• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ohmerlin; mijn familie weet er ook niets van.. En nu?' Ik kijk hem niet aan zodat hij niet de traan die over mijn wang rolt ziet. Ik moet hier weg, ik wil hier weg.
    'Ik eh... Ik heb even tijd nodig,' zeg ik zachtjes, terwijl ik hem snel even kus en dan wegloop naar de slaapzaal, waar ik naar de douches loop om te gaan douchen. Ik hoor eerst een kraan maar daarna niet meer.
    'Wie is er? G-' Dan pas merk ik dat er twee schoolgelden liggen... Oh Merlin. 'I-ik ga wel weg,' roep ik door de douches. 'Laat alles netjes achter,' voeg ik er nog aan toe voor ik de kamer uit loop en in mijn eentje in de leerlingenkamer ga zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sphinx ga nu eerst George posten want die deur moet opslot.. ik vertrouw Linde niet x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha wat denk je dan? Dat Fred er gezellig bij komt staan x) Zo ben ik niet, Fred is lonely in de leerlingenkamer Misschien kan Leo komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Haha wat denk je dan? Dat Fred er gezellig bij komt staan x) Zo ben ik niet, Fred is lonely in de leerlingenkamer Misschien kan Leo komen.


    Wss gaat Camp zo naar Leo rennen na George post dus dan heb je George x'D ik ben bezig met kealiee


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jaa. Maar ik ga na de Kealie post slapen omdat ik morgen liever geen vampier wil zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Oh Merlin, dat had je echt niet hoeven doen, Vicky!’ Ik keek even toe hoe May; Victoire- oftewel Vicky doodknuffelde voordat ik weer opschrok van Jonahs hand die weer naar die van mij greep wat toch een blos opwekte en het me enorm zenuwachtig maakte; waarschijnlijk zijn doel.
    'Victoire, wat vind je er eigenlijk van dat Frankrijk zo ontzettend slecht is in Zwerkbal? Of is dat de goed vergeleken met de rest van de Fransen?’
    Tot mijn verbazing hoorde ik haar lachen. ‘De fransen slecht vind je? Wat dacht je van Bulgarije- nu ze de zoeker van Ierland over genomen hebben als vervanging voor Saunders zijn ze nog makkelijker dan Engeland. Ik denk dat Frankrijk een steeds grotere kans krijgt op het kampioenschap..’ ze glimlachte vriendelijk voordat ze naar mij boog. ‘Ik heb ook nog een cadeautje voor jou..’ kirde ze vrolijk voordat ik snel mijn hand lostrok uit die van Jonah. Even niet. Ik kon het niet. Ik kon niet nu bij haar zijn nu Jonah me zo op mijn zenuwen werkte; wat waarschijnlijk zijn bedoeling was zodat hij mijn toekomst kon verpesten. ‘Ik moet naar de wc.’ Loog ik snel waarna ik snel de gang uitbeende om de wc’s in de lopen waar ik de koude kraan opendeed om dat in mijn gezicht te gooien.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik bener inmiddels gewend geraakt om een vampier te zijn. Aangezien ik vandaag bijna in de bus in slaap viel waardoor ik bijna nijn halte miste. Maar ij ben er gewend aar geraakt x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik bener inmiddels gewend geraakt om een vampier te zijn. Aangezien ik vandaag bijna in de bus in slaap viel waardoor ik bijna nijn halte miste. Maar ij ben er gewend aar geraakt x')


    Ik ben trots op mijzelf dat ik jullie heb weten te promoveren van Zombies tot Vampires :'D Rawrr. (6)

    Dat is Camp overigens nu ook nu hij bij George is x'D ik zou zeggen; pas op voor je nek (6)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘De fransen slecht vind je? Wat dacht je van Bulgarije- nu ze de zoeker van Ierland over genomen hebben als vervanging voor Saunders zijn ze nog makkelijker dan Engeland. Ik denk dat Frankrijk een steeds grotere kans krijgt op het kampioenschap..’ ze glimlacht en buigt zich naar Kealan. Als ze nog dichterbij komt dan sla ik haar recht in dat Franse gezicht van haar. ‘Ik heb ook nog een cadeautje voor jou..’
    ‘Ik moet naar de wc.’ Ik kijk naar May en dan weer naar Victoire en sta dan op.
    'Huiswerk,' mompel ik onduidelijk en ik ren de zaal uit, achter Kealan aan. Daar zie ik hem bij de kraan staan en ik twijfel geen moment voor ik hem tegen de wc muur duw en hem kus. Alweer komen alle gevoelens terug en ik weet dat dit een openbare wc is, maar dat maakt me echt helemaal niks uit.
    'Hou je van me?' vraag ik en ik weet dat dit zijn laatste kans is.'Hou je van me en draai er niet omheen, Kealan. Ik wil het antwoord want ik kan zo niet leven. Zonder jou maar toch weer met jou en May... Ze chanteert me, ik hou niet van haar. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom of jij van mij houdt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naaaaw- ik durf niets te posten met George :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Naaaaw- ik durf niets te posten met George :'D


    Why not D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Why not D';


    Voor George zijn reactie daarop want er zijn heel veel keuzes nu, en wat voor reactie hij van camp er terug krijgt. Want als hij nu bijvoorbeeld zegt dat het genoeg is en de douxhe uit loopt,ik weet dat Camp zixh erg stom, afschuwelijk en gekwetst zou voelen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Met hart maakte een spontane sprongetje toen Campbell zijn eigen broek uit trok, en zelfs ook die van mij waardoor ik bijna achterover neer struikelde maar net op tijd greep Camp ell mij vast en sleurde me mee het douche in.
    'Caaaamp,' murmelde ik even en drukte mezelf tegen het muurtje van het douche aan en merkte dat Campbell vuurrood was geworden waardoor ik ongewild geen grijns kon onderdrukken en keek verbaasd toe toen hij een fles shampoopakte en die in zijn hand spoot en er mee over mijn borstkas wreef. Automatisch sloot ik mijn ogen en beet op mijn lip om mijn hoofd wst achterover te gooien en concentreerde me op de gevoel die Campbell mij gaf. Te sporen die hij achterliet mijn zijn hand over mijn borstkas, buik, rug.. ik opende mijn ogen, en zo mijn mond maar er kwamen geen woorden uit. Volledig sprakeloos, dat was ik nu. Ik hoeld mezeld in om hem niet te bespringen, omdat dat simpel gezegd geen slim idee is. Maar om naar sijn gezicht te staren die onschuldig naar mij keek en het feit dat hij half naakt voor mijn neus stond, maakte het er niet beter op aangezien de heviger tinteling in mijn onderbuik zich alleen leek te verdubbelen. Het werd erger en als het erfer werd, leek Camp steeds een hele stuk aantrekkelijker te worden. Ohmerlin, ik kan dit echt niet aan. Ik beet keihard op mijn lip om mezelf in te houden maar deed ook wat Camobell deed, greep naar zijn hand zodat hij stopte en mijj gevoelens zich niet liet dupliceren, hoewel ik krqmp in mijn hart leek te hebben toen ik dezelfde fles shampoo pakte en die in mijn hand spoot om het vervolgens op de grond te laten vallen en even stil bleef staan. Weer, als een schaap met stemverlies deed ik mijn mond open en dixht, zonder dat er woorden uit kwamen en verloor de oogcontact niet terwijl ik heb in behon te soppen. Over zijn armen, langs zijn nek, strelde weer wst over zijn wonden tot zijn borstkas waar ik stil bleef staan en mijn handen naar zijn wangen gleden en ik een kleine zucht liet voordat ik zijn gezicht tussen mijn handen nam en mijn hoofd wst tegen die van hem aan rustte waardoor ik noodgedwongen naar zijn lip staarde.
    'Je bent zo mooi.' Murmelde ik impulsief en liet een diepe zucht waarna ik wat glimlachte en de gevoelens zich wat af beginnen te nemen en ik mijn verstand weer terug kreeg.
    'En jij beweerd van niet.. jij grote leugenaar.'


    En toen spraken ze hun eerste woorden sinds ze de leerlingenkamer binnen liepen x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Cage is op dit momen letterlijk een Cage, want ze zitten nu opgesloten in een klein hokje, maar ook in elkaars harten.

    Ohmermrlin, ik heb het nog nooit gezegd maar cage is echt een fantastische shipnaam ^-^ welke andere opties hadden we eigenlijk nog meer voorgesteld; georbell? X')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag Leo naar Fred of wilde Camp naar leo :'3 merlin, wat is Leo toch gewild :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••