• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:20 ]

    Awwh..
    Ik heb zelf nog nooit een vreselijke baas gehad, maar wel rot dat jij er een hebt :c


    26 - 02 - '16

    Kan je niet eens met hem een gesprek aangaan met een andere manager erbij? Dan kom je voor jezelf op en heeft hij niks te zeggen. Niet opgeven man! Zo'n mooie baan wil je toch niet weggooien!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Kan je niet eens met hem een gesprek aangaan met een andere manager erbij? Dan kom je voor jezelf op en heeft hij niks te zeggen. Niet opgeven man! Zo'n mooie baan wil je toch niet weggooien!


    Ik denk niet dat de relatie met hem nog kan veranderen, dan had ik dat al veel eerder moeten doen..

    Andria schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat de relatie met hem nog kan veranderen, dan had ik dat al veel eerder moeten doen..

    Dat misschien niet. Maar hij kan wel iets minder bot doen en jij kan hem vragen wat je mis doet. Dan hoef je niet weg. Het is heel begrijpelijk dat je weg wil, maar, is hij het echt waard? Kan je niet met hem praten om te kijken of jij, en hij, dingen kunnen veranderen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat misschien niet. Maar hij kan wel iets minder bot doen en jij kan hem vragen wat je mis doet. Dan hoef je niet weg. Het is heel begrijpelijk dat je weg wil, maar, is hij het echt waard? Kan je niet met hem praten om te kijken of jij, en hij, dingen kunnen veranderen?


    Precies dit. Is het niet mogelijk om er met nog een persoon (die er dan bij zit) erover te praten? Het is duidelijk dat je je baan echt leuk vind. Dat zou ik niet zomaar opgeven door een kutbaas. (Ik heb precies hetzelfde trouwens, mijn baan is leuk, de baas minder, maar niet zo erg)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Is het een idee om een klacht in te dienen tegen die manager? Zeker als meerdere mensen ervan af weten en dat soort dingen hebben gehoord, kunnen ze je punt ondersteunen.
    Maar ik snap helemaal dat je wilt stoppen als je baas zo vreselijk is. Sterkte met het gesprek!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niet stoppen. Oké, hij mag jou niet en jij hem niet. Je gaat hoogstwaarschijnlijk nog heel veel mensen op het werk tegen komen die jou niet mag, dat hou je altijd. Maar je vindt het echt leuk daar. Waarom zou je zoiets opgeven? Je hebt toch niet elke keer die manager?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Andria schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat de relatie met hem nog kan veranderen, dan had ik dat al veel eerder moeten doen..


    Het is nooit te laat!
    Als hij de enige reden is dat je weg zou willen gaan, dan zou ik daar wat aan doen. Laat niet over je heen lopen. Nu krijg hij wat hij wilt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Lindir schreef:
    Is het een idee om een klacht in te dienen tegen die manager? Zeker als meerdere mensen ervan af weten en dat soort dingen hebben gehoord, kunnen ze je punt ondersteunen.
    Maar ik snap helemaal dat je wilt stoppen als je baas zo vreselijk is. Sterkte met het gesprek!


    Zou kunnen, alleen is het probleem dat die klachten bij hem binnenkomen.

    Je klein laten krijgen door je baas? Ik zeg niet doen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 18:30 ]


    'Nobody said it was easy

    Ik zou inderdaad niet stoppen vanwege een manager die je niet kan uitstaan. Ik ben zelf ook gestopt met werken, mede omdat ik een manager niet mocht, maar ook omdat ik er gewoon klaar mee was. Maar als je verder plezier hebt in je baan is het alleen maar zonde..
    Maar gezien je toch ervoor hebt gekozen om te stoppen zou ik hem goed laten weten wat je van hem vindt, hij kan je toch niets meer maken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hebben jullie geen RAP-Session of iets? Die hebben wij namelijk gehad. Dan komt er een manager van een ander restaurant en die gaat met een paar werknemers zitten. Dan kun je alles kwijt wat je kwijt wil en die klachen gaan anoniem naar jullie restaurantmanager.

    Maar laat je werk niet van één manager afhangen, ga gewoon door en irriteer hem door de kleinste dingen hehe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dus nu ga je hem precies geven wat die al die tijd al wou; Je wegpesten. Dat ga je toch niet laten gebeuren? Zeker niet als je het fijn vind om daar te werken en leuke collega's hebt. Ik zou dan juist expres blijven om hem te laten zien dat hij niet over je heen kan lopen, maar goed dat ben ik dan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is ontzettend jammer dat hij zo kut tegen je doet, maar ik vind niet dat je daarom moet stoppen. Ik zou het ook zeer vervelend vinden en tegen mijn zijn naar mijn werk gaan als hij er is, maar je mag je niet laten doen. Het is het niet waard om een job kapot te maken die je graag doet. Kan je niet met die andere manager over het gedrag van hem praten? Je kan toch een klacht indienen tegen hem of zo? Als je collega's ontzettend fijn zijn kunnen zij je toch steunen als het moeilijk gaat. Misschien moet je er nog eens over nadenken? Maar uiteraard als het niet lukt, moet je jezelf ook niet door de shit laten halen door zo'n rotkerel.


    16 - 09 - '17

    Advies van een HRM'er: wees de volwassene in deze relatie en ga de confrontatie met je manager aan. Vertel dat je al sinds het begin af aan het idee hebt dat jij alles verkeerd doet bij hem, en dat je dat raar vindt omdat hij de enige van de vier managers is die zo tegen je is. Vraag hem/haar om de exacte reden en ook wat je er aan kunt doen om het te verbeteren. Desnoods bespreek je deze situatie eerst met een van je andere managers. Laat. Je. Niet. Wegpesten. Als er iets is wat ik haat is het dit soort vuilpraterij van mensen, bah. Sterkte meis!


    Life is hard and then we die