• Heb ik laatst ontdekt. (cat)

    En dan heb ik het over bordspelletjes. Ik speel bijvoorbeeld ook games, en dan boeit het me echt niets als ik verlies. Vind t wel jammer als ik een heel goed rondje heb gehad maar ik ga dan gewoon weer door.
    Van vroeger kan ik me niet herinneren dat ik niet tegen verliezen kon, maar sinds kort ben ik bordspelletjes gaan spelen met mijn vriend. En ik word zo erg chagrijnig als ik verlies. Ik snap niet zo goed waarom, want ja, het is inderdaad maar een spelletje. Ik vind het jammer, want ik houd van bordspelen ^^

    Anyways, meer mensen die last hebben van niet tegen je verlies kunnen? Tips?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Memoria schreef:
    Ik kan er niet tegen als mensen tijdens een spelletje, bijvoorbeeld Kolonisten, telkens jou uitkiezen om een kaart van te trekken, terwijl jij niet eens eerste staat. Ik kan dus echt niet tegen mijn verlies, of in ieder geval van die opmerkingen. :'D


    Hier ben ik het compleet mee eens. Het zijn vooral dat soort spellen die af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen halen.

    Ik was trouwens ook een keer bij een klasgenoot, en die kwam op het idee om te gaan wiiën. Maar ze had dus van die spellen die zij honderdduizend keer had gespeeld en ik nooit, dus het was geen wonder dat ik er behoorlijk slecht in was in vergelijking met haar. Dat vond ik ook niet erg leuk, dan wordt het ook wel saai. Competitiespellen zijn nu eenmaal vaak leuker als je gelijk op gaat, naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 14:25 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Heb ik ook heel erg haha :c vervelend!


    they come, they go

    Stylinsexual schreef:
    Lang leve vals spelen (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bij bordspellen kan ik prima tegen mijn verlies, maar van Mario Party raak ik altijd super gefrustreerd en kan ik er ook echt niet tegen, haha. Geen idee waarom.


    Your make-up is terrible

    Ik kan best goed tegen mijn verlies, iedereen eigenlijk wel bij ons in de familie. Waar ik echter niet tegen kan bij spelletjes, is wanneer mensen niet meer hun best gaan doen omdat ze toch aan het verliezen zijn. Dan is voor mij de lol er ook vanaf, omdat het niet meer als een competitie voelt en ik te makkelijk win.
    Mijn vriend kan bijvoorbeeld heel slecht tegen zijn verlies en wordt ontzettend chagrijnig en gaat zijn best niet meer doen. Domino-effect: ik word chagrijnig omdat hij zijn best niet meer doet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Bij bordspellen kan ik prima tegen mijn verlies, maar van Mario Party raak ik altijd super gefrustreerd en kan ik er ook echt niet tegen, haha. Geen idee waarom.

    Ooh klopt ja, op de wii bij ons. Vreselijk! Maar dan vind ik het gewoon alleen al naar als de computer keihard mazzel heeft :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kan prima tegen mijn verlies. De overdreven opmerkingen van de winnaar halen eerder het bloed onder mijn nagels vandaan.
    Ja, ik weet - net zoals de gehele buurt nu - dat je gewonnen hebt! Get a grip, dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik kan prima tegen mijn verlies. De overdreven opmerkingen van de winnaar halen eerder het bloed onder mijn nagels vandaan.
    Ja, ik weet - net zoals de gehele buurt nu - dat je gewonnen hebt! Get a grip, dude.

    Precies dit. Ik kan uitstekend omgaan met het feit dat ik het spelletje verloren heb en de winnaar mag ook best blij zijn dat hij/zij heeft gewonnen, maar zodra deze winnaar uit de hoogte gaat doen of 'ha! verslagen!' of iets in die trant zegt, kan 'ie zijn overwinning in zijn reet steken. Word dan een beetje volwassen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb er geen last van maar mn broer wel met mens erger je niet win ik altijd al vraag ik mr af waarom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan er ook niet tegen als, tijdens het gamen, mensen mij uitschelden omdat ik het zogenaamd slecht doe. Dan ga ik ook slecht spelen en verliezen. Ik heb daardoor al een keer moeten huilen toen ik een potje League of Legends verloor. Het klinkt misschien zielig, maar ik word er dan gewoon zo pissig van dat ik mijn emotie niet in een andere vorm kan uiten. Bovendien zijn die mensen hartstikke hard en gemeen, ze zeggen dan echt kwetsende dingen..


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Ik kan er ook niet tegen als, tijdens het gamen, mensen mij uitschelden omdat ik het zogenaamd slecht doe. Dan ga ik ook slecht spelen en verliezen. Ik heb daardoor al een keer moeten huilen toen ik een potje League of Legends verloor. Het klinkt misschien zielig, maar ik word er dan gewoon zo pissig van dat ik mijn emotie niet in een andere vorm kan uiten. Bovendien zijn die mensen hartstikke hard en gemeen, ze zeggen dan echt kwetsende dingen..

    Sommige mensen zijn inderdaad erg strijdlustig en te enthousiast in zo'n potje dat het helemaal niet meer leuk wordt (en ze zelfs mensen moeten afkraken). Dan gaat voor mij ook snel de fun ervan af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan echt helemaal niet tegen men verlies. Niet alleen tijdens bordspelen maar ook tijdens een potje basket of voetbal etc. Geloof mij maar, zo'n gedrag is echt irritant. Ik heb eens voorgehad dat iemand echt meer in een game opging dan mij en echt begon te schreeuwen als ze won etc, en ik zweer het je dat is echt om gek van te worden :') weetje wel zo extra er nog eens inwrijven dat je verloren bent, echt rot :')


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Hier nog eentje die er écht niet tegen kan.

    Nee, mij kan dat net totààl niets schelen, ook tijdens sport - ik hou niet eens bij wat mijn score is. Misschien ook gewoon op de lol focussen? (:
    Sfeer scheppen helpt, maar dat kan ook aan mij liggen, ik vind zo'n dingen al snel veel te saai en te passief als het niet leuk of grappig is. Monopolie, bah. Nog nooit uitgespeeld.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 17:04 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik word niet normaal chagrijnig als ik iets verlies. En bij bordspelletjes is het nog erger.
    Al zijn hockeywedstrijden nog erger. Dan scheld ik iedereen de huid vol.
    Maar ik ben dan ook echt een heel chagrijnig en pessimistisch persoon van mezelf :')
    Nu ik er over na denk, ik zeur bij alles te veel. Of het nou gaat over een ongeslepen punt of een verloren bordspelletje.m


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]