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hij grijnsde even en sloot kort zijn ogen. 'Mhm..' mompelde hij kort en hij drukte weer een kus op haar voorhoofd. Hij liet zijn lippen steeds verder afzakken en ze belanden uiteindelijk in haar nek. Hij plaatste vele kleine kusjes terwijl de grijns present bleef. Hij beet hier en daar zachtjes en liet een paar merkjes achter. 'I love you... So fucking much..' mompelde hij zacht.


    El Diablo.

    "Jij weet wel hoe je iemand laat genieten, hè?" Grijnzend kwam Rhaelyn overeind en ging bij Tyler op z'n buik zitten. "Because I love you too, sexy god." Ze gaf hem kusjes op z'n borst en liet haar tong over zijn naakte huid glijden. "Er bestaat wel iets als 'sexgod', maar mensen zullen me raar aankijken - ga ik dat zeggen tegen je op straat," mompelde Rhae grijnzend, voordat ze war naarvoren ging om bij zijn nek te komen en uiteindelijk half op Tyler lag.
    Grijnzend, omdat ze wist dat zij nu de rollen had omgedraaid, gaf ze natte kusjes in zijn nek en vervolgens bij zij wang en zijn mond. Snel raakte haar tong zijn lippen aan, voordat ze er zachtjes in beet. "Now I'm the boss," grijnsde zelfbewust.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."