• Crime division


    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...



    Voor sommigen is criminaliteit iets alledaags...
    Dagelijks verdwijnen er mensen, worden er grote bedrijven overgenomen, worden mensen gechanteerd, zonder dat iemand in San Francisco er iets vanaf weet.
    En dat,
    is het werk van de bendes.




    Alle leden wonen in hun eigen gebouwencomplex. Alles is er tot in de puntjes geregeld en alles staat op papier. Maar toch willen ze allemaal meer. Ze willen meer opdrachten, meer geld en dat zorgt ervoor dat San Francisco niet meer zo rustig is.




    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Malarkey (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -Dandelions (jongen) | Marcus Kendrick Garcia
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Weekes (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Weekes (jongen) | Adam Daniel Carusso

    Regels
    -Gebruik ABN
    -Naamsveranderingen doorgeven in topic a.u.b.
    -Wees vriendelijk en houdt het leuk voor iedereen
    -Gelieve regelmatig te posten
    -Bij lange afwezigheid, even op voorhand laten weten
    -Alleen ik open de topics (dat is nu eenmaal handiger, maar je mag me altijd een gb sturen wanneer het topic vol is)
    -Vragen mogen altijd gesteld worden
    -We schrijven in de verleden tijd en derde persoon

    Praktische info
    -De drie bendes zijn opgesplitst in drie gebouwen. (er is dus een gebouw voor bende 1, een gebouw voor bende 2,...)
    -In die gebouwen is er het volgende aanwezig: (zie cursieve tekst)
    -voor elke persoon een appartement dat volledig naar hun eigen zin is ingericht (bv.: bed, douche, keuken,...)
    -Een groot kantoor, eventuele wapenopslag, computers,...
    -De leden slapen de hele week in het gebouw, maar zijn verder vrij om te gaan en staan waar ze willen.
    -In het weekend is het mogelijk om ergens anders te gaan slapen, maar je kan ook gewoon in het gebouw blijven.
    -Ook op andere dagen is het mogelijk om niet in het gebouw te slapen als daarvoor een goede reden is (bv.: iemand in de familie sterft,...)


    Begin
    Het is donderdagmiddag 14:30.
    Laten we eerst een tijdje de bendes gewoon behouden zoals ze zijn, zodat iedereen de leden van zijn eigen bende wat leert kennen en een paar taken heeft vervuld,... en daarna laten we ze langzaamaan samenkomen doordat ze beginnen met bv.: stelen en zo elkaar tegenkomen en zo uiteindelijk ook opdrachten van andere bendes gaan uitvoeren zonder dat dit de bedoeling is.


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:04 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dylan had net een paar happen van het eten genomen toen hij zag dat Olivia helemaal niks te eten nam.
    'Hoef je echt niks?' vroeg hij verbaasd, zef kon hij namelijk echt niet van het heerlijke eten af blijven. 'Ook prachtige modellen moeten genoeg eten, babe' vervolgde hij.
    Dylan vondt het geweldig dat hij met een model ging, maar aan de andere kant maakte hij zich ook enige zorgen om haar. Hij had zulke rare verhalen over de modellenwereld gehoord en hoopte niet dat hij een meisje zag dat, zonder dat hij het wist, dezelfde shit mee maakte. Natuurlijk was zijn wereld geen rozengeur en manenschijn, maar toch was hij van mening dat dat heel anders was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    "Nadat jij hem een les hebt geleerd, wel." Grijnzend kwam ze op Tyler af en drukte een kus op zijn mond, waarbij ze heel even haar tong over zijn lippen liet glijden.
    Uiteindelijk zette ze een stap naar achter," misschien gaan we beter terug, straks hebben we de barbies weer achter ons aan," zuchtte ze een beetje geërgerd. Rhaelyn had ze heus opgemerkt bij de loungeroom, al was Tyler gewoonweg veel interessanter geweest.
    Met een lachje keek ze hem aan," mijn latino doet alles voor me?" Grijnzend duidde ze op Jonah die half dood op de grond lag. Het feit dat hij haar kustte, was misschien ook een reden geweest nog harder toe te slaan..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler grijnsde even naar haar en sloeg een arm om haar schouders. 'Ik doe alles voor mijn godin, ofcourse.' zei hij en hij drukte snel een kus op haar wang. Samen liepen ze weer terug naar het gebouw van de bende en Tyler zuchtte even. Hij was best moe, maar wat verwacht je dan ook na een taak en een bezoekje aan de bar. Al snel kwamen we aan bij zijn appartement en eenmaal binnen gooide Tyler zijn jas op een stoel. Vervolgens liet hij zich op zijn bed vallen en sloot met een kleine grijns even zijn ogen.


    El Diablo.

    Ook Rhaelyn trapte uiteindelijk met een lachje haar hakken uit. Aah, dat was heerlijk. Met een lachje keek ze naar Tyler, echter liep zij de badkamer in en maakte een doekje nat om de make-up ervan af te halen. Even haalde ze snel haar vingers door haar lokken. "Is het goed als ik hier slaap?" Riep Rhae uiteindelijk uit de badkamer en voegde er zonder te wachten aan toe," heb je misschien een shirt, je jogginbroeken hoef ik niet te passen die zijn toch te groot." Uiteindelijk ontdeed ze zich van haar jurk en bekeek hem vanuit de deuropening. Het boeide haar niet of Tyler haar met kleding of zonder zag, immers was hij haar vriend en ze was niet iemand die alleen kusjes geeft in een relatie..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler keek even op bij het horen van haar stem en grijnsde breed toen hij haar zag. 'Er ligt genoeg in mijn kast....' begon hij en hij duwde zichzelf wat omhoog. 'Alhoewel... Ik zou het niet erg vinden als je zo naast me kwam liggen hoor.' vervolgde hij al snel waarna een flirterige knipoog volgde. Hij liet zijn blik even over haar lichaam glijden en knikte goedkeurend. 'Nog steeds een godin... How did I get so lucky?' grijnsde hij.


    El Diablo.

    Even keek Rhae hem met een glimlach aan, Tyler wist haar gewoon te laten glimlachen. "Misschien omdat je iemand zoals mij nooit gehad hebt?" Grapte Rhaelyn uiteindelijk. Ze liep langzaam op het bed af en klom uiteindelijk naast Tyler erop. Ze drukte een kusje in z'n nek.
    "Misschien heb ik zelfs meer geluk als jij met mij, ik bedoel wie beschermt me nou tegen Jonah's," grijnzend bekeek Rhae hem. "Heb je geen zin je ook om te kleden," vroeg ze uiteindelijk uitdagend voordat Rhae haar hand op z'n borst legde.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hij keek haar even lui aan en lachte toen zachtjes. 'Ik ben te lui om me om te kleden, eigenlijk..' begon hij en hij drukte een kus op haar schouder. 'Maar ik denk niet dat jij dat leuk vind, of wel babe?' grijnsde hij. Hij stond langzaam op en trok zijn shirt uit die hij ergens op de grond gooide. Hij was niet heel netjes, nou ja... Meestal stapelde de rotzooi zich op in een week en dan ergens in het weekend zou het opeens schoon zijn. Snel verwisselde hij zijn jeans met een zwarte joggingbroek en plofte weer neer op het bed.


    El Diablo.

    Rhaelyn ging op haar zij liggen en steunde met haar hoofd op haar Hand toen ze heel eventjes Tyler in zich opnam. "Is het jongetje al moe," vroeg ze uiteindelijk met een plagende stem. Waarschijnlijk zou zij diegene zijn die in zijn armen inslaap valt, al duurt het bij haar nog wel een poosje voordat ze echt slaapt. Veel zin om naar haar appartement te gaan, had ze niet. "You don't mind als ik hier ga slapen, desnoods ga ik de woonkamer in.." Rhae hield van plagen en keek hem dan ook met een grijns aan. Uiteindelijk kwam ze overeind van het grote bed en liep uitdagend de woonkamer in. Ja, plagen was één van haar favoriete bezigheid met Tyler..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 10:16 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    "Ik heb een beetje te veel geluncht denk ik," vertelde Olivia met een verontschuldigende glimlach. Het was geen leugen. Haar ogen waren weer eens groter geweest dan haar maag. "Maar als jij graag wilt dat ik wat eet..." mompelde ze. Olivia ging overeind zitten en nam een hap van het eten. Het was heerlijk en ze had ook spijt dat ze het in eerste instantie wilde laten staan. "En..." zei ze, waarna ze nog een hap nam. "Wat gaan we hier na doen?" Ze wierp even een blik op Daniel en glimlachte. Het was dat Olivia een hekel had aan relaties, anders had ze het wel geweten. Maar relaties gingen tegen haar principes in, het zou haar alleen maar afleiden van haar werk en bovendien zou het ook heel ingewikkeld worden, aangezien Daniel geen idee had dat ze in een bende zat en dat ook nooit mocht weten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Terwijl Dylan nog een aantal happen van het eten nam, dacht hij na over Olivia's vraag. Waar was het leuk genoeg om samen met een model, die waarschijnlijk veel luxe gewend was, heen te gaan? Zijn normale uitgaansplekken vielen meteen af, hij wilde dit meisje namelijk nog niet gelijk af schikken.
    'Ik ken een erg modieus, luxe café, op de bovenste verdieping van een vijf sterren hotel waardoor je gelijk uitzicht hebt over de hele stad. Lijkt je dat wat?' vroeg Dylan. Normaal was dit niet echt de locatie waar hij heen zou gaan. Op de muziek viel namelijk bijna niet te dansen en de mensen daar dachten dat ze veel te veel waard waren, maar dit keer maakte het hem niet veel uit. Dit meisje was een model, waarschijnlijk zou ze doodsbang zijn als hij haar mee zou nemen naar de clubs waar hij normaal gesproken te vinden was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Olivia nam een slok van haar wijn, terwijl ze luisterde naar de plannen die Dylan voorstelde. "Klinkt goed," zei ze met een glimlach. Ze nam nog een hap van het eten en legde vervolgens haar bestek neer. "Het was heerlijk, maar ik zit écht vol," zei ze lachend. Ze haalde een hand door haar haar en ging op haar rug op het bed liggen. "Is dat hotel ver lopen?" vroeg Olivia, terwijl ze naar het plafond staarde. "Want ik denk niet dat ik in staat ben te lopen."

    [Oeps, ik had in het vorige stuk Daniel getypt ipv Dylan, excuses)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    'Het is best een stukje lopen.' antwoordde Dylan 'maar daarvoor kunnen we een taxi nemen.' Dylan kreeg toch salaris genoeg in dat sukkelsbedrijf.
    Glimlachend ging Dylan naast haar liggen, waarna hij een hand door haar haren haalde. 'Natuurlijk kunnen we ook hier blijven' vervolgde Dylan. Dit meisje was prachtig en hij zou het helemaal geen probleem blijven om hier de rest van de avond met haar te blijven liggen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hij was al een hele tijd wakker en aangekleed en op dit moment zat hij in boek te lezen. Uit zijn appartement was hij nog niet geweest, zin daarin had hij namelijk niet echt. Dus nu zat hij in zijn vensterbank een of ander boek genaamd Het mysterie van de nacht te lezen met een kop koffie naast zich. Net toen Liam de pagina om sloeg klonk zijn mobiel. Met een zucht legde hij het boek aan de kant, stond op en liep naar de keuken waar het ding lag. Mireia, stond er op het scherm. Zijn vinger klikt op het groene hoorntje en hij bracht het ding tegen zijn oor. ''Hee,''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mireia was blij toen Liam oppakte. Ze lachte even al wist ze dat hij dat niet kon zien. 'We moeten nog eens samen iets doen, ik sterf haast van de verveling', zei ze lachend aan de telefoon.
    Mireia hoopte dat Liam en zij samen nog eens iets gingen doen. Ze had hem een tijdje niet gesproken en moest toegeven dat ze dat wel miste. Ze had zin om nog eens gewoon bij iemand te kunnen zijn die haar begreep en iemand waarmee ze plezier kon beleven.
    Haar vingers prutsten wat aan haar trui terwijl ze wachtte op het antwoord van Liam.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ''Sterven gaat net wat te ver hoor, dat moeten we niet hebben.'' zei hij met een grinnik. Ook al waren de twee uit elkaar, Liam gaf nog steeds veel om Mireia. Alleen dan als vrienden. Langzaam liep de jongen weer naar de vensterbank waar hij ook weer in ging zitten. Zijn ene hand pakte de mok met koffie erin en eventjes nam hij een slok. ''Maar wat had je in gedachten? Je weet dat ik bijna alles wel prima vind.'' Zijn blik gleed uit het raam en hij keek uit over San Francisco.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded