• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘J-je lijkt z-zo f-foking veel op m-mijn v-vader..’ 'Ik trap niet meer in jóuw plannetjes. Ik trap er niet in. Ik weet wat jouw doel is en ik haat je zo daarvoor. Ga maar weer lekker naar je vriendinnetje- alsof het ooit wat anders is; en blijf vooral in mijn gezicht door liegen zodat je mijn leven gaat ruïneren en je zelf er vrolijk van af komt..’ ik schud mijn hoofd en probeer goede woorden te vinden. Dat is echter moeilijker dan gedacht.
    'Ik heb geen plannetje, want ik heb uberhaupt geen idee wat ik allemaal doe de laatste tijd en jij bent van alles het middelpunt. Mijn zon waar alles omheen draait. Maar je kan ook mijn vernietiging worden.' Ik schud mijn hoofd en kijk hem niet aan.
    'A-als ik je alleen moet laten dan doe ik dat. Maar je moet het even weten.' Toch loop ik niet weg. 'Hoe zijn we ooit in deze puinhoop beland?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weaslwy

    'Heei. Fred.' Ik kijk omhoog en zie mijn evenbeeld daar staan. 'Fred..?' Ik weet dat hij de tranen in mijn ogen kan zien en het maakt me niks uit. Ik ben verdrietig en dat mag hij best weten.
    'Fred.. wat is er gebeurd? Waarom- daarnet was je nog blij, waarom zo verdrietig?' Ik schud mijn hoofd, aangezien ik niet wil denken aan hoe gelukkig ik net was.
    'Mam wil niet dat ik met Ralf trouw en stuurde me een brulbrief. Ik had het niet erg gevonden, maar...' Ik kijk weg van George en pak mijn kussen vast.
    'Sinds de voorspelling denk ik de hele tijd aan hoe het zou zijn als ik jong zou sterven. Het is een soort obsessie geworden en ik heb mezelf beloofd dat ik met iedereen een goede relatie hou. Als ik met Ralf trouw dan komt het nooit meer goed tussen mam en mij, maar ik heb nog nooit iets zo graag gewild.' Ik schud mijn hoofd en dan komt er een kleine glimlach op mijn gezicht.
    'Ik dacht dat je nog wel wat langer bleef douchen...'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ehh.. ik- ik weet niet wat ik verder voor je kan betekenen Camp.. ik wil je wel helpen maar weet niet hoe… maar echt waar; als je het eenmaal tegen George verteld.. weet ik zeker dat je je opgelucht gaat voelen.’ Ik trok mijn voeten op in een kleermakerszit voordat ik ietwat beschaamd hem aan keek om hem in een omhelzing te trekken.
    ‘Sorry… ik heb je nooit bedankt dat je me altijd helpt en dat je altijd voor me klaar staat.. ik kan daar nog veel van leren.’ Zachtjes liet ik hem weer los om mijn handen op mijn benen te leggen waar ik naar staarde. ‘Ehm- ben je trouwens erg in de problemen gekomen bij Anderling- anders ga ik wel naar haar toe om te zeggen dat ik alles begonnen ben- ik heb jou per slot van rekening al genoeg gemarteld door jou kletsnat te maken.. ik denk was je nog natter dan Angelina..’ zei ik met een kleine glimlach.

    Kealan-Dereck Moore

    'Ik heb geen plannetje, want ik heb überhaupt geen idee wat ik allemaal doe de laatste tijd en jij bent van alles het middelpunt. Mijn zon waar alles omheen draait. Maar je kan ook mijn vernietiging worden. A-als ik je alleen moet laten dan doe ik dat. Maar je moet het even weten.' Zwijgend liet ik mijzelf neervallen tegen de muur aan waar ik mijn hoofd in mijn handen planten. Ik was verscheurd; ik was kapot en hoewel ik altijd wist wat ik moest doen- bleef ik nu radeloos zitten. Ik wilde hem niet kwijt. Ik wilde de afgelopen tijd niet vergeten waar ik me oprecht blij bij voelde; een tijd dat ik dacht dat langer zou duren dan dit. Ik wist wel dat het ooit voorbij zou zijn; maar dan had ik tenminste dat moment om altijd te onthouden; voor het leven. ‘Hoe zijn we ooit in deze puinhoop beland?' zonder te antwoorden haalde ik mijn handen voor mijn hoofd weg waar ik ze om mijn omhoog getrokken benen legde. ‘Vertel gewoon wat je van me wilt. Zodat we beide verder kunnen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Mam wil niet dat ik met Ralf trouw en stuurde me een brulbrief. Ik had het niet erg gevonden, maar... Sinds de voorspelling denk ik de hele tijd aan hoe het zou zijn als ik jong zou sterven. Het is een soort obsessie geworden en ik heb mezelf beloofd dat ik met iedereen een goede relatie hou. Als ik met Ralf trouw dan komt het nooit meer goed tussen mam en mij, maar ik heb nog nooit iets zo graag gewild.'
    Hij schudde met zijn hoofd en zag een glimlach rond zijn lippen sieren.
    'Ik dacht dat je nog wel wat langer bleef douchen...'
    Ik voelde me wat rood worden waardoor ik wegkeek en naast hem op de bank plaats nam.
    'Shampoo was op.' Loog ik binnensmonds en keek hem weer af.
    'Maar Fred, misschien is mam boos omdat jij een vijftien jarige ten huwelijk vroeg, zonder het met hun te bespreken. Want ik schreef hun een uil met daarin geschreven dat ik Campbell ten huwelijk wilde gaan vragen en ze schreef me een uil terug met daarin staan dat het geen slim idee is, dat ik er nog eens over moest gaan denken en al maar het alsnog mijn eigen keuze blijft maar. Ze schreef ook dat ze wel wilt dat we blij zijn dus als ze ziet je met ralf echt gelukkig bent, accepteert ze dit heus wel.' Legde ik hem uit en glimlachten zachtjes.
    'Je kent mam. Ze wilt niets anders dan wij die gelukkig zijn. En Ralf is een lieven jongen; want ik kan moeilijk geloven dat mam letterlijk neer geschreven heeft dat je niet met hem gaat trouwen; misschien niet omdat het te vroeg is. Maar ooit toch wel?'



    En heei; Molly is mijn bij-personage :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Na fred zijn post gaat Leo wel even naar Fred toe om hem te "troosten" :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    Hij teok zijn benen op waarna hij me in een onverwachtse knuffel trok en ik met een lach ook een arm om hem heen gooide.
    ‘Sorry… ik heb je nooit bedankt dat je me altijd helpt en dat je altijd voor me klaar staat.. ik kan daar nog veel van leren.’
    Hij liet me los en met een glimlach keek ik hem maar aan.
    'Daar ben ik voor, vind je niet?'
    ‘Ehm- ben je trouwens erg in de problemen gekomen bij Anderling- anders ga ik wel naar haar toe om te zeggen dat ik alles begonnen ben- ik heb jou per slot van rekening al genoeg gemarteld door jou kletsnat te maken.. ik denk was je nog natter dan Angelina..’
    Ik lachte en schudde met mijn hoofd.
    'Ik zei tegen haar dat we Umbridge gingen bekogelen maar het ietwat uit de hand liep. Ik zweer, zonder nog wat te zeggen liep ze weg. Iedereen weet dat ze Umbridge haat..' zei ik dan met een grijns.
    'Overigens, Campbell, morgen hebben we in de ochten zwerkbaltraining aangezien onze nieuwe seizoen van start gaat. Kom je bij ons meekijken? Fred en George zijn beaters en ik kom mee, puur om plagende commentaren naar hun vanuit het tribunes te roepen.'

    Haha sorry, maar George gaat tijdens de training iemand vermoorden en ik wil dat Camp het ook ziet ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat gaat je niet lukken... Camp wilt niet naar zwerkbalveld.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik zei tegen haar dat we Umbridge gingen bekogelen maar het ietwat uit de hand liep. Ik zweer, zonder nog wat te zeggen liep ze weg. Iedereen weet dat ze Umbridge haat..’
    Verbaasd keek ik Leo aan; ‘Anderling haat Umbridge?’ klonk verbaasd uit mijn mond.
    ‘Overigens, Campbell, morgen hebben we in de ochtend zwerkbaltraining aangezien onze nieuwe seizoen van staart gaat. Kom je bij ons meekijken? Fred en George zijn beaters en ik kom mee, puur om plagende commentaren naar hun vanuit het tribunes te roepen.’
    Ongemakkelijk plukte ik aan mijn broek. Als ik een plek meed op Zweinstein was het de zwerkbalveld wel. Iedere keer als ik naar Verzorging van Fabeldieren ging moest ik het al zien. De tribunes; het veld de vertrouwde hoepels in de lucht.. het maakte me alleen maar triest en depressief gezien ik daar meer dan 75% van mijn leven op doorgebracht heb wat allemaal nu weg is.
    ‘Nee; ik heb genoeg huiswerk te doen. Maar bedankt voor je voorstel..’ murmelde ik zachtjes terwijl ik maar ongemakkelijk wegkeek. Alleen het woord om te horen deed me al pijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Nee; ik heb genoeg huiswerk te doen. Maar bedankt voor je voorstel..’ murmelde hij en keek ongemakkelijk weg. Ik keek hem even verbaasd aan voordat ik met mijn hoofd schudde en ook mijn benen op het bed trok om zo recht tegenover Campbell te kunnen zitten.
    ‘dat was niet zo handig om te zeggen. Sorry. Eh- ik blijf wel bij je, misschien kan ik je helpen met je huiswerk. En wie weet gaan ze er niet eens heen. Eh- voor jou en Ralf.’ Murmelde ik en Merlin, waarom moest ik dat perse gaan zeggen?
    ‘oke, het spijt me echt.. eh- nu je probleempje waarschijnlijk afgehandeld is en we geen lessen hebben vandaag.. waar heb je zin in?’

    En toen was ik inspiratieloos. Wacht maar, als Fred gepost heeft komt George wel of hij naar hem, zoals je wou x’) en Leo kan dan Fred een beetje troosten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Náww George hoeft niet te komen als je niet wilt xd. Camp kan ook heus wel alleen zijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Náww George hoeft niet te komen als je niet wilt xd. Camp kan ook heus wel alleen zijn.


    hij gaat komen, mij maakt het niets uit he :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij gaat komen, mij maakt het niets uit he :')


    Doen we nu een George-Leo switch of moet ik op Leo reageren nu?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Doen we nu een George-Leo switch of moet ik op Leo reageren nu?


    ik weet niet of linde nog wat met Fred wilde gaan posten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Dat was niet zo handig om te zeggen. Sorry. Eh- ik blijf wel bij je, misschien kan ik je helpen met je huiswerk. En wie weet gaan ze er niet eens heen. Eh- voor jou en Ralf. Oke, het spijt me echt.. eh- nu je probleempje waarschijnlijk afgehandeld is en we geen lessen hebben vandaag.. waar heb je zin in?’
    Even keek ik hem vanonder me pony aan terwijl er een kleine glimlach over mijn gezicht gleed. In een flits pakte ik mijn kussen en sloeg hem tegen hem aan voordat ik hem op het bed drukte om hem weer met de kussen te slaan.
    ‘Serieus- Leo. Als jij mij ooit met mijn huiswerk gaat helpen- ik vermoord je dan; want dan weet ik zeker dat ik dit jaar niet ga halen.. Als ik professors Ombers woorden moet geloven.’ plaagde ik hem terwijl ik boven hem hing om hem zachtjes weer met mijn kussen te slaan.
    ‘….en dat is geen grap.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat is het stil :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya