• Crime division


    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...



    Voor sommigen is criminaliteit iets alledaags...
    Dagelijks verdwijnen er mensen, worden er grote bedrijven overgenomen, worden mensen gechanteerd, zonder dat iemand in San Francisco er iets vanaf weet.
    En dat,
    is het werk van de bendes.




    Alle leden wonen in hun eigen gebouwencomplex. Alles is er tot in de puntjes geregeld en alles staat op papier. Maar toch willen ze allemaal meer. Ze willen meer opdrachten, meer geld en dat zorgt ervoor dat San Francisco niet meer zo rustig is.




    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Malarkey (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -Dandelions (jongen) | Marcus Kendrick Garcia
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Weekes (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Weekes (jongen) | Adam Daniel Carusso

    Regels
    -Gebruik ABN
    -Naamsveranderingen doorgeven in topic a.u.b.
    -Wees vriendelijk en houdt het leuk voor iedereen
    -Gelieve regelmatig te posten
    -Bij lange afwezigheid, even op voorhand laten weten
    -Alleen ik open de topics (dat is nu eenmaal handiger, maar je mag me altijd een gb sturen wanneer het topic vol is)
    -Vragen mogen altijd gesteld worden
    -We schrijven in de verleden tijd en derde persoon

    Praktische info
    -De drie bendes zijn opgesplitst in drie gebouwen. (er is dus een gebouw voor bende 1, een gebouw voor bende 2,...)
    -In die gebouwen is er het volgende aanwezig: (zie cursieve tekst)
    -voor elke persoon een appartement dat volledig naar hun eigen zin is ingericht (bv.: bed, douche, keuken,...)
    -Een groot kantoor, eventuele wapenopslag, computers,...
    -De leden slapen de hele week in het gebouw, maar zijn verder vrij om te gaan en staan waar ze willen.
    -In het weekend is het mogelijk om ergens anders te gaan slapen, maar je kan ook gewoon in het gebouw blijven.
    -Ook op andere dagen is het mogelijk om niet in het gebouw te slapen als daarvoor een goede reden is (bv.: iemand in de familie sterft,...)


    Begin
    Het is donderdagmiddag 14:30.
    Laten we eerst een tijdje de bendes gewoon behouden zoals ze zijn, zodat iedereen de leden van zijn eigen bende wat leert kennen en een paar taken heeft vervuld,... en daarna laten we ze langzaamaan samenkomen doordat ze beginnen met bv.: stelen en zo elkaar tegenkomen en zo uiteindelijk ook opdrachten van andere bendes gaan uitvoeren zonder dat dit de bedoeling is.


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:04 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tyler keek haar aan en schudde zijn hoofd. Hij had ondertussen plaatsgenomen op zijn bed. 'Nah, het is goed. Perfect..' zei hij en hij trok haar zacht naar zich toe terwijl hij opstond. 'Just like you...' grijnsde hij en hij drukte een kus op haar lippen. 'Klaar om te gaan?' vroeg hij aan haar en hij sloeg snel een arm om haar middel.


    El Diablo.

    Rhaelyn bekeek hem met een ondeugend grijnsje. "Jup, ik ben er klaar voor - jij ziet er overigens weer om op te eten uit." Ze drukte een kus op zijn wang en opende de deur voor ze. Rhae vond feestjes altijd leuk en ging er ook altijd precies zo aangekleed heen, dat ze zich wist te vermaken. "Ready when you are."


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler knikte en zijn arm bleef om haar middel. Op de weg naar de bar was hij bewust van de blikken die ze kregen maar hij negeerde het. Ze waren al snel bij de bar en hij besloot om eerst drankjes te halen. 'Weet jij al wat je wil? Ik heb zeker al wat op het oog...' grijnsde hij en hij knipoogde even naar Rhae. Hij was weer bezig hoor, dat was wel te merken.


    El Diablo.

    Daniel Romano Maldini
    Daniel's riem werd al snel los gemaakt door Chanel en een paar seconden later volgde ook de sluiting van zijn broek. Snel trapte hij het ding uit en trok hij het jurkje van Chanel nog het laatste stukje over haar benen heen. 'Heb je me zo gemist babe?' vroeg hij grijnzend waarna hij meteen weer zijn lippen op die van haar drukte. Ja, hij had heus wel gevoelens voor het meisje bovenop hem en hij had haar ook heus wel gemist. Soms als hij met een ander meisje was had hij zelfs aan haar gedacht. Het was leuk met andere meisjes maar toch voelde het niet als met Chanel. Hij klikte behendig de sluiting van haar bh open en ontdeed haar schouders voorzichtig van de bandjes waarna hij haar bh ergens naar de andere kant van de kamer gooide.


    - God only knows

    Lachend schudde Rhaelyn haar hoofd," wodka lemon, obertje." Met een grijnsje bekeek ze hem. "Ik wacht hier!" Riep ze hem nog na voordat hij naar de bar ging. Ondertussen kreeg ze al meerdere blikken naar haar toe geworpen en zelfs een paar complimentjes, al kon niemand tegen Tyler op. Verveeld bleef ze even staan en keek wachtend voor zich uit.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler keek haar even lachend na en bestelde toen de drankjes. Een wodka lemon en Bourbon. Al snel had hij de drankjes en hij liep terug naar Rhae. 'Een wodka lemon, voor de godin.' knipoogde hij. Zelf had hij net een slok genomen toen een meisje naast hem stond. Ze had lang blond haar, een lichtblauw jurkje en knalroze stiletto's. 'Hey...' zei ze en ze knipperde met haar ogen. 'Eh.. Hey?' zeg ik maar. 'Kom mee... Mijn vriendinnen zitten daar..' zei ze vervolgens en ze trok wat aan mijn arm.


    El Diablo.

    Rhaelyn gaf hem een charmante knipoog. "Ik wordt graag door sterfelijken bediend," zei ze met een lachje en nam een slok van haar heerlijke drankje. Echter verdween die glimlach toen een meisje Tyler vroeg mee te komen. Rhaelyn kneep haar ogen samen, maar probeerde tevergeefs haar jaloersheid te verbergen. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze Tyler aan. "Hm, barbie," mompelde ze. De barbie bekeek haar bitcherig, waardoor Rhae een lachje uitstootte en vinnig een andere kant opkeek.
    Rhaelyn drukte het glas dan in de hand can Tyler en die meegtrokken werd door de barbie en vervolgens liep ze weg de dansende menigte in. Toen ze handen om haar heupen voelde keek ze met een grijns achterom en keek in blauwe kijkers. "Jonah." Fluisterde hij in haar oor, waardoor Rhae met haar heupen begon te wiegen en zich tegen hem aandrukte. Zoiets zag ze zich veel liever met Tyler doen, alhoewel hij nu wel bezig was.. "Rhae." Zei ze dan ook voordat ze haar ogen sloot.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 13:15 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Catherine vroeg Warren hoe oud hij eigenlijk was. Warren glimlachte geheimzinnig naar het meisje tegenover hem, en hij zei: 'Ik ben 23.'
    Hij haalde zijn vrije hand door zijn haar. Daarna zuchtte hij kort, en vroeg: 'Dus, wat is jouw favoriete wapen?' Hij vroeg dit, want hij wist eigenlijk niet wat hij moest zeggen, of waar hij over moest beginnen. Dan maar over wapens, aangezien hij al had opgemerkt dat ze even geïnteresseerd naar zijn boog had gekeken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tyler werd meegetrokken naar het meisje en hij zuchtte even diep. Rhae zag hij al snel niet meer, maar hij wist van haar jaloezie. Ze waren beide snel jaloers, Tyler zou het niet eens verbergen. Een paar minuten later kon hij eindelijk weg komen van de meidengroep en hij ging op zoek naar Rhae. Toen ze niet op haar oude plek stond zuchtte hij diep. Snel zocht hij haar en hij vernauwde zijn ogen toen hij haar zag. Snel liep hij naar Rhae en de onbekende jongen toe en hij duwde hem hard weg. Hij keek Tyler kwaad aan maar ook Tyler was niet bepaald vrolijk. Hij wist waar het op uit zou draaien en eerlijk gezegd had hij er geen problemen mee. Tyler wist heel goed dat hij hem aankon.


    El Diablo.

    Zodra ze zijn hand door haar lokken voelde gaan zuchtte ze en mompelde ze wat. Ze haatte het als iemand aan haar haren zat en dit wist Stephen ook. Iets wat ongeduldig, ze had nooit geduld gehad, wachtte ze op zijn antwoord en toen ze zijn woorden hoorde knikte ze maar even. ''Ja is goed, ondanks dat ik niet heel veel honger heb, maar ik heb nog niet eens ontbeten of geluncht. Dus ja, ik denk dat ik wel wat moet eten..'' Ze glimlachte eventjes licht naar haar oudere en grotere broer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Toen de handen van Jonah plots in haar kont knepen en hij haar jurkje nog hoger trok, zag ze hem naar achteren geduwd worden voordat ze iets kon zeggen. Haar blik gleed naar de dader, namelijk Tyler. De twee jongens keken elkaar uitdagend aan, waardoor ze langzaamaan nerveus en geirriteerd begon te raken. Ze kende Tyler en ze wist dat hij uit het niets iemand zo kon toetakelen, wat niet goed was. "Boludo's*!" Riep ze naar alletwee, alhoewel Jonah haar raar aankeek. Met haar vlakke hand verkocht ze hem een felle klap op z'n wang, ze wist dat Tyler achter haar stond en haar kon verstaan - maar dat boeide haar even niet. "Waag het nog een keer mijn kont aan te raken en vervolgens mijn jurk onhoog te trekken!" De mensen die dansden kregen niets mee, maar dat boeide Rhae niets. "Je kan van geluk spreken dat ik tussen jou en m'n vriend sta," siste ze. Jonah lachte vals en keek afwachtend naar Tyler,"hij? Hij kan eerder jou een klap verkopen dat je gaat dansen met mij?" Even keek Rhaelyn hem koeltjes aan en vervloekte hem in het Spaans voor ze zich naar Tyler draaide en hem een rake mep gaf. Ja, ze was jaloers en ja, ze was boos. "Met een barbie, tss." Ze verdween tussen de menigte en kwam in een soort loungeroom waar niemand te bekennen was..

    (*Klootzakken)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 16:36 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler wreef even over zijn wang en keek haar na. Vervolgens draaide hij zich om naar de jongen en hij vernauwde zijn ogen. Vanuit het niets greep hij hem bij zijn kraag en hij gromde kort. 'Als ik jou nog een keer in haar buurt zie... Dan zorg ik ervoor dat je wakker wordt zonder ogen..' siste hij en hij stompte hem vol op zijn neus. Zonder hem nog een blik te geven draaide hij zich om en liep naar de loungeroom waar Rhae was. Tyler nam stilletjes plaats naast haar en drukte een kus op haar schouder. 'I'm sorry, babe...' mompelde hij en hij drukte een kus op haar wang. 'Heeft hij je pijn gedaan? Want ik zweer het je dan vermoord ik hem nu meteen...' vroeg hij toen en hij keek naar haar.


    El Diablo.

    "Nee, hij wou me alleen uitkleden tussen alle mensen.. Het verbaasd me dat je niet in boxer rondloopt bij die geweldige blondine.." Rhae genoot van zijn kussen, heel erg - maar telkens was ze nog boos dat hij überhaupt meeging. "Waarom met hun?" Ze draaide zich naar hem toe en keek hem uit een mengsel van jaloezie en boosheid aan. Even beet ze op haar lip, wat deed hij met haar? Uiteinselijk gaf ze het op en tegen hem aanzitten, haast op z'n schoot. "What are you doing with me? Ik kan geen eens boos zijn?" Waardoor ze even greens en en kus op z'n sleutelbeen en daarna zijn mondhoek drukte.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler glimlachte even en streelde over haar wang. 'Sorry, sweetheart... Ze trok me mee.' zei hij en hij drukte een paar kleine kusjes in haar nek. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Tyler wist dat hij die jongen nog een bezoekje ging brengen, maar niet nu. Hij zag de blondines weer bij de lounge en hij zag dat ze weer wouden dat hij kwam. Hij schudde zijn hoofd en tilde Rhae's kin op. Hij zoende haar even vol op de mond en na een paar minuten keek hij terug. Hij grijnsde toen ze weg waren en hij drukte een kus op Rhae's hand. 'I love you...'


    El Diablo.

    Voordat Rhaelyn überhaupt nog iets kon zeggen werd ze in haar nek gekust en uiteindelijk zoenden ze. Genietend sloot ze haar ogen. Pas toen Tyler een kus op haar hand drukte, keek ze hem weer aan. "I love you much more, zoals je wel merkt," fluisterde ze uitdagend in zijn oor voordat ze in zijn oorlel beet en langzaan kusjes gaf tot zijn mond die ze plagend oversloeg. "You know what? Ik heb de hele tijd aan jou gedacht bij het dansen, you do it so much better," vervolgde ze speels toen ze zelf de muziek tot hier erg hard hoorde.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."