• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Haha @19 years was Brooke op Scorp.


    Quikscan; én op Camp. Brooke heeft de neiging tot vreemd gaan... lees maar terug. Ze was ook op Camp.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga eens kijken wanneer de drie musketiers aka. De wereld beroemde topic volspammers aka. Fred, George, Ralf, Campbell aka. Linde, Naomi en B. Aka. Nostranger, Leora en SphinxX aka (any ideas) voor het eerst begonnen te spammem x') haha, soeey, ik heb niets te doen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha wauw.

    Oké ik moet het even kwijt want ik weet dat Naomi me waarschijnlijk gaat vermoorden, maar stiekem vind ik Dylan O'Brien knapper dan Dylan Everett (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Quikscan; én op Camp. Brooke heeft de neiging tot vreemd gaan... lees maar terug. Ze was ook op Camp.


    Ppot in the order of the phoenix was Campbell een dappere vriend en ralf de pup en was verliefd op campbell waardoor hij zelfmoord pleegte; weet je nog x'D en toen hadden we ook ginge gecreëerd :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Haha wauw.

    Oké ik moet het even kwijt want ik weet dat Naomi me waarschijnlijk gaat vermoorden, maar stiekem vind ik Dylan O'Brien knapper dan Dylan Everett (A)


    Nee; k vermoord je niet. Is er meer Dylan Everett voor mij (A) :'D en daarnaast ik had laatst een foto gevonden van eind 2014 en hij was zoooo knap... serieus? hij is maar een jaar ouder dan mij dus het kan :'D maar die foto jemig.. zijn haar weer korter enzo... en ik had m op mijn mobiel opgeslagen (dacht ik) maar nee; en nu kan ik die foto niet meer vinden... D;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Haha wauw.

    Oké ik moet het even kwijt want ik weet dat Naomi me waarschijnlijk gaat vermoorden, maar stiekem vind ik Dylan O'Brien knapper dan Dylan Everett (A)


    Je hebt de fout van je leven gemaalt om dit neer te typen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aegh, ik kan geen ralf schrijven door jullie xq

    Schrijven jij, jullie allebei x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vond laatst foto's terug van de tijd dat ik in een Ian Nelson obsessie zat en ik moest lachen. Nu ben ik heel erg fan van Keegan Allen aka Toby Cavenaugh, maar dat komt ook omdat Toby echt een geweldig personage is. Toby the cop! (:
    Oh ja, en Captain Hook van Once Upon a time.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik vond laatst foto's terug van de tijd dat ik in een Ian Nelson obsessie zat en ik moest lachen. Nu ben ik heel erg fan van Keegan Allen aka Toby Cavenaugh, maar dat komt ook omdat Toby echt een geweldig personage is. Toby the cop! (:
    Oh ja, en Captain Hook van Once Upon a time.


    Ieeeewww niet Toby; hij is.... neee; Linde?!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Je moet douchen om warm te worden.. of ben je al warm genoeg geworden?’ zachtjes legde ik mijn hoofd op zijn borstkast terwijl ik nog net zag hoe hij zijn broek opgevangen had. Hij wilde dit niet. Dat was zeker; ik had alles verkeerd begrepen.
    Ik voelde hoe zijn handen over mijn borstkas streelde wat er niet beter op maakte. Ik wist niet of het kwam omdat ik van oorsprong een vrouwelijke innerlijk heb of dat hij dit ook voelde; maar ik kon zijn kleding wel van zijn lijf scheuren vooral toen zijn handen over mijn lichaam naar mijn middel gleed waarbij hij me dichterbij trok wat mijn buik alleen al enorm hongerig deed tintelen dat versterkt werd door zijn lippen. ‘..of heb je het nog koud?’ hoorde ik hem vragen terwijl zijn lippen bij mijn mond bleven hangen; het moment dat ik nog om kon draaien en doen alsof ik dit niet gezien had was voorbij. Zonder verder nog te aarzelen trok ik mijn eigen broek uit; alles in mij wilde hem en het was alsof mijn hersenen kortsluiting gemaakt hadden waardoor ik George tegen zijn zin zijn broek uit trok om de kraan uit te zetten en hem er mee onder te trekken waardoor we beide in onze onderbroeken bleven terwijl ik zeker wist dat mijn wangen gloeiden evenals mijn oren voordat ik mijn handen naar de shampoo liet gaan en wat op mijn handen spoot om zachtjes Georges borst ermee schoon te maken wat ik inwreef als activiteit om hem niet te gaan bespringen terwijl zijn borst; zijn buik; zijn zij en zelfs zijn rug die ik insopte enorm fijn aanvoelde onder mijn armen waardoor ik hem wel de hele avond in kon soppen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'George vind het goed en de rest van mijn familie zal ermee moeten leven. Behalve als jij nog een jaar moet wachten omdat jij het te snel vindt gaan, dat vind ik goed, want...'
    Jammer genoeg zou ik nu dus nooit kunnen weten wat hij wilde gaan zeggen aangezien er een brulbrief voorbij vloog, recjt Fred zijn handen in. Ik keek er even met frote ogen aan voordat ik me door Fred mee liet sleuren, een lokaal in waarna de deur achter ons met een klap dichtviel en Fred de brief opende waar er meteen een krachtige schreeue uit vloog.
    'FRED WEASLEY, HOE DURF JE ZOMAAR IEMAND TEN HUWELIJK TE VRAGEN DIE JE NOG MAAR EEN JAAR KENT EN DIE NOG MAAR VIJFTIEN IS. VIJFTIEN! EN DAT ZONDER HET MET ONS TE BESPREKEN. WIJ MOESTEN HET HOREN VAN LUCIUS MALFOY DIE EROM LACHTE. WE ZIJN DIEP TELEURGESTELD EN DIT MOETEN WE IN DE KERSTVAKANTIE BESPREKEN!'
    Ze werd, of- de brief werd plotseling stil en keerde zich rustig naar mij toe waardoor mijn hart even een sprongetje maakte en ik angstig mijn adem inhield.
    'Ralf, liefje, laat je even weten of je kerst bij ons viert?'
    Nog steeds met ingehouden adem knikte ik met mijn hoofd, hoewel ze dat niet kon zien en de brief verslond zixhzelf op waardoor ik even een zenuwachtige blik naar Fred wierp voordat ikzelf ook bleker en bleker begin te worden.
    'Ohmerlin; mijn familie weet er ook niets van..'
    Ik bert op mijn lip en keek op naar Fred en murmelde vervolgens zachtjes; 'en nu?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ieeeewww niet Toby; hij is.... neee; Linde?!


    :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ieeh whaat may??? Wat heb jij met bijnamen x'D eerst Kealie en dan Vicky :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Je moet douchen om warm te worden.. of ben je al warm genoeg geworden?’ zachtjes legde ik mijn hoofd op zijn borstkast terwijl ik nog net zag hoe hij zijn broek opgevangen had. Hij wilde dit niet. Dat was zeker; ik had alles verkeerd begrepen.
    Ik voelde hoe zijn handen over mijn borstkas streelde wat er niet beter op maakte. Ik wist niet of het kwam omdat ik van oorsprong een vrouwelijke innerlijk heb of dat hij dit ook voelde; maar ik kon zijn kleding wel van zijn lijf scheuren vooral toen zijn handen over mijn lichaam naar mijn middel gleed waarbij hij me dichterbij trok wat mijn buik alleen al enorm hongerig deed tintelen dat versterkt werd door zijn lippen. ‘..of heb je het nog koud?’ hoorde ik hem vragen terwijl zijn lippen bij mijn mond bleven hangen; het moment dat ik nog om kon draaien en doen alsof ik dit niet gezien had was voorbij. Zonder verder nog te aarzelen trok ik mijn eigen broek uit; alles in mij wilde hem en het was alsof mijn hersenen kortsluiting gemaakt hadden waardoor ik George tegen zijn zin zijn broek uit trok om de kraan uit te zetten en hem er mee onder te trekken waardoor we beide in onze onderbroeken bleven terwijl ik zeker wist dat mijn wangen gloeiden evenals mijn oren voordat ik mijn handen naar de shampoo liet gaan en wat op mijn handen spoot om zachtjes Georges borst ermee schoon te maken wat ik inwreef als activiteit om hem niet te gaan bespringen terwijl zijn borst; zijn buik; zijn zij en zelfs zijn rug die ik insopte enorm fijn aanvoelde onder mijn armen waardoor ik hem wel de hele avond in kon soppen.


    De deur dtaat niet eens op slot x') wat in merlijns naam zou fred denken als hij binnen komt lopen, of Leo, of Anderling x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    De deur dtaat niet eens op slot x') wat in merlijns naam zou fred denken als hij binnen komt lopen, of Leo, of Anderling x'D


    Douchedeur wel x'D anders doe ik die zo op slot; of george x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya