• Crime division


    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...



    Voor sommigen is criminaliteit iets alledaags...
    Dagelijks verdwijnen er mensen, worden er grote bedrijven overgenomen, worden mensen gechanteerd, zonder dat iemand in San Francisco er iets vanaf weet.
    En dat,
    is het werk van de bendes.




    Alle leden wonen in hun eigen gebouwencomplex. Alles is er tot in de puntjes geregeld en alles staat op papier. Maar toch willen ze allemaal meer. Ze willen meer opdrachten, meer geld en dat zorgt ervoor dat San Francisco niet meer zo rustig is.




    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Malarkey (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -Dandelions (jongen) | Marcus Kendrick Garcia
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Weekes (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Weekes (jongen) | Adam Daniel Carusso

    Regels
    -Gebruik ABN
    -Naamsveranderingen doorgeven in topic a.u.b.
    -Wees vriendelijk en houdt het leuk voor iedereen
    -Gelieve regelmatig te posten
    -Bij lange afwezigheid, even op voorhand laten weten
    -Alleen ik open de topics (dat is nu eenmaal handiger, maar je mag me altijd een gb sturen wanneer het topic vol is)
    -Vragen mogen altijd gesteld worden
    -We schrijven in de verleden tijd en derde persoon

    Praktische info
    -De drie bendes zijn opgesplitst in drie gebouwen. (er is dus een gebouw voor bende 1, een gebouw voor bende 2,...)
    -In die gebouwen is er het volgende aanwezig: (zie cursieve tekst)
    -voor elke persoon een appartement dat volledig naar hun eigen zin is ingericht (bv.: bed, douche, keuken,...)
    -Een groot kantoor, eventuele wapenopslag, computers,...
    -De leden slapen de hele week in het gebouw, maar zijn verder vrij om te gaan en staan waar ze willen.
    -In het weekend is het mogelijk om ergens anders te gaan slapen, maar je kan ook gewoon in het gebouw blijven.
    -Ook op andere dagen is het mogelijk om niet in het gebouw te slapen als daarvoor een goede reden is (bv.: iemand in de familie sterft,...)


    Begin
    Het is donderdagmiddag 14:30.
    Laten we eerst een tijdje de bendes gewoon behouden zoals ze zijn, zodat iedereen de leden van zijn eigen bende wat leert kennen en een paar taken heeft vervuld,... en daarna laten we ze langzaamaan samenkomen doordat ze beginnen met bv.: stelen en zo elkaar tegenkomen en zo uiteindelijk ook opdrachten van andere bendes gaan uitvoeren zonder dat dit de bedoeling is.


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:04 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tyler sloot zijn armen om haar middel en glimlachte naar haar. 'Niet zomaar een brunette... Ik heb het over de perfectie zelve, sweetheart..' grijnsde hij. Tja, mooie woordjes had hij zeker. Maar deze keer meende hij het. Zachtjes drukt hij zijn lippen op die van haar en laat zijn handen afglijden naar haar heupen. Na een paar minuten haalt hij zijn lippen weer van de hare en hij kijkt haar aan. 'En geloof me.. Je zou je haar groen kunnen verven en je zou nog steeds de mooiste vrouw ooit zijn...'


    El Diablo.

    --

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 23:02 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    'Hm, de naam heb ik vast ergens voorbij horen komen, maar zo bekend klinkt het nou ook weer niet.' Zei hij oprecht, en onbewust vielen zijn ogen op. Er zaten veel emoties in, en een soort onbeschrijfbare glinstering.
    'Dat is nou jammer. Maar het is in ieder geval een verbetering dan vorige week, toen mijn naam ook niet eens bekend voorkwam bij mensen.' Lachte ze. Catherine bekeek hem nog een keer, hij was groter dan haar, en zijn schouders waren aardig breed. Er hing iets gevaarlijks om hem heen, maar ook weer niet. Het was moeilijk te beschrijven.
    'Ik ben Warren. Warren Howlett.' zei hij met een saluerend tikje tegen zijn voorhoofd. Hij had zijn hand om de boog, en nieuwsgierig keek ze ernaar.
    'Dus je bent een boogschutter?' Vroeg Catherine onder de indruk. Ze had altijd al een soort respect voor boogschutters gehad, maar zelf kon ze het niet. Nee, gaf haar maar gewoon een pistool.
    'Dus. Nieuw hier?' Verbrak Warren de stilte. Catherine knikte langzaam.
    'Jup, ik werk hier nog niet zo lang. Vooral omdat mijn vader het niet wou, hij werkt hier ook.' deelde ik hem mee.
    'En jij? Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?'


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    "Misschien moet ik is dat uitproberen, het zou zeker goed staan bij mijn nieuwe donkergroene jurk," zei Rhaelyn grijnzend. Altijd wanneer ze shoppen gaat, zijn het meestal strakke jurkjes die tot net over haar kont komen. "Toch ben jij de grootste charmeur, laat ik zeggen; slijmer." Grapte ik speels," maar de allermooiste." Zei ze uiteindelijk met een lachje. "Ik zie jou liever niet met groene haren, die lokken in zwart staan je zoveel beter bae." Even woelde Rhae met jaar hand door zijn haren, voordat ze zachtjes in zijn oorlel beet en natte kusjes op z'n huid gaf tot zijn sleutelbeen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 23:02 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Daniel Romano Maldini
    Chanel dook vrijwel meteen bovenop hem nadat ze plagend zei dat ze een manier had om het goed te maken. Ze drukte haar lippen op die van Daniel en hij sloeg één van zijn armen om haar middel. Zijn andere hand legde hij op haar wang waar hij met zijn duim overheen streek. Na een tijdje onderbrak hij de kus. 'Waar heb ik dat aan verdiend?' vroeg Daniel toen hij zijn andere arm ook om haar middel sloeg en haar even glimlachend aan keek.
    Hij bestudeerde het gezicht dat kort boven dat van hem hing. Ze was zo mooi en even vroeg hij zich af waarom hij nog zoveel andere wilde terwijl hij haar eigenlijk al had Het gevoel van vrij zijn beviel hem zo goed en hij wist dat hij dat nog niet op wilde geven. Hij kon bij Chanel zijn wanneer hij wilde en hij gaf ook echt wel om haar maar toch vond hij het niks om zich aan haar te binden.
    'Je bent mooi babe.' zei hij zachtjes waarna hij even haar gezicht tussen zijn handen pakte en een zacht kusje op haar lippen drukte. Daarna liet hij haar weer los en keek haar in haar ogen aan.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 23:08 ]


    - God only knows

    Tyler grijnsde even en beet op zijn lip. 'Hmh... Zo'n geluk dat ik niet met verf om kan gaan...' grijnsde hij en hij liet zijn hand rusten op haar onderrug. Het was wel waar, Tyler had geen gouden handen op dat gebied. Hij had gouden handen met moord en ontvoering, maar daar kan hij maar beter niet teveel over opscheppen. 'Maar babe.. Nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt naar dat jurkje.' mompelde hij met een speelse grijns. Hij drukte wat kusjes in haar nek en beet hier en daar zachtjes. 'Show me?'


    El Diablo.

    "If you want," spijtig verwijderde Rhae zich van zijn schoot en was binnen no-time uit z'n appartement. Het voordeel was dat ze de appartementen op een etage hadden, dan was Rhaelyn meestal in zijn buurt te vinden. Snel opende ze de deur naar haar appartement en nam gelijk alle tassen mee, gezien ze geen geduld voor een zoektocht had.
    Al redelijk gauw stond ze weer bij Tyler in z'n appartement en trapte de deur achter zich dicht. Ze ontdeed zich van haar topje en haar rok, het boeide haar helemaal niet dat Tyler haar in lingerie zag - per slot van rekening waren ze samen een stel.
    Toen ze de jurk over haar hoofd schaalde bekeek ze zich tevreden in de spiegel van Tyler. De jurk had een aardig opvallende decolleté en spande zich strak om haar lichaam, ook de rug was open - waardoor Rhae naar de woonkamer liep en een rondje draaide. "En?" Grijzend keek ze Tyler aan, voordat ze een lok om haar vinger draaide.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    In de korte tijd dat ze weg was had hij ondertussen twee glazen met drinken ingeschonken. Met een van de glazen in zijn hand had hij weer plaatsgenomen en ook Rhae was weer terug. Hij keek met een kleine grijns toe hoe ze zich omkleed en nam nog een slok. Hij keek naar de jurk toen ze voor hem stond en floot even. Hij trok haar weer langzaam op zijn schoot en schudde grijnzend zijn hoofd. 'Babe, je wil me gewoon jaloers hebben. No?' zei hij en hij liet zijn handen rusten op haar heupen.


    El Diablo.

    Chanel.
    Daniels ene arm die om Chanels lichaam heen lag, zijn andere hand die haar wang streelde. Het voelde fantastisch, hij was zo fantastisch. En toch zat Liam in haar hoofd. Liam, de leuke jongen uit haar bende, de jongen die ze al vanaf het begin zag staan en waar ze nu een relatie mee had. Liam... Bij het horen van Daniels woorden en zijn arm die hij om haar lichaam heen sloot kwam Chanel weer terug in het heden. 'I know' antwoorde ze plagend op zijn opmerking dat ze mooi was. Ze moest niet aan Liam denken, niet nu ze bij Daniel was. Ze had de twee beste jongens op de wereld en ze vond t geweldig. Ze wist hoe slecht het was, maar beide jongens wilde vrij zijn. Dat was precies waar ze gebruik van maakte.
    Even voelde Chanel Daniels lippen op de hare, maar al snel liet hij haar al weer los. 'Gaan we t zo spelen?' vroeg ze plagend, terwijl ze er in werkelijkheid van baalde dat hij haar zo snel al weer los liet. 'Helemaal prima' vervolgde ze plagend terwijl ze langzaam van hem af ging en naar de stoel toe liep waar ze ging zitten om hem vervolgend volledig te negeren, wetend dat hij daar niet tegen kon.


    Keep your head up, keep your heart strong

    "Mhm, maybe." Grijnsde Rhae, voordat ze met haar vinger even langs zijn wang streek. "Misschien moet je is op jezelf kijken, jij kan in een vieze joggingbroek en een stinkend hemd rondlopen en alsnog kijken alle meiden naar je - ik moet iets 'leuks' halen om er uit te zien," legde Rhae uit en gaf hem een kusje op z'n mondhoek. "You are goddamn so sexy," fluisterde ze in zijn oor, waarna Rhae haar armen sloot rondom zijn nek.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    'Wat zal ik zeggen... Het is een gave.' zei Tyler maar en met een soepele beweging had hij haar op de bank gelegd. Met een uitdagende grijns keek hij haar aan en hij steunde met zijn handen langs haar hoofd zodat hij niet met zijn volle gewicht tegen haar zou zitten. 'En babe... Niet over mij beginnen...' begon hij en hij boog wat naar beneden. 'Als je zelf een godin bent..' fluisterde hij en hij beet zacht op haar lip.


    El Diablo.

    Genietend bekeek Rhae Tyler. Tot nu toe was hij sowieso de beste vriend die ze ooit had, laat staan dat al die relaties voorheen serieus waren - ook bij Tyler is het niet altijd serieus, maar dat ligt aan het flirten waar Rhaelyn heel veel plezier aan heeft.
    "Je vraagt we nu om hè, sterfelijke," grapte Rhae. Op haar kop gevallen was ze zeker niet, maar Tyler was een geweldige charmeur - zeker met zijn woordspellen.
    Haar ene hand was op Tyler's achterhoofd en haar andere hand vond plaats op z'n wang, voordat ze haar lippen op die van Tyler drukte en zachtjes met haar tong tegen z'n lip tikte. Hij is nou eenmaal een lekker ding en daar kon ze veel gebruik van maken..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Creg was nog steeds gitaar aan het spelen toen plots iemand riep: 'kan je daar mee ophouden?!'
    Abrupt stopte Creg en keek in het rond.
    Nadat hij een tijdje niets meer had gespeeld begon hij opnieuw. Hij mocht hier toch doen wat hij wilde.

    (Iemand voor Creg (bende 3) die dat heeft geroepen?)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Olivia likte aan haar wijsvinger en sloeg vervolgens de pagina van de krant die ze aan het lezen was om. De pagina was gevuld met rouwadvertenties, waarvan één advertentie haar in het bijzonder opviel. "Thomas Gregg" stond er in dikke, zwarte letters, met daaronder een gedicht en namen van nabestaanden. Olivia hoefde geen twee keer na te denken. Thomas was de rijke zakenman die jaren lang een affaire had gehad, het was perfect chantage materiaal geweest voor Olivia en ze had er behoorlijk wat geld mee weten te verdienen. "Jullie zijn beter af zonder hem," zei ze zacht, terwijl ze haar wijsvinger over de namen van Thomas' vrouw en kinderen liet gaan. Onder de advertentie van Thomas stond er nog één die haar aandacht trok. Het betrof de zakenpartner van de man die ze nu als doelwit had. Op het moment dat Olivia de advertentie wat beter wilde bekijken, begon iemand gitaar te spelen. "Kan je daar mee ophouden?" riep ze door het gebouw. "Zo kan ik me niet concentreren."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Terwijl Dylan het huis van Rosa uit stapte, trok hij zijn kleding weer recht. Deze dame was heerlijk, echter was het heel iemand anders dan de persoon die op het moment door zijn hoofd heen spookte, was ze veel minder knap dan de persoon waar hij met zijn gedachtes bij was... Olivia. Hij wist niet wat het aan haar was, maar ze had iets wat Dylan ongelovelijk sexy en aantrekkelijk vond. Daarom pakte hij zijn telefoon tevoorschijn en zocht hij haar naam tussen zijn whatsapp berichten.
    "Dear lady Blake, I need to see you... Please come and help me. Love, Mister Black" stuurde hij haar, wetend dat ze precies wist waar hij wilde dat ze naartoe kwam. Ze hadden namelijk altijd op dezelfde plek afgesproken, een duur hotel waar ze volledige privacy hadden. Hij wilde namelijk niet dat iemamd ze samen zag, dat kon zijn plannen volledig in de war schoppen.
    Zelf besloot Dylan al naar het hotel te gaan, waar hij de duurste fles wijn en het lekkerste eten bestelde. Hij had meer dan genoeg geld, wat hij met liefde voor een dame uit gaf. Daarnaast was hij van plan haar wat langer te houden dan de andere dames, dan moest hij ook wel wat meer moeite voor haar doen.
    In de kamer aangekomen zette hij romantische muziek op en liet hjj het licht schemeren, waarna hij wachtte tot Olivia zou komen.


    Keep your head up, keep your heart strong