• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben geen geld genoeg meer, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?


    Regels :
    - Minimum 250 woorden !
    - 16+ is toegestaan.
    - Tenminste drie keer per week reageren.
    - Geen ruzie buiten de RPG.
    - One Direction bestaat niet.
    - Reserveringen blijven drie dagen staan.
    - Vergeet niet dat de jongens echt gemeen zijn. Het is dus ook niet logisch als de jongens dit werk eigenlijk niet willen doen, want ze zijn er dus toch aan begonnen.


    Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 14-17, jongens 20-30)
    Hoe ontvoerdt ? : [Alleen voor de meisjes]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Jongens :
    ~ Zayn Malik || Gereserveerd ~ Phortion
    ~ Liam Payne ||
    ~ Niall Horan ||
    ~ Louis Tomlison ||
    ~ Harry Styles || Gereserveerd ~ Zephyr
    ~
    Meisjes : VOL
    ~ Gereserveerd || Allirian
    ~ Gereserveerd || Isimat
    ~ Gereserveerd || IrishNialler
    ~ Gereserveerd || Phortion
    ~ Gereserveerd || Aelyn
    ~ Gereserveerd || Recentia

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 16:56 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Recentia schreef:
    Mag ik een meisje, wanneer de stop weg is reserveren ?



    Ik zal je er gewoon bijzetten, maar jij bent dan het laatste meisje.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Is Chanel goed?


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aelyn schreef:
    Is Chanel goed?


    Ja, ze is goed hoor.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Heeft iemand een idee van FC voor een vijftien/zestien-jarig meisje, pleass ((: ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zijn de meisjes allemaal (beste) vriendinnen? Of kunnen ze ook een hekel aan elkaar hebben?


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Als er écht geen anderen komen voor de jongens, wil ik er wel meerdere doen. Ik ga dan alleen geen uitgebreide lijstjes invullen, daar heb ik de tijd niet voor.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Als er geen andere zijn voor de jongens zou ik Zayn er wel bij willen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Als er geen andere zijn voor de jongens zou ik Zayn er wel bij willen?


    Oké, leuk (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Zephyr schreef:
    Als er écht geen anderen komen voor de jongens, wil ik er wel meerdere doen. Ik ga dan alleen geen uitgebreide lijstjes invullen, daar heb ik de tijd niet voor.



    Het is zoals je wilt (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    Naam : Zayn Javadd Malik,

    Leeftijd : 24 jaar, geboren op 12 Januari.


    Innerlijk : Zayn komt over als een betrouwbare sociale relaxte jongen die niks gehaast doet. Hij heeft ook nooit haast. Echter de jongen is alles behalve betrouwbaar in een zekere zin. Hij is betrouwbaar en lief zolang je luistert en hem zijn zin geeft. Als je tegen hem ingaat of een grote mond geeft kan hij de ergste woede aanvallen krijgen. Hij heeft een zeer kort lontje en kan zeer gewelddadig zijn, vooral omdat hij al een agressiestoornis heeft. Hij is tegenover de andere jongens een humoristische vrolijke sarcastische jongen. Tegen de meiden is hij dit alleen als ze lief zijn en hem plezieren. Hij is een slimme jongen en had ver in het leven kunnen komen. Zayn staat alleen ook bekend om de verkeerde keuzes te maken. Hij is de flirter van de groep, aangezien meiden maar al te graag met deze 'onhandige geek'. Zayn kent zijn fair share van series en films. Dit is ook een van de dingen waar hij met passie over praat om meiden te laten denken dat hij een good guy is.

    Uiterlijk :


    ]Zayn is niet de langste man met zijn 1.76. Zijn zwarte haren zitten altijd netjes in model, al heeft hij het af en toe wel langer laten groeien. Zijn ogen zijn bruin, een wat lichtere kleur bruin en hebben spikkels erin die een beetje groenig zijn. Zayn heeft vrij brede schouders en heeft wel wat spieren, maar je zou niet kunnen zeggen dat hij afgetraind is. Hij heeft verscheidene tattoos, die meestal toch wel veilig onder zijn kleren verstopt zitten. Hij heeft vaak een licht stoppelbaardje.

    Extra :

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 20:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb er nou al zin in =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam :


          Arianna Manley Clairs.

    Leeftijd :
          Zestien.

    Hoe ontvoerdt ? :
          Arianna was model, en ging zoals altijd naar de studio. Alleen ging het die dag 'speciaal' worden, dat is haar toch gezegd. Toen ze binnenkwam, heeft ze niets vreemds opgemerkt. Wat later hebben de 'werknemers' haar meegenomen in hun busje.

    Innerlijk :
         

    Uiterlijk :
         

    Extra :
         

    Rest komt zo.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 18:28 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Felicia is klaar op pagina 1.


    - God only knows

    Can't wait to start (:


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aelyn schreef:
    Can't wait to start (:



    Neither can I :3


    We've lived in the shadows for far too long.