• "Actrices and acteurs. We zien ze allemaal elke dag op tv, op het internet. Maar nooit zien we onszelf als een van hen. We bedenken ons nooit dat wij net als hen zijn, elke dag weer. Elke dag voeren We een toneelstuk op, in rpg's, videogames, verhalen die we schrijven. Sommige van ons zijn zelfs echte actrices of acteurs. Maar hoe goed zijn wij eigenlijk, in ons inleven? "



    Een groep jong volwassenen wordt op brute wijze in een experiment gegooid, zonder pardon, zonder dat hen ook maar iets gevraagd wordt. Dit experiment heet 'the art of Pretending' . Elk van deze mensen doet zich op welke manier dan ook voor als iemand anders. Sommige spelen in een show of film, sommige zijn dol op rpg's en sommige spelen elke dag wel een videogame. Voor de projectleiders maakt het geen bal uit of je je voor moet doen als moordenaar, Hoer, rijke kakker, psychotische maniak of misschien een ontvoerd iemand. Je houdt je aan je rol en anders ga je er aan. De Jong volwassenen zijn voor hen niks meer dan personages uit hun game, of experiment zoals het genoemd wordt. De Jong volwassenen moeten zien te ontsnappen uit het experiment, maar lukt dat ze wel, aangezien ze zich tegelijkertijd aan hun nieuwe karakter eigenschappen moeten houden? De Jong volwassenen worden achtergelaten midden in de jungle, moeten hun weg naar de grote stad vinden en vanaf daar moeten ze naar Rome om de projectleiders te vinden. Daarna mogen ze pas weer uit hun rol stappen.


    Regels 'The Art Of Pretending. ' :

    ~Je houdt je ten alle tijden aan het karakter dat je Is toegekend.
    ~Jullie ontsnappen als een groep of niet. Als er doden vallen hoeven deze natuurlijk niet meer mee.
    ~Wij zijn niet aansprakelijk voor eventueel trauma dat ontwikkeld na uw deelname aan The act.
    ~Het karakter dat je Is toegekend Is geen onbekend karakter. Je heb jezelf ermee ingeschreven bij een rpg, het Is de hoofdpersoon van een verhaal dat je ooit geschreven heb, game personage dat je ooit gespeeld heb, of misschien wel een rol die je als acteur of actrice heb gehad. [of iets anders creatiefs.]
    ~Als je, je niet aan je toegewezen karakter houdt, volgt executie.
    ~Je heb een bijbehorend paspoort gekregen bij je nieuwe tijdelijke identiteit, raak deze niet kwijt!

    Regels rpg:

    *wees aardig tegen elkaar OOC, ik wil geen gemene of denigrerende opmerkingen zien tegenover andere rpg's. Praat liever ook alleen OOC buiten het praattopic .
    *reserveringen blijven drie dagen staan, tenzij je meldt dat het niet gaat lukken. Karakters die niet af zijn worden geschouwd als 'gereserveerd'
    *Geen oneliners. Er Is een minimum van 250 woorden.
    *Geen Mary Sue of Gary Sue karakters. Ik waarschuw alvast, ik ben niet bang om iemand met zijn neus op de feiten te drukken.
    *Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    *Originaliteit wordt gewaardeerd, en realisme ook. Niet alle jong volwassenen zijn 18, 19 of 20 jaar.
    *maximaal twee karakters per persoon
    *om te beginnen zijn er vijf meiden en vijf jongens. Voor elke extra jongen, kan er ook een meisje bij.


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 18 en de 28)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Karakter dat hij/zij moet spelen en hoe diegene hieraan komt:
    Extra:


    Rollen:

    Naam personage || Leeftijd || user || Naam toegewezen karakter en hobby/baan waar het karakter bij hoort || topic pagina waar het karakter te vinden Is.

    Meisjes: Tijdelijke stop
    - Raevyn Elisa Neston. || 23 || Phortion || Rhoden Olive Donovan, boek/schrijfster || 1,1
    - Katherine 'Kat' Sophie Andrade || 24 || Freer || Nova Grannis, musicalpersonage/ musicalactrice || 1.2
    - gereserveerd || Guns_N_Roses
    - gereserveerd || Malarkey
    -

    Jongens:
    -
    - Luke Davis || 19 || Zephyr || Jason Parker, filmpersonage/acteur || 1.2 [niet af]
    -
    -
    -



    Ik kan vaak het topic pas aanpassen als ik na schooltijd thuiskom/na etenstijd. Het topic al dus niet elke minuut van de dag helemaal helemaal bijgewerkt zijn.
    Gedurende de rpg zal worden aangegeven waar de Jong volwassenen zitten en waar ze heen moeten voor de volgende stap :3

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 19:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmm ik wil me toch uitschrijven, ik ben bang dat ik de rpg ga verwaarlozen en dat zou zonde zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Evan River Hudson.
    Leeftijd: Evan is op dit moment 22 jaar en is geboren op een warme 5 juni. Dit geeft hem het sterrenbeeld Tweeling.
    Nationaliteit: Evan is opgegroeid in de staat Florida, wat aan de Zuid-Oost kant van Amerika ligt. Hij is geboren in de grote stad Miami, nog geen 2 kilometer van het strand af. Op zijn 20e heeft hij zijn familie achter gelaten in Amerika en verhuisde naar Engeland omdat hij er van overtuigd was dat hij de liefde van zijn leven had ontmoet in Liverpool. Na een klein jaar strandde deze relatie echter maar hij besloot om in Liverpool te blijven wonen, waar hij nog steeds woont. Hij verlangt soms nog wel naar zijn thuisland en mist zijn familie maar denkt er niet aan om terug te gaan.
    Uiterlijk: [FC: Joe Sugg]
    Innerlijk:
    Karakter dat hij/zij moet spelen en hoe diegene hieraan komt: Het is de bedoeling dat Evan een karakter uit een van de videogames die hij geregeld speelt gaat vertolken. Doordat hij sinds hij in Engeland woont geen opleiding meer doet en dit beschouwd als een aantal jaar van rust, is hij tegen de verveling gaan gamen. Dit is meestal dan ook 1 van zijn dagelijkse bezigheden.
    De jongen die hij gedurende The Act gaat zijn heeft de naam Devon Landry, een jongen van 18 jaar en het hoofdpersonage van een veel gespeelde horror game, "The Corpse Map". Het verhaal start als Devon 's avonds laat alleen thuis is terwijl er buiten een hevige storm is opgestoken. Hij schrikt op door de voordeur die met een harde klap dicht slaat. Met het idee dat zijn ouders terug zijn, wat echter niet het geval is, loopt hij naar beneden. Hier ziet hij nog net een pik zwarte schim verdwijnen waarna hij een kaart op tafel ziet liggen. Bij het oppakken blijkt het een soort schatkaart te zijn met een grote rode x (die later van menselijk bloed blijkt te zijn) en een boodschap op de achterkant. Hier staat dat hij zijn ouders nooit meer zal zien als hij de schatkaart niet volgt. Samen met zijn vriendengroep gaat hij op zoektocht. De X lijdt tot een gigantische verlaten villa, maar ze hebben geen andere keuze dan naar binnen te gaan. Nadat de deuren gesloten zijn, blijkt ontsnappen uit het huis echter onmogelijk. Ze zullen elk sterven.
    (morgen ga ik verder)
    Extra: x

    (Ik schakel even over naar mijn computer voor de rest c; )

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 0:56 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hoe zit het met personages met HSAN, die dus geen pijn voelen? Ik had dat voor Jason in mijn hoofd, maar hoe zit het dan bij Luke?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    JamesPotter schreef:
    Hmm ik wil me toch uitschrijven, ik ben bang dat ik de rpg ga verwaarlozen en dat zou zonde zijn



    Spijtig, maar Okay, bedankt voor het melden ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zephyr schreef:
    Hoe zit het met personages met HSAN, die dus geen pijn voelen? Ik had dat voor Jason in mijn hoofd, maar hoe zit het dan bij Luke?



    Luke moet in dit geval zijn best gaan doen om geen pijn te uiten, anders wordt hij geëxecuteerd, wat niet altijd even goed werkt omdat sommige dingen flink pijnlijk zijn, maar het Is en blijft die art of Pretending.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zouden de reserveringen ingevuld kunnen worden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Schrijf me maar uit. Ik ga het toch verwaarlozen


    Geloof niet alles wat je denkt

    Morgen voor 6 uur savonds is ze af beloof ik.


    I love you 3000 <3

    Ik ga mijn best doen Kat af te maken maar door een sterfgeval in de familie staat mijn hoofd er niet zo naar, sorry.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    Ik ga mijn best doen Kat af te maken maar door een sterfgeval in de familie staat mijn hoofd er niet zo naar, sorry.



    Dan heb je natuurlijke alle tijd om je rol af te maken. Sterkte!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zit nogal in de knoei met school en moet eigenlijk continu bezig zijn om achterstanden bij te werken, maar ik zal mijn best doen hem vandaag af te krijgen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Guns_N_Roses schreef:


    "Places, places get in your places. Trow on your dress and put on your doll faces"




    Naam: Elizabeth Lauren Gibb
    Leeftijd: 22 (19/01/1993)
    Nationaliteit: Mann Man een eiland gelegen in de Ierse zee, engels en manx talig
    Uiterlijk: barbara palvin Elizabeth is een jongedame met lange donker bruine haren. Elizabeth heeft hier echter wat lichtere bruine en blonde plukken in zitten. Ze heeft mooi blauwe ogen, de buitenste ring is donker blauw maar meer naar binnen word het steeds licht waar door het lijkt als of de binnenste ring haast grijs is. Wat misschien erg logisch is, is dat Elizabeth erg blij is met de kleur van haar ogen. Ze vallen ook erg op, waar door haar ogen toch echt op nummer een staat op de lijst van wat ze mooi vind aan haar lichaam. Elizabeth heeft een blanke huid, en haar gezicht is ongeschonden, Er is geen litteken of moedervlekje te zien. Ze heeft echter wel een klein deukje in haar kin die ze vaak wel weet te verbergen. Elizabeth heeft net onder haar linker oor een kleine litteken. Die ondanks dat hij klein is toch erg goed zichtbaar is. Hierom draagt ze haar haren altijd zo dat het niet in zicht is. Elizabeth heeft verder op haar lichaam een aantal kleine moedervlekjes of littekens die ze van vroeger uit heeft gekregen naar wat ongelukjes. Ze heeft een lengte van 1,72 en heeft daarnaast een gezond gewicht. Elizabeth is aardig slank, dit komt grote deels door de sport waar ze op zit, maar ook door haar eetkeuzes die ze maakt. Wat echter niemand in de gaten heeft is dat Elizabeth problemen heeft met eten en dit probeert ze ook altijd zeer goed te verbergen. En als mensen dit wel zien dan kijken ze echter liever weg.
    Innerlijk: Het eerste wat erg op valt is dat Elizabeth vaak een dromerige uitstraling heeft. Ze is dan ook echt een dromer die vaak weg droomt in haar eigen 'wereldje' haar gedachte die ze met niemand hoeft te delen en vooral het weg dromen tijdens het lezen vind ze heerlijk. Maar ondanks haar dromerige uitstraling kan ze ook juist erg waakzaam zijn. Zo heeft ze altijd vaak snel wat door maar weet dit toch bijna altijd redelijk goed te verbergen. Maar dit betekend niet dat ze altijd wat door heeft, nee Elizabeth heeft ook soms haar moment dat ze niks merkt en dingen over het hoofd ziet. Iets waar Elizabeth heel slecht in is, is het luisteren naar haar intuïtie. Ookal voelt ze iets aan als het niet goed is dan zou ze er nog in door gaan. Dit zorgt er voor dat ze vaak in de problemen kan komen. Iets wat mensen vaak niet verwachten is dat Elizabeth best een agressief karakter heeft, zo kan ze om de kleinste dingen extreem boos zijn en heel kattig gaan doen. Zo zal ze ook snel ruzie zoeken als ze iemand niet mag, maar Elizabeth probeert dit toch altijd weer in bedwang te houden wat haar helaas niet altijd lukt. Elizabeth heeft er een hekel aan om haar angst te laten zien, aangezien ze altijd dapper probeert te zijn om de mensen om haar heen niet teleurstellen. Ze staat ook wel bekend om haar listige gedrag, zo kan ze erg achterbaks, gemeen, sluw en stiekem zijn. Elizabeth heeft echter ook wel eens moment dat ze arrogant is en haar zelf beter vind dan andere. Dit heeft ze wanneer ze haar onzekerheden of jaloezie probeert te verbergen. Elizabeth is een onafhankelijk persoon, ze heeft er een hekel aan als ze mensen om hulp moet vragen en doet er altijd alles aan om er voor te zorgen dat niemand haar hoeft te helpen. Elizabeth is ondanks dat ook een zachtaardig en vriendelijk persoon, ze wil mensen altijd het liefst helpen en voor ze zorgen.
    Karakter dat hij/zij moet spelen en hoe diegene hieraan komt: Lara Catharina Lahey - Lara is Elizabeth's tweede personage die ze al twee jaar lang bespeeld op een rpg site, waar ze zich twee jaar geleden heeft ingeschreven. Lara is het tegen over gestelde van Elizabeth, alles wat zij in het echte leven niet zou durven of mag doen, doet ze door middel van Lara. Ondanks dat ze lara een paar eigenschappen heeft gegeven die ze zelf ook bezit lijkt ze totaal niet op haar zelf. Lara is namelijk een 21 jarige jonge dame die net klaar is met haar studie en het druk heeft met mannen maar ook vrouwen in haar bed. Lara heeft dan ook een reputatie op de rpg. Lara heeft echter 5 jaar geleden haar linker been kwijt geraakt door middel van bot kanker. Gelukkig heeft ze geen uitzaaingen gehad en bleef het alleen bij die ene been. Lara heeft hierom een kunst been die speciaal voor haar gemaakt is.


    Extra: Elizabeth is al vanaf zeer jonge leeftijd bezig met kunstschaatsen, ze doet hier erg haar best voor. Zo houd ze zich al jaren aan een strak dieët, eet ze geen junk food. En heeft ze nog nooit gedronken of drugs gebruikt. Elizabeth doet elke dag wel iets met haar hobby, zo zit ze op turne en ballet wat ze al 2 keer in de week doet, de rest van de dagen staat ze het liefst op het iijs. Echter zal dit alles Elizabeth's droom verpesten.


    ze is af hoop dat ze gped is.


    I love you 3000 <3

    Guns_N_Roses schreef:
    (...)

    ze is af hoop dat ze gped is.



    Ik zal haar erbij zetten zodra ik de laptop heb :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry, maar ik ben bang dat ik dit toch ga verwaarlozen met alle RPG's die ik al doe etc. Ik schrijf me uit, excuses.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Sorry, maar ik ben bang dat ik dit toch ga verwaarlozen met alle RPG's die ik al doe etc. Ik schrijf me uit, excuses.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell