• Vrouw snijdt tweemaal (!) lid van overspelige man af.


    De kans dat het nog goed komt met de piemel van Fan Lung is nagenoeg onbestaand. Nadat zijn vrouw hem had betrapt op overspel, sneed zij tot tweemaal toe 's mans lid af. Daarbij komt dat de trots van de 32-jarige Chinees nu spoorloos blijkt. Hoe is het zo ver kunnen komen? Wij vertellen u het onwaarschijnlijke verhaal.

    De vrouw uit Shangqiu, in de provincie Henan, onderschepte een aantal aangebrande mails die haar echtgenoot Fan Lung had uitgewisseld met zijn minnares Zhang Hung. Blind van woede stormde zij de kamer binnen, waar haar wederhelft lag te pitten. Prompt sneed de 30-jarige furie met een schaar zijn penis af.

    Even aangenaaid
    Fan Lung werd overgebracht naar het hospitaal. Daar slaagden de dokters erin om het lid weer aan te hechten. Vergeefse moeite, zo bleek, want de bedrogen echtgenote sloop de ziekenhuiskamer binnen om daar ten tweede male het voorwerp des aanstoots af te knippen en het vervolgens uit het raam te gooien.

    Spoorloos
    Hulpverleners en de politie kamden de omgeving uit om het verloren voorwerp op te sporen. Tevergeefs. Vermoed wordt dat een kat of een hond ermee vandoor gegaan is.

    De toestand van Fan Lung, vader van vijf kinderen, wordt intussen stabiel genoemd. Zijn vrouw werd gearresteerd op verdenking van slagen en verwondingen.

    Bron: hln.be

    ====================================

    Ik weet niet zeker of ik dit erg of grappig moet vinden, het enige wat helder bij me opkomt is dat die man twee keer zal nadenken voor hij nog eens zijn vrouw probeert te bedriegen.:W

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 16:43 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Je hond of kat zal er maar mee thuiskomen :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    "Het voorwerp." Oh mijn God. Ik wil hier absoluut niet om lachen, want dit is enorm creepy en natuurlijk niet oké, ook niet als iemand overspel pleegt, maar het klinkt zo surrealistisch dat het lastig is dit volkomen serieus te nemen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hihi ik zie echt al een hond of kat met een hele piemel in zijn bek lopen hahaha


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hahahahaha, wat :'D
    Geweldig dit, arme man dan ook weer wel.

    En leuk hoor, een hond of kat loopt met je geslachtsdeel weg. Prachtig hoor xd

    Ik kan dit gewoon niet serieus nemen, echt. Hahaha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nu vraag ik me af wat er was gebeurd als het verhaal andersom was; de vrouw pleegde overspel in plaats van de man ;x


    26 - 02 - '16

    Hahahhah, verdiende loon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Hahahhah, verdiende loon.


    Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het op Facebook zag, hahaha :W


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het op Facebook zag, hahaha :W


    Ik zou hetzelfde reageren denk ik hoor :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Ik zou hetzelfde reageren denk ik hoor :W


    Ik niet, maar ja, ik zou een beetje passief reageren. In een hoek van de kamer janken en wraak koesteren, om dan op een andere dag enorme wraak te nemen op het niveau van de film 'the other woman' zeg maar ;3


    26 - 02 - '16

    Ik kan er niet echt om lachen.. walg er eerder van. :')
    Wat een vrouw..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nou, die man zijn leven is een beetje verwoest. :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Nou, die man zijn leven is een beetje verwoest. :')

    Beter (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)
    Beter (:


    Ik denk dat iedereen hier het met me eens is als ik zeg dat overspel verschrikkelijk is, maar vind je zelf ook niet dat haar reactie er ver, ver overgaat?


    i put the fun in funeral

    Zouden ze nog bij elkaar zijn? :8
    Oké hehe ik heb geen idee wat ik verder hierover moet gaan zeggen xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Moest het geslachtsdeel van elke man die overspel pleegde eraf geknipt worden, was het overbevolkingsprobleem direct van de baan. :'D Ik ze trouwens niet dat vrouwen geen overspel plegen, maar hey is nogal moeilijk een eierstok of een baarmoeder weg te snijden zonder de persoon te vermoorden, als je de juiste middelen niet hebt. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried