• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Solangelo schreef:
    Mijn topics.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MT.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik vond het toch wel spannend toen de lerares iets zei over de geur en dat ze daarna die barrel vonden. Deed me ook heel erg denken aan Breaking Bad, waar ze altijd mensen oplossen in die barrels. ;x


    Your make-up is terrible

    mijntopics


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    MT


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik heb even een vraagje. Ik heb de eerste aflevering van PLL gezien en om eerlijk te zijn vond ik het nogal voorspelbaar en de verhaallijn was naar mijn idee een beetje meh. Het kwam een beetje over alsof die meisjes een perfect leven leidden, er iets gebeurde en ze plotseling een iets minder perfect leven hebben (dit is nog een beetje vaag uitgelegd wat ik er precies van vond, want dat kan ik niet zo goed in woorden uitleggen. Ik vond het high school musical gehalte gewoon een beetje hoog denk ik). Kan iemand mij vertellen of dat anders wordt doorheen de serie? Zo niet, dan is het gewoon geen serie voor mij denk ik.

    Holder schreef:
    Ik heb even een vraagje. Ik heb de eerste aflevering van PLL gezien en om eerlijk te zijn vond ik het nogal voorspelbaar en de verhaallijn was naar mijn idee een beetje meh. Het kwam een beetje over alsof die meisjes een perfect leven leidden, er iets gebeurde en ze plotseling een iets minder perfect leven hebben (dit is nog een beetje vaag uitgelegd wat ik er precies van vond, want dat kan ik niet zo goed in woorden uitleggen. Ik vond het high school musical gehalte gewoon een beetje hoog denk ik). Kan iemand mij vertellen of dat anders wordt doorheen de serie? Zo niet, dan is het gewoon geen serie voor mij denk ik.

    Ik snap wat je bedoeld, maar dat is totaal niet zo. En hoe meer afleveringen je ziet, hoe meer er wordt laten zien dat ze eigenlijk helemaal niet zo een fijn leven hadden. Maar het is juist niet high school musical achtig, want de sfeer wordt veel donkerder enzo. Het leuke aan PLL is dat de schrijvers jou, samen met de Liars, detective laten spelen om uit te vinden wie A is. Maar als ik jou was zou ik gewoon wat meer afleveringen kijken en later zien of het wat is voor jou of niet.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Holder schreef:
    Ik heb even een vraagje. Ik heb de eerste aflevering van PLL gezien en om eerlijk te zijn vond ik het nogal voorspelbaar en de verhaallijn was naar mijn idee een beetje meh. Het kwam een beetje over alsof die meisjes een perfect leven leidden, er iets gebeurde en ze plotseling een iets minder perfect leven hebben (dit is nog een beetje vaag uitgelegd wat ik er precies van vond, want dat kan ik niet zo goed in woorden uitleggen. Ik vond het high school musical gehalte gewoon een beetje hoog denk ik). Kan iemand mij vertellen of dat anders wordt doorheen de serie? Zo niet, dan is het gewoon geen serie voor mij denk ik.


    Ik moet bekennen dat ik dat ook heel erg had bij die eerste aflevering! Echter ben ik op aanraden van een vriendin toch verder gaan kijken en zat ik er na een poosje helemaal in. Dan hindert het ook niet meer. Nu ben ik er gewoon echt dol op!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Holder schreef:
    Ik heb even een vraagje. Ik heb de eerste aflevering van PLL gezien en om eerlijk te zijn vond ik het nogal voorspelbaar en de verhaallijn was naar mijn idee een beetje meh. Het kwam een beetje over alsof die meisjes een perfect leven leidden, er iets gebeurde en ze plotseling een iets minder perfect leven hebben (dit is nog een beetje vaag uitgelegd wat ik er precies van vond, want dat kan ik niet zo goed in woorden uitleggen. Ik vond het high school musical gehalte gewoon een beetje hoog denk ik). Kan iemand mij vertellen of dat anders wordt doorheen de serie? Zo niet, dan is het gewoon geen serie voor mij denk ik.


    Ik raad je aan om gewoon verder te kijken want het wordt helemaal anders.


    16 - 09 - '17

    Holder schreef:
    Ik heb even een vraagje. Ik heb de eerste aflevering van PLL gezien en om eerlijk te zijn vond ik het nogal voorspelbaar en de verhaallijn was naar mijn idee een beetje meh. Het kwam een beetje over alsof die meisjes een perfect leven leidden, er iets gebeurde en ze plotseling een iets minder perfect leven hebben (dit is nog een beetje vaag uitgelegd wat ik er precies van vond, want dat kan ik niet zo goed in woorden uitleggen. Ik vond het high school musical gehalte gewoon een beetje hoog denk ik). Kan iemand mij vertellen of dat anders wordt doorheen de serie? Zo niet, dan is het gewoon geen serie voor mij denk ik.


    Dat idee had ik ook bij de eerste aflevering, maar ik ben echt hele blij dat ik door ben gaan kijken. Het lijkt eerst allemaal heel voorspelbaar, maar geloof me, dat is het niet! Ik raad je aan om eerst nog een paar afleveringen te kijken en daarna pas te gaan beslissen of je wil stoppen of doorkijken ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oké dan kijk ik nog even door! Thanks (:

    I am sorry but...

    Ik ben team Toby. Hoezo verwachten de meiden dat Toby alles riskeert voor hun? Dat hij slim is om zichzelf niet naar beneden te halen door de liars te "beschermen", betekend echt niet dat zijn baan opeens belangrijker is dan zijn vrienden. Hanna is echt flink fout. Toby heeft hun gezegd om te stoppen met whatever ze aan het doen waren. Dat zij besloten om zijn waarschuwingen te negeren, zijn de gevolgen nu wel hun eigen domme schuld. Eist dan ook niet van Toby dat hij de bad cop speelt door aan hun door te geven wat de politie aan het doen is.
    Echt, wat willen ze wel niet van hem? Er is en mooie kern dat zwijgplicht heet.

    Sorry, maar serieus, hoe dom kunnen de liars zijn? Doe voor eens handschoenen aan en open verdomme jullie ogen. Hoe harder jullie proberen, hoe dieper jullie in de shit raken.


    Maare...

    IK WIL WETEN WAT ER IN DIE BARREL WAS. Typisch PLL. Een aflevering zo eruit laten zien dat je denk achter iets aan te komen...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 5:11 ]


    -

    Ik heb echt genoeg vragen na deze aflevering. Wat zit er in die ton, welke plek was het die als laatste toonde met A(?)? Hoe gaat het aflopen tussen sommige koppels? Is Toby misschien iets van plan doordat hij opeens een andere agent begint te worden?

    Ik vind dat Toby een beetje dom deed tegenover Spencer aan de telefoon, maar ik kan hem ook wel begrijpen, de meisjes gaan wat te ver. En dan Ezra tegen Aria, shit, ik dacht even dat hij er een punt achter zou zetten. Dan die ene (naam vergeten) die bij Emily daar werkt, dat ze interesse in Emily had. Ergens had ik op het einde zoiets van 'Misschien heeft ze interesse in Emily', bleek het nog zo ook. Caleb was wel ontzettend lief tegenover Hannah op het einde.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 14:05 ]


    16 - 09 - '17

    Caleb en Hanna vond ik echt leuk deze aflevering. Super lief.
    Wat Toby betreft.. hartstikke slim van hem. Het is goed dat hij zichzelf er buiten houdt. Ze klagen altijd over corrupte politie, ze kunnen het dus niet van hem vragen. Ben heel erg benieuwd wat de volgende aflevering in petto heeft. Vond deze al een stuk beter dan de vorige twee. Begint eindelijk weer spannend te worden!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Haleb was echt cute in deze aflevering!
    De Liars moeten niet zo zeuren tegen Toby, ik bedoel hij doet toch ook alleen maar zijn werk.
    Volgens mij is A's nieuwe schuilplaats in die oude fabriek (?)
    Die plek waar Emily, Spencer en Aria waren.
    Ben benieuwd of de relatie van Aria en Ezra nog lang stand houdt, als je Ezra zo hoort. Die Jason vond ik wel schattig, alsof hij Mrs. Marin echt leuk vindt.
    Maar wanneer vinden ze nou Mona's lichaam, het duurt wel heel lang.
    Ik vond de aflevering overigens beter dan die van vorige week (;
    Kan bijna niet wachten tot volgende week.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead