• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    (...)
    En wanneer komt de volgende aflevering? Is er een vaste dag in de week voor? Of?


    Volgende week dinsdag. Het wordt altijd op dinsdag uitgezonden. Maar het is pas online op woensdag.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Volgende week dinsdag. Het wordt altijd op dinsdag uitgezonden. Maar het is pas online op woensdag.

    Oh, 1 x in de week is op zich nog wel te doen. Hoeveel afleveringen zal dit seizoen krijgen? Ik ben nu al bang voor de break die gaat komen, ieh.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb altijd gewoon de serie gekeken en wist in de tweede aflevering al dat Mona A was. Echter ben ik nu echt helemaal de weg kwijt. Ik heb zo de neiging om op de detective tour te gaan. Elke aflevering bekijken, iedere theorie lezen op internet. Is het nou zo moeilijk? Ik heb mijn vizier een poosje op Jason gehad, maar het lijkt te obvious. Is het niet gewoon Toby dan? Ik word gek.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Oh, 1 x in de week is op zich nog wel te doen. Hoeveel afleveringen zal dit seizoen krijgen? Ik ben nu al bang voor de break die gaat komen, ieh.


    25, ben gaan kijken.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    25, ben gaan kijken.

    Woh, nog wel wat afleveringen te gaan. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Seizoen 5 aflevering 17 (:
    Toch vind ik het wel vervelend dat ik steeds een week moet wachten.

    Wie niet? xD

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Woh, nog wel wat afleveringen te gaan. :'D

    Yep. Daarna is het wel maanden wachten. D:


    -

    Maleficia schreef:
    Ik heb altijd gewoon de serie gekeken en wist in de tweede aflevering al dat Mona A was. Echter ben ik nu echt helemaal de weg kwijt. Ik heb zo de neiging om op de detective tour te gaan. Elke aflevering bekijken, iedere theorie lezen op internet. Is het nou zo moeilijk? Ik heb mijn vizier een poosje op Jason gehad, maar het lijkt te obvious. Is het niet gewoon Toby dan? Ik word gek.



    Same here. Ik denk dat als seizoen 5 afgelopen is, ik op detective tour ga. Dan heb ik ten minste iets te doen in de tussentijd ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vond het een interessante aflevering, ik had eerst gedacht dat de ton gewoon leeg ging zijn, maar het is sowieso niet Mona. Dat is te voor de hand liggend. En ik steun Toby, de liars zijn niet slim bezig...
    Ik had wel gedacht dat die nieuwe kokkin een oogje had op Emily; nu Paige weg is moeten ze natuurlijk iemand anders vinden.
    En ik heb de eerste aflevering ook eens opnieuw gekeken en er komen echt weinig personages in voor... Het doet mij vermoeden dat A ofwel een van de vier liars zelf is ofwel Toby.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Sobremesa schreef:
    (...)

    Same here. Ik denk dat als seizoen 5 afgelopen is, ik op detective tour ga. Dan heb ik ten minste iets te doen in de tussentijd ^^


    Same. Ik zat er eerst aan te denken om voor mezelf een story aan te maken en dan voor elke mogelijk A een hoofdstuk aan te maken en daar alle aanwijzing in te zetten om het voor mezelf duidelijk te hebben. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Same. Ik zat er eerst aan te denken om voor mezelf een story aan te maken en dan voor elke mogelijk A een hoofdstuk aan te maken en daar alle aanwijzing in te zetten om het voor mezelf duidelijk te hebben. ;x


    Dat is echt een goed idee!


    “A queen will always turn pain into power.”

    Even voor de duidelijk:

    Ze zeiden dat A in de eerste aflevering zat maaaar

    Volgens mij bedoelden ze daar Mona mee. Nu zei Keegan iets over dat het duidelijk is in seizoen 1, niet aflevering 1. Dus je kan beter naar het hele seizoen kijken dan alleen naar de eerste aflevering.


    En voor de Marlene zei dat ze maar 1 goede theorie gelezen had, ze leest niet alle theorieën en ze zegt niet dat als een theorie niet klopt, de persoon ook niet klopt. Misschien plakken we wel de verkeerde theorie op de verkeerde persoon, dat betekend dus niet dat we niet de goede persoon geraden hebben, savvy?

    Voor deze aflevering:
    Alle spullen liggen in de fabriek. Op het einde zag je die handen, dat zijn dus de vingerafdrukken van de liars die A nu overal op kan plakken als hij wilt. :'D
    Het was een spannende aflevering, ik vind dat Toby wel gelijk had, maar ik snap niet waarom hij nu Spencer gaat ontwijken. Hanna heeft toch iets heel doms gedaan.


    Your make-up is terrible

    Voor mij blijft Hanna ook een verdachte. Ook nog mijn favoriete personage overigens. Als je kijkt naar Keegan's reactie.. dan zou dat bij haar moeten kloppen. Ik denk dat zij óf Toby de tweeling is en dat dit in ieder geval Bethany is.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:15 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ah, Toby. Ik heb er gemixte gevoelens over; ik snap hem, maar hij reageerde bijvoorbeeld een beetje raar op Spencer. En Tanner is sowieso heel verdacht bezig, bij die barrel toen. Hm.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Ah, Toby. Ik heb er gemixte gevoelens over; ik snap hem, maar hij reageerde bijvoorbeeld een beetje raar op Spencer. En Tanner is sowieso heel verdacht bezig, bij die barrel toen. Hm.


    Sowieso vind ik Tanner verdacht. Ook toen Toby haar vertelde over Holbrook, het leek alsof ze het al wist maar Holbrook beschermde ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Sowieso vind ik Tanner verdacht. Ook toen Toby haar vertelde over Holbrook, het leek alsof ze het al wist maar Holbrook beschermde ofzo.

    Ja, inderdaad. Zij heeft sowieso wat met het hele A-gedoe te maken, denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''