• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vier posts achter elkaar. ahw yeah.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik laat Camp naar Leo rennen omdat hij anders George gaat bespringen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo is alles aan het schoonmaken ofzo? Dan laat ik campbell wel helpen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Leo is alles aan het schoonmaken ofzo? Dan laat ik campbell wel helpen :'D


    Is goed :p of hij kan ook gewoon in de slaaokamer sitten of zo.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Is goed :p of hij kan ook gewoon in de slaaokamer sitten of zo.


    Waarschijnlijk gaat Camp een privé talk met Leo houden x'D dus pas maar op :'D Blijft George dan braaf bij fred in de leerlingenkamer?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk gaat Camp een privé talk met Leo houden x'D dus pas maar op :'D Blijft George dan braaf bij fred in de leerlingenkamer?


    Als het moet, dan moet het (: want eigenlijk eilde ik hem katen achtervolgen :''D

    Maar ach ja, Georgje gaat zijn broer wel even troosten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als het moet, dan moet het (: want eigenlijk eilde ik hem katen achtervolgen :''D

    Maar ach ja, Georgje gaat zijn broer wel even troosten.


    Dan hoort mss George dingen die hij niet wilt horen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dan hoort mss George dingen die hij niet wilt horen x'D


    Schrijven jij, ik ben nieuwsgierig :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Geschrokken keek ik op toen hij naar mijn hand greep tot mijn mond wat openviel toen ik Georges handen voor het eerst weer contact voelde maken met mijn lichaam wat extra gevoelig leek terwijl George genadeloos de shampoo over mijn borstkast begon uit te smeren evenals mijn armen en mijn nek waar hij juist op de extra gevoelige plekjes leek te strelen waardoor ik moeite moest doen om niet zijn laatste kledingstuk van zijn lijf te scheuren; wat hem totaal naakt zou maken. Zelfs toen de kraan mijn lichaam schoonspoelde van de sop en George zijn handen langs mijn wangen zette om zijn hoofd tegen die van mij aan te leunen waardoor ik haast zo hongerig was om hem tegen de douchemuur aan te drukken om mijn lippen tegen die van hem aan te drukken waardoor ik snel mijn afgekloven nagels ruw in mijn handpalm drukte.
    ‘Je bent zo mooi En jij beweerd van niet.. jij grote leugenaar.’ Alsof de emmer overliep drukte ik mijzelf tegen de muur aan terwijl mijn lippen vurig tegen die van hem begonnen voort te bewegen waarna mijn handen enorm vol lust naar zijn onderbroek gingen tot ik uit het niets de schakel wist te vinden die ik om moest slaan. Snel gleden mijn handen weg van zijn onderbroek en mijn lippen van zijn lippen terwijl ik de douche hokje uit hinkelde naar de kleding.
    ’S-Sorry- i-ik bedoel. Oh merlin- laat ook maar..’ murmelde ik terwijl ik snel het hoekje om verdween om vliegensvlug alle grote natte plekken droog te maken en in een flits mijn onderbroek te verwisselen voor een drogen waarna ik in mijn leen-broek van school schoot en de Weasley trui aandeed. ’S-Sorry. Alsjeblieft… volg me niet w-want.. uch.. serieus; ik kan me niet beheersen..’ murmelde ik nog steeds gespannen terwijl mijn onderbuik alleen maar brulden naar meer en zonder nog om te kijken renden ik haastig de douchecabine uit om naar de slaapkamers te rennen en zonder te kijken of er iemand was gooide ik mijzelf in mijn eigen bed om mijn mond in de bed de stoppen en hard te schreeuwen wat deels gedempt werd door de deken zelf. Oh merlin; ik werd gek van mijn lichaam. Ik werd gek van mijn hongerig gevoel; naar meer.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jij mag met leo inspringen als je wilt :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Ik schrok van de deur fie open schoot en Campbell op zijn bed neer sprong, die drie bedden ban mij va daanstond en bbeet in zijn bed waardoor ik me zorgen maakte over of hij heeft ontbeten, maar die hedachtes vlogen al gauw weer weg toen hij een kreet kiet die deels gedempt werd door het bed en ik meteen op ging staan om naast hem te zitten en naarzijn schouders ggreep om hem overeind te trekken.
    'Oké Campbell, nu maak je me echt bang.' Begon ik en kneep zachtjes in zijn schouders om hem te kunnen kalmeren.
    'Wat is er gebeurd?' Fluisterde ik dan en liet hem los.
    'Toch niet weer een ruzie met George; of wel?'


    Snel getypt want ik wil weten wat Camp tegen hem gaat zeggen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Geschrokken keek ik op toen iemand me aan mijn schouders overeind hielp waarna hij in kneep. Wat deels alle gevoelens die ik opgebouwd had wegebde bij Leo’s gezicht. Niet omdat hij lelijk is- maar hij was George niet waardoor de enorme lustige, hongerige, immense verscheur gevoelens langzaam weg konden ebben. ‘Oké Campbell, nu maak je me echt bang. Wat is er gebeurd? Toch niet weer een ruzie met George; of wel?’ zachtjes schudden ik mijn mond terwijl ik zo snel mogelijk probeerde adem te halen om alles weer onder controle te krijgen totdat ik wanhopig mijn schouders liet hangen. ‘Nee- of wel- nee. Sorry; ik wist niet dat je hier was- ik dacht was ik alleen..’ murmelde ik terwijl ik ietwat gedesoriënteerd een hand door mijn natte haren haalde terwijl ik alleen maar aan Georges immens gruwelijk fantastische lichaam kon denken.
    ‘o-oke Leo; kan je een geheim bewaren? Ik zweer je als je het tegen iemand zegt; ik vermoord je. En dan op een gruwelijke wijze aan een driekoppige Angelina of iets...’ murmelde ik zachtjes terwijl mijn wangen niet eens meer rood konden worden omdat ze al vuurrood waren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Nee- of wel- nee. Sorry; ik wist niet dat je hier was- ik dacht was ik alleen.. o-oke Leo; kan je een geheim bewaren? Ik zweer je als je het tegen iemand zegt; ik vermoord je. En dan op een gruwelijke wijze aan een driekoppige Angelina of iets...’ ik knikte met mijn hoofd en kwam wat beter zitten.
    'Je kunt me vertrouwen, Campbell. Ik bertel niet zo snel geheimen door hoor. En aangezien je me zo staat te bedreigen, ga ik er van uit dat iets geoots is en ik voel ke vereert dat je mij hebt gekozen om het tegen mij te vertellen. Maar ach ja- je kunt me verteouwen Campbell. Ik beloof dat ik het tegen niemand zal vertellen. Vertel het maar.'

    Vertel :D nu ben ik ook nieuwsgierig ;'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet al wat hij gaat zeggen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Je weet al wat hij gaat zeggen x'D


    Haha ja, maar alsnog :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••