• Heb ik laatst ontdekt. (cat)

    En dan heb ik het over bordspelletjes. Ik speel bijvoorbeeld ook games, en dan boeit het me echt niets als ik verlies. Vind t wel jammer als ik een heel goed rondje heb gehad maar ik ga dan gewoon weer door.
    Van vroeger kan ik me niet herinneren dat ik niet tegen verliezen kon, maar sinds kort ben ik bordspelletjes gaan spelen met mijn vriend. En ik word zo erg chagrijnig als ik verlies. Ik snap niet zo goed waarom, want ja, het is inderdaad maar een spelletje. Ik vind het jammer, want ik houd van bordspelen ^^

    Anyways, meer mensen die last hebben van niet tegen je verlies kunnen? Tips?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kan er enkel niet tegen als mijn broertje wint, want dan wrijft hij het de ganse tijd onder mijn neus. (6)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Pyschopath schreef:
    Ik kan echt helemaal niet tegen men verlies. Niet alleen tijdens bordspelen maar ook tijdens een potje basket of voetbal etc. Geloof mij maar, zo'n gedrag is echt irritant. Ik heb eens voorgehad dat iemand echt meer in een game opging dan mij en echt begon te schreeuwen als ze won etc, en ik zweer het je dat is echt om gek van te worden :') weetje wel zo extra er nog eens inwrijven dat je verloren bent, echt rot :')


    Oh maar dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, ben zelf wel altijd heel fanatiek met sporten maar kan wel tegen verlies. Scheelt denk ik dat ik wedstrijden rijd met paardrijden en je het daar gewoon heel erg hebt te verwijten aan jezelf (of de jury) hebt te verwijten als je verliest


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind