• Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje*
    Ik had de beginpost niet meer dus ik heb er van gemaakt wat ik kon, sorry meiden. Eigenlijk had ik hier niet eens de tijd voor.

    "Voordat je ons hier joint, kan ik denk ik namens allen spreken als ik zeg dat we het ongelooflijk leuk vinden om meer mensen hier te hebben. Maar dat betekent ook dat er meer kans is dat je soms niet door één deur met iemand kan. Probeer dat gevoel opzij te zetten en het gewoon hier zo leuk mogelijk te maken. Iedereen is welkom, zolang je hier komt met de bedoeling om het gezellig te maken c:" - De wijze woorden van iemand waarvan ik persoonlijk de naam ben vergeten. Sorry.


    Hieronder ziet u de stamboom van onze familie. Het is een teken dat laat zien dat wij erg gehecht zijn aan elkaar en we vinden dat we familie zijn. Voor de mensen die het zich afvroegen: Xantha heeft een gespleten persoonlijkheid. Daarom heet ze Xantheve. Dit staat alleen verkeerd in de stamboom maar dat is Laura, grootmoeder en tevens stamboom maker, vergeven.
    Laura heeft wel grootse moeite gedaan om er Xantheve van te maken, maar tot onze grote spijt deed Word daar moeilijk over en bleek de opgave onmogelijk. Laten we maar vooral niet vergeten dat Laura er alles aan heeft gedaan om Xantheve goed neer te zetten in de stamboom.



    De volgende personen worden aanbeden in dit topic:
    • Dylan O'Brien
    • Thomas Brodie-Sangster
    • Cara Delevingne
    • Kaya Scodelario
    • Jennifer Lawrence
    Liam Payne (alleen door Tamara)
    • Shailene Woodley
    • Leonardo DiCaprio
    • Michael Fassbender
    • Elizabeth Banks


    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Wij bestaan uit:
    Leonie • Ilona • Laura • Romee • Jente • Marjolein
    • Floor • Xantheve • Marie • Tamara • Julie • Sha're
    • Carianne • Ana • Xanthe • Leah.

    Leden van onze hechte familie:
    Goya • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spant •
    Sobremesa • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    Waldeinsamkeit • Irmha Laura • De persoon die zichzelf kan snijden aan haar- haar, en vloek heeft met James' Potters van elke mogelijke generatie, en een erg onuitspreekbare username heeft •
    Trohman • Harry Romee • De rijstwafel, Skittles, koffie, pasta, chips en energy verslaafde vogel die vogels haat, een obsessie heeft met debatteren, Fall Out Boy en Dylan o'Brien én teveel series en films kijkt. •
    Mangata • Jente Henk • De persoon die altijd klooit met lettertypes- en grotes en tegelijkertijd als een serieus iemand over wil komen door haar leertijd op Q te spenderen •
    Meraki_ • Marjolein • De tostieverslaafde fangirl •
    Ferrars • Floor • Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. •
    Perconte • Xantheve • De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender •
    Zephyr • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Malarkey • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    Quivers • Julie • De persoon die nu de hele tijd klooit met Zapfino en lettergrote 20 terwijl zij eigenlijk gewoon een heel vaag en dommig iemand is die in plaats van aan deuren waar in Zapfino lettergrote 20 'DUWEN' op staat, de deur naar zich toe probeert te trekken en die een superawesome username heeft •
    Komorebi_ • Carianne • De pizzaverslaafde die de sims speelt •
    Amaris • Anaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    Stradlin • Xanthe Sherlock • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk niet is •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid is, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels •

    Obliged Ships:
    • Roomijs
    • Nixan
    • Maxilena
    • Jummy
    • Lewily
    • Christarel
    • Katharchie


    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 17:13 ]

    KIES.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oke. Ik heb het gevoel dat ik serieus gek wordt.


    -

    Perconte schreef:
    (...)

    Welk instrument? We hebben al leadzangeres, drummer, gitaar, basgitaar en boterhamzakje

    Je vergeet jullie mede songwriter. En ik wil ook wel achtergrond zangeres zijn. Dan hoef ik toch alleen maar 'Oeehhh' en die shit te zingen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mangata schreef:
    Oke. Ik heb het gevoel dat ik serieus gek wordt.

    Wassup?(:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Je vergeet jullie mede songwriter. En ik wil ook wel achtergrond zangeres zijn. Dan hoef ik toch alleen maar 'Oeehhh' en die shit te zingen ^^


    Songwriter moet je met Laura overleggen tho :')
    By the way, ik ga zo posten met Burton


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Laat ik even een korte uitleg geven, maar ik zit dus op een school die doet aan zelfstandig onderwijs. We hebben vier periodes in een jaar, genaamd "pensums." We hebben een pensumboekje waarin staat wat we allemaal moeten doen en zodra we bepaald werd af hebben, moeten we dat bij docenten "aftekenen". Hiervoor krijgen we een bepaald punten en elk van de vier pensums, hebben we een peildatum waarop word gekeken of je werkelijk bij loopt en dus ook echt je werk af hebt. Maar deze was dus vorige week.
          Ik zit nu dus diep in de shit met alles omdat ik redelijk vaak ziek ben geweest en m'n eerste pensum sws had verkloot (We zitten nu in eerste week drie.), oftewel, m'n verslag word een ramp. Ik heb zeker niet het benodigde aantal punten en als ik morgen m'n Nederlands, Duits & Aardrijkskunde niet af ga hebben, ben ik zwaar doomed. Maar okay, Nederlands dus c:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Perconte schreef:
    (...)

    Songwriter moet je met Laura overleggen tho :')
    By the way, ik ga zo posten met Burton


    Iknow, dat hebben we dus overlegd ^^
    Jeaaaaj


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Je vergeet jullie mede songwriter. En ik wil ook wel achtergrond zangeres zijn. Dan hoef ik toch alleen maar 'Oeehhh' en die shit te zingen ^^



    EEJ! Ik speel mondharmonica en ik zing tegelijkertijd. Niet mij vergeten D':


    -

    Zephyr schreef:
    Laat ik even een korte uitleg geven, maar ik zit dus op een school die doet aan zelfstandig onderwijs. We hebben vier periodes in een jaar, genaamd "pensums." We hebben een pensumboekje waarin staat wat we allemaal moeten doen en zodra we bepaald werd af hebben, moeten we dat bij docenten "aftekenen". Hiervoor krijgen we een bepaald punten en elk van de vier pensums, hebben we een peildatum waarop word gekeken of je werkelijk bij loopt en dus ook echt je werk af hebt. Maar deze was dus vorige week.
          Ik zit nu dus diep in de shit met alles omdat ik redelijk vaak ziek ben geweest en m'n eerste pensum sws had verkloot (We zitten nu in eerste week drie.), oftewel, m'n verslag word een ramp. Ik heb zeker niet het benodigde aantal punten en als ik morgen m'n Nederlands, Duits & Aardrijkskunde niet af ga hebben, ben ik zwaar doomed. Maar okay, Nederlands dus c:


    Nawh, dat is dus zwaar kut.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Wassup?(:



    Ik herinner me dingen die gebeurt zijn, en als ik controleer of ze gebeurd zijn, is er helemaal geen bewijs van het feit dat ze gebeurt zijn.


    -

    Zephyr schreef:
    Laat ik even een korte uitleg geven, maar ik zit dus op een school die doet aan zelfstandig onderwijs. We hebben vier periodes in een jaar, genaamd "pensums." We hebben een pensumboekje waarin staat wat we allemaal moeten doen en zodra we bepaald werd af hebben, moeten we dat bij docenten "aftekenen". Hiervoor krijgen we een bepaald punten en elk van de vier pensums, hebben we een peildatum waarop word gekeken of je werkelijk bij loopt en dus ook echt je werk af hebt. Maar deze was dus vorige week.
          Ik zit nu dus diep in de shit met alles omdat ik redelijk vaak ziek ben geweest en m'n eerste pensum sws had verkloot (We zitten nu in eerste week drie.), oftewel, m'n verslag word een ramp. Ik heb zeker niet het benodigde aantal punten en als ik morgen m'n Nederlands, Duits & Aardrijkskunde niet af ga hebben, ben ik zwaar doomed. Maar okay, Nederlands dus c:


    Dat zelfstandige onderwijs is wel fijn, lijkt me. Maar als je achterloopt...
    Als ik jou was zou ik het internet uit zetten, laptop ergens neerzetten waar je niet weet waar het is, zelfde geld voor je telefoon. Geen afleidingen, en dan gewoon werken.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mangata schreef:
    (...)


    Ik herinner me dingen die gebeurt zijn, en als ik controleer of ze gebeurd zijn, is er helemaal geen bewijs van het feit dat ze gebeurt zijn.

    In de vorm van dingen die je zelf hebt meegemaakt, of dingen die in de wereld gebeurt zijn?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ja, dat is kut ja. Vooral gezien iedere docent wilt dat ik alles zo snel mogelijk afrond, maar sorry mensen, ik kan verdomme geen vijf proefwerken op een dag doen, voel me al geweldig slecht omdat ik bepaalde mensen niet kán helpen en zit al volledig in de stress. Ik weet zelf ook wel dat het mijn fout is maar het moet er allemaal nog even in worden geduwd. -_-


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sobremesa schreef:
    (...)
    In de vorm van dingen die je zelf hebt meegemaakt, of dingen die in de wereld gebeurt zijn?



    Ik heb serieus een forumpost gelezen van iemand. Daar heb ik op gereageerd maar niet de post gequote en een tijdje later is die post verdwenen en staat alleen mijn reactie er. Nu heb ik het gevoel dat die post in mijn hoofd was :s


    -

    Pssht, ik heb gepost Iloon


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zephyr schreef:
    Ja, dat is kut ja. Vooral gezien iedere docent wilt dat ik alles zo snel mogelijk afrond, maar sorry mensen, ik kan verdomme geen vijf proefwerken op een dag doen, voel me al geweldig slecht omdat ik bepaalde mensen niet kán helpen en zit al volledig in de stress. Ik weet zelf ook wel dat het mijn fout is maar het moet er allemaal nog even in worden geduwd. -_-



    Awh. Je kan altijd met mij praten als je iemand nodig hebt.


    -