• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Zij zelf weten ook niet wie A is want de schrijvers willen dit geheim houden dus geven niet 100 scripts van afleveringen op. [Dit heb ik uit een interview gehaald]. Alleen degene die de boeken helemaal hebben gelezen zouden het weten dan, maar de story-line word niet gevolgd maar het kan wel dat de A uit het boek ook de A is in de serie.

    Oh en uh niet lullig bedoeld Sylvie, maar de beginpost ziet er echt heel lelijk uit zo nu die gifs rechts staan en de tekst links. Dat onder elkaar vond ik mooier. :')

    Hanaemi schreef:
    Oh en uh niet lullig bedoeld Sylvie, maar de beginpost ziet er echt heel lelijk uit zo nu die gifs rechts staan en de tekst links. Dat onder elkaar vond ik mooier. :')


    Oh, fijn om te horen... (not). Tja sorry, ik laat het zo. Alles onder elkaar maakte dat de beginpost veel te lang was naar mijn zin, je zal er dus maar naar moeten blijven kijken tot de volgende het volgende topic veranderd.


    16 - 09 - '17

    Hanaemi schreef:
    Oh en uh niet lullig bedoeld Sylvie, maar de beginpost ziet er echt heel lelijk uit zo nu die gifs rechts staan en de tekst links. Dat onder elkaar vond ik mooier. :')

    Eh, dat valt hartstikke mee?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tylan schreef:
    (...)

    Oh, fijn om te horen... (not). Tja sorry, ik laat het zo. Alles onder elkaar maakte dat de beginpost veel te lang was naar mijn zin, je zal er dus maar naar moeten blijven kijken tot de volgende het volgende topic veranderd.


    Ik vind het zo ook beter, hoor.


    Your make-up is terrible

    Hanaemi schreef:
    Zij zelf weten ook niet wie A is want de schrijvers willen dit geheim houden dus geven niet 100 scripts van afleveringen op. [Dit heb ik uit een interview gehaald]. Alleen degene die de boeken helemaal hebben gelezen zouden het weten dan, maar de story-line word niet gevolgd maar het kan wel dat de A uit het boek ook de A is in de serie.


    Na de bekendmaking dat Mona A is, lopen de boeken en serie heel anders. Eén van de A's uit de boeken zit niet eens in de serie en voor de andere A uit de boeken zou het raar zijn, gezien de reden waarom die A is in de boeken, niet in de serie..


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh - ik durf niet op de spoilers te klikken. Het zou zo fijn als erbij stond tot welk seizoen en aflevering je het gezien hebt, zodat je kan zien of je kan klikken of niet op de spoilers. Ik ben al bij seizoen 5 aflevering 15 of zo. Geen idee, haha. Mag ik op de lijst?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:46 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Meh - ik durf niet op de spoilers te klikken. Het zou zo fijn als erbij stond tot welk seizoen en aflevering je het gezien hebt, zodat je kan zien of je kan klikken of niet. Ik ben al bij seizoen 5 aflevering 15 of zo. Geen idee, haha. Mag ik op de lijst?


    Ik zit aan de laatste aflevering van het laatste seizoen.
    Ik zet je er bij (:


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    Meh - ik durf niet op de spoilers te klikken. Het zou zo fijn als erbij stond tot welk seizoen en aflevering je het gezien hebt, zodat je kan zien of je kan klikken of niet. Ik ben al bij seizoen 5 aflevering 15 of zo. Geen idee, haha. Mag ik op de lijst?

    Tuurlijk mag je op de lijst. Nog twee afleveringen dus *O*


    -

    Ik zit ook bij de laatste aflevering van het laatste seizoen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Aldea schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag je op de lijst. Nog twee afleveringen dus *O*

    Neeeee ik wil verder kijken. *pruillip*


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Neeeee ik wil verder kijken. *pruillip*

    I know the feeling. D:
    Welcome to my world. Vanaf (bijna) nu, ben je net zo gefrustreerd als mij :P


    -

    CaptainKush schreef:
    Ik zit ook bij de laatste aflevering van het laatste seizoen.

    Dus siezoen 5, aflevering 17? Of bedoel je seizoen 4?


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    I know the feeling. D:
    Welcome to my world. Vanaf (bijna) nu, ben je net zo gefrustreerd als mij :P

    En wanneer komt de volgende aflevering? Is er een vaste dag in de week voor? Of?


    Pretty is just a pretty word.

    Aldea schreef:
    (...)
    Dus siezoen 5, aflevering 17? Of bedoel je seizoen 4?


    Seizoen 5 aflevering 17 (:
    Toch vind ik het wel vervelend dat ik steeds een week moet wachten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead