• Momenteel doe ik niets aan sport en ik merk dat ik absoluut geen conditie heb en langzaam bijkom. Maar het probleem is, ik heb een hekel aan sporten. Ik zou nooit vrijwillig gaan sporten. Het enigste wat ik nog oké vind, is rennen op zo'n fitnissmachine, maar de abonnementen voor een sportschool zijn ontzettend duur. Daarnaast zou ik nog niet eens echt vaak gaan. Diëten is ook niet echt een optie, omdat -dat wat ik eet- ik graag eet.
    Dus, weten jullie misschien een goed alternatief anders dan 'ga gewoon sporten', want dat gaat mij toch niet lukken. Misschien leuke youtube channels of oefeningen die je zelf thuis kunt doen? Of iets anders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Michonne schreef:
    Ook de youtube filmpjes is sporten. Als je iets wilt, moet je er nou eenmaal voor werken. Er zijn geen magische dingen waardoor je zonder te sporten een conditie krijgt, ook van diëten niet. Zet je over je excuses heen en ga gewoon iets doen, verander iets.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb hetzelfde probleem. Sport telt maar voor 30 of 20 % van je dieet/regime zeg maar. Dus het belangrijkste is je voeding. Persoonlijk probeer ik frisdrank achterwege te laten en veel water te drinken, 's morgens yoghurt, fruit en muesli ofzo, 's middags warm of een bruin broodje met kippenwit, tussendoor nog een stukje fruit en 's avonds yoghurt, fruit, ... maar je kan het zelf lekkerder maken! Zo kan je bijvoorbeeld eens pannekoeken maken met volkorenbloem en zonder suiker in de deeg, dan eet je het gewoon met confituur en merk je niet eens dat er geen suiker in zit! of dingen in de wok, ook super lekker! En qua beweging kan je gewoon elke avond 50x sit-ups doen. of soms eens gaan wandelen ofzo... Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg had, haha.
    Succes!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Blogilates! Zij heeft een youtube kanaal waar allemaal verschillende workouts op staan. Ze brengt ook maandelijks een kalender uit met per dag work out filmpjes op haar kanaal die je precies kan volgen (dit is alleen wel 6x per week) en ze heeft ook een beginners kalender.
    Ik doe het nu zelf al twee en een halve maand en het bevalt heel goed, zij is ook heel motiverend!!


    As travars

    Muziek aanzetten en lekker een halfuur keihard dansen. :Y)


    ars moriendi

    Ik ben ook opzoek naar een goed alternatief voor sport, aangezien ik nu 8 maanden niet mag voetballen en niet weet wat ik dan wel kan doen... Dus eh, mt :)

    verder, idk.
    Misschien dat je een skateboard/longboard kan regelen en overdag een keertje een rondje maakt ofzo? Een beetje cruisen zozegmaar? (is best wel leuk hehe)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly