• Vrouw snijdt tweemaal (!) lid van overspelige man af.


    De kans dat het nog goed komt met de piemel van Fan Lung is nagenoeg onbestaand. Nadat zijn vrouw hem had betrapt op overspel, sneed zij tot tweemaal toe 's mans lid af. Daarbij komt dat de trots van de 32-jarige Chinees nu spoorloos blijkt. Hoe is het zo ver kunnen komen? Wij vertellen u het onwaarschijnlijke verhaal.

    De vrouw uit Shangqiu, in de provincie Henan, onderschepte een aantal aangebrande mails die haar echtgenoot Fan Lung had uitgewisseld met zijn minnares Zhang Hung. Blind van woede stormde zij de kamer binnen, waar haar wederhelft lag te pitten. Prompt sneed de 30-jarige furie met een schaar zijn penis af.

    Even aangenaaid
    Fan Lung werd overgebracht naar het hospitaal. Daar slaagden de dokters erin om het lid weer aan te hechten. Vergeefse moeite, zo bleek, want de bedrogen echtgenote sloop de ziekenhuiskamer binnen om daar ten tweede male het voorwerp des aanstoots af te knippen en het vervolgens uit het raam te gooien.

    Spoorloos
    Hulpverleners en de politie kamden de omgeving uit om het verloren voorwerp op te sporen. Tevergeefs. Vermoed wordt dat een kat of een hond ermee vandoor gegaan is.

    De toestand van Fan Lung, vader van vijf kinderen, wordt intussen stabiel genoemd. Zijn vrouw werd gearresteerd op verdenking van slagen en verwondingen.

    Bron: hln.be

    ====================================

    Ik weet niet zeker of ik dit erg of grappig moet vinden, het enige wat helder bij me opkomt is dat die man twee keer zal nadenken voor hij nog eens zijn vrouw probeert te bedriegen.:W

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 16:43 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    pfff ik ben geen man maar het klinkt heel pijnlijk D:

    O my god wtf China.


    i put the fun in funeral

    HAHAHA! :'D
    Sorry, misschien heb ik wel vreselijk slechte humor, maar ik vind dit toch best grappig. x)

    Natuurlijk is het gewoon slecht van die vrouw dat ze dit doet, maar het tafereel deed me toch lachen. Het is wel sneu voor die man though. Het lijkt me ook erg pijnlijk!
    Maar hij had natuurlijk geen overspel moeten plegen. En die vrouw had het gewoon moeten bepraten met die man en desnoods de relatie moeten verbreken. Niet het lid van de man zijn penis af moeten snijden. :')

    Beiden hebben schuld.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nouja, die vrouw is niet goed snik... Ik heb eerder te doen met die man dan de vrouw.
    Ergens kan ik hem wel begrijpen dat hij vreemdging.
    Gestoord.


    'Nobody said it was easy

    Overkill schreef:
    O my god wtf China.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Die man is zieliger dan die vrouw, lol.


    wat was dit ookalweer

    Uhm, natuurlijk moet je geen overspel plegen en ik kan me voorstellen dat ze razend is, maar dit is toch wel een beetje ziek...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    wat
    so how does he pee


    I live for the applause, you will die for it.

    Kreynta schreef:
    Uhm, natuurlijk moet je geen overspel plegen en ik kan me voorstellen dat ze razend is, maar dit is toch wel een beetje ziek...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kreynta schreef:
    Uhm, natuurlijk moet je geen overspel plegen en ik kan me voorstellen dat ze razend is, maar dit is toch wel een beetje ziek...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Shinichi schreef:
    wat
    so how does he pee


    Dat is een goeie vraag..


    wat was dit ookalweer

    Kreynta schreef:
    Uhm, natuurlijk moet je geen overspel plegen en ik kan me voorstellen dat ze razend is, maar dit is toch wel een beetje ziek...

    +1


    -

    Amiable schreef:
    Nouja, die vrouw is niet goed snik... Ik heb eerder te doen met die man dan de vrouw.
    Ergens kan ik hem wel begrijpen dat hij vreemdging.
    Gestoord.


    Inderdaad, ik zou ook vreemdgaan als mijn vrouw een psychopaat was :'D. Of nou ja, liever gewoon scheiden natuurlijk.


    i put the fun in funeral

    Shinichi schreef:
    wat
    so how does he pee

    Indeed! Die zal nog moeite krijgen met plassen hehe.

    Zoiets heb ik al weleens eerder gehoord dat in het nieuws voorbij kwam. Zo ziek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaha. Ik had het al gelezen op Facebook :W


    26 - 02 - '16