• hey, ik ben opzoek naar iemand die mijn verhaal kan verwerken in een boek. ik heb een hoop mee gemaakt en muziek heeft mij door deze periode heen geholpen! stuur een pb voor meer informatie! xx

    ?


    You are my piece of paradise.

    Sorry, ik ben daar niet zo heel goed in maar er is vast wel iemand die dat wilt. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik denk dat jij zelf het makkelijkst je verhaal kan verwerken in een boek, want jij weet er alles van. Iemand anders maakt er toch ook weer zijn eigen ding van. Je kan wel om hulp vragen denk ik, maar als je het wilt hebben zoals jij denkt, zul je zelf moeten schrijven (a)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 22:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Roxas schreef:
    Ik denk dat jij zelf het makkelijkst je verhaal kan verwerken in een boek, want jij weet er alles van. Iemand anders maakt er toch ook weer zijn eigen ding van. Je kan wel om hulp vragen denk ik, maar als je het wilt hebben zoals jij denkt, zul je zelf moeten schrijven (a)


    -

    Wil je het ook echt in een boek hebben of bedoel je een verhaal?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Roxas schreef:
    Ik denk dat jij zelf het makkelijkst je verhaal kan verwerken in een boek, want jij weet er alles van. Iemand anders maakt er toch ook weer zijn eigen ding van. Je kan wel om hulp vragen denk ik, maar als je het wilt hebben zoals jij denkt, zul je zelf moeten schrijven (a)


    16 - 09 - '17

    Ik wil het wel doen!