• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    I am sorry but...

    Ik ben team Toby. Hoezo verwachten de meiden dat Toby alles riskeert voor hun? Dat hij slim is om zichzelf niet naar beneden te halen door de liars te "beschermen", betekend echt niet dat zijn baan opeens belangrijker is dan zijn vrienden. Hanna is echt flink fout. Toby heeft hun gezegd om te stoppen met whatever ze aan het doen waren. Dat zij besloten om zijn waarschuwingen te negeren, zijn de gevolgen nu wel hun eigen domme schuld. Eist dan ook niet van Toby dat hij de bad cop speelt door aan hun door te geven wat de politie aan het doen is.
    Echt, wat willen ze wel niet van hem? Er is en mooie kern dat zwijgplicht heet.

    Sorry, maar serieus, hoe dom kunnen de liars zijn? Doe voor eens handschoenen aan en open verdomme jullie ogen. Hoe harder jullie proberen, hoe dieper jullie in de shit raken.


    Maare...

    IK WIL WETEN WAT ER IN DIE BARREL WAS. Typisch PLL. Een aflevering zo eruit laten zien dat je denk achter iets aan te komen...


    Precies dit.
    Ik zit echt te twijfelen over wat er in de barrel zit. Het lijkt me logisch dat het Mona's lichaam is, aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. Want zo is PLL: expect the unexpected. Dus dan lijkt het me dat er iets heel anders in die barrel zit wat misschien zelfs wel helemaal niets met Mona te maken heeft, maar eerder met Bethany of iets in die richting. Dat zou wel typisch zijn. En de liars waren zeker wel dom bezig, zeg. Ja, opsplitsen in een oude verlaten fabriek terwijl je een stalker hebt is echt een goed idee, zeg. En de producers beginnen volgens mij een beetje inspiratieloos te worden qua manieren om de Liars te killen. Eerst een ruimte overhitten, dan een ruimte onderkoelen. Maarja.
    Ik vind die vrouw - die met Emily in Ezra's bookshop werkt - wel intrigerend. Aan de ene kant is ze wel een leuk personage, vind ik. Maar aan de andere kant, misschien is ze een beetje té aardig, en doet ze een beetje té veel haar best. En ik vertrouw niemand meer in PLL, dusja...
    En Ezria (huil) ik ship ze erg, net zoals Spoby, dus op dat gebied vond ik de aflevering niet leuk ;( Maar eerlijk gezegt vond ik hem wel weer een stuk beter dan de afgelopen twee/drie afleveringen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)

    Precies dit.
    Ik zit echt te twijfelen over wat er in de barrel zit. Het lijkt me logisch dat het Mona's lichaam is, aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. Want zo is PLL: expect the unexpected. Dus dan lijkt het me dat er iets heel anders in die barrel zit wat misschien zelfs wel helemaal niets met Mona te maken heeft, maar eerder met Bethany of iets in die richting. Dat zou wel typisch zijn. En de liars waren zeker wel dom bezig, zeg. Ja, opsplitsen in een oude verlaten fabriek terwijl je een stalker hebt is echt een goed idee, zeg. En de producers beginnen volgens mij een beetje inspiratieloos te worden qua manieren om de Liars te killen. Eerst een ruimte overhitten, dan een ruimte onderkoelen. Maarja.
    Ik vind die vrouw - die met Emily in Ezra's bookshop werkt - wel intrigerend. Aan de ene kant is ze wel een leuk personage, vind ik. Maar aan de andere kant, misschien is ze een beetje té aardig, en doet ze een beetje té veel haar best. En ik vertrouw niemand meer in PLL, dusja...
    En Ezria (huil) ik ship ze erg, net zoals Spoby, dus op dat gebied vond ik de aflevering niet leuk ;( Maar eerlijk gezegt vond ik hem wel weer een stuk beter dan de afgelopen twee/drie afleveringen ^^


    Op Tumblr had iemand een theorie dat het Melissa was en Toby het daarom niet aan Spencer wilde vertellen. Ik vind die theorie wel wat hebben en hoop eerlijk gezegd dat het dat is, want ik ship Spoby.
    En nee, ik mag die vrouw ook niet. Echt niet. Emison for the win!
    Eigenlijk vond ik Ezra een beetje raar doen, aangezien Aria volgens mij duidelijk maakte dat zij samen met hem wilde zijn maar hij haar aan het twijfelen bracht; alsof hij haar niet meer leuk vindt.
    Maar ik vond dit een hele verdrietige aflevering omdat ik veel te gehecht ben aan Spoby en Ezria. Haleb was wel echt lief! En stiekem ship ik Ashley en Jason wel. Ted heb ik nooit gemogen, dus ik ben blij als ze niet met hem gaat trouwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Op Tumblr had iemand een theorie dat het Melissa was en Toby het daarom niet aan Spencer wilde vertellen. Ik vind die theorie wel wat hebben en hoop eerlijk gezegd dat het dat is, want ik ship Spoby.
    En nee, ik mag die vrouw ook niet. Echt niet. Emison for the win!
    Eigenlijk vond ik Ezra een beetje raar doen, aangezien Aria volgens mij duidelijk maakte dat zij samen met hem wilde zijn maar hij haar aan het twijfelen bracht; alsof hij haar niet meer leuk vindt.
    Maar ik vond dit een hele verdrietige aflevering omdat ik veel te gehecht ben aan Spoby en Ezria. Haleb was wel echt lief! En stiekem ship ik Ashley en Jason wel. Ted heb ik nooit gemogen, dus ik ben blij als ze niet met hem gaat trouwen.


    Die theorie zou nog best wel kunnen, waar op tumblr vond je hem?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    OMG GUYS!

    Pretty Little Liars Star Keegan Allen: I Know Who 'A' Is ... and So Do You!

    "
    And what I love about who it is is that everyone knows who it is ... but it will be so shocking and surprising."

    "Everyone will freak out because it's so clearly in every episode," he adds, laughing. "When it's finally revealed, you could literally go back to season 1 and knowing who it is, you can be like, 'Oh, wow. Whoa. This has been here all along, and I never noticed it,' which is, I think, brilliant."

    Nou, dat brengt de Aria of Wren is A theorie weer op het tafel...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 20:35 ]


    -

    Aldea schreef:
    OMG GUYS!

    (...)

    Nou, dat brengt de Aria of Wren is A theorie weer op het tafel...



    Wel, dit stond er ook

    "Everyone will freak out because it's so clearly in every episode," he adds, laughing. "When it's finally revealed, you could literally go back to season 1 and knowing who it is, you can be like, 'Oh, wow. Whoa. This has been here all along, and I never noticed it,' which is, I think, brilliant."


    Nu ben ik echt meer dan benieuwd!


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Nu ben ik echt meer dan benieuwd![/spoiler]

    Hhahah i see.


    -

    "Everyone will freak out because it's so clearly in every episode," he adds, laughing. "When it's finally revealed, you could literally go back to season 1 and knowing who it is, you can be like, 'Oh, wow. Whoa. This has been here all along, and I never noticed it,' which is, I think, brilliant."


    Oke, wie zijn er allemaal in elke aflevering geweest sinds seizoen 1?
    Aria
    Emily
    Hanna
    Spencer
    Ezra?
    Caleb?
    Toby?


    Enne nog iets....

    Dat Lucy Hale niet weet wie A is, betekend dat dat het haar is?


    -

    Aldea schreef:
    (...)

    Oke, wie zijn er allemaal in elke aflevering geweest sinds seizoen 1?
    Aria
    Emily
    Hanna
    Spencer
    Ezra?
    Caleb?
    Toby?


    Enne nog iets....

    Dat Lucy Hale niet weet wie A is, betekend dat dat het haar is?


    Dat van Lucy weet ik niet, er stond in een artikel ergens dat ze blijkbaar haar mond niet kan houden en het daardoor waarschijnlijk niet weet. Maar dingetje die Mona speelt zei toch ooit eens in een interview ook dat ze niet zeker wist wie A nu was, of heb ik dat fout gelezen?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 20:39 ]


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    OMG GUYS!

    (...)[/red]
    Nou, dat brengt de Aria of Wren is A theorie weer op het tafel...


    No, daar gaat mijn hele Bethany-is-alive-and-A theory (huil) Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Aria A is. Want nja, waarom zou ze dat doen? En waarom zou ze haarzelf dat aan doen? Doesn't make much sense. Maar Marlene zei ook dat maar 1 iemand de juiste A theory had. Dus dan zou het Aria toch niet kunnen zijn?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    No, daar gaat mijn hele Bethany-is-alive-and-A theory (huil) Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Aria A is. Want nja, waarom zou ze dat doen? En waarom zou ze haarzelf dat aan doen? Doesn't make much sense. Maar Marlene zei ook dat maar 1 iemand de juiste A theory had. Dus dan zou het Aria toch niet kunnen zijn?


    Maar Marlene is een grote liegbeest hoor xp. Zal niet de eerste keer zijn dat ze lieg om ons allemaal in de war te maken.


    -

    Aldea schreef:
    (...)

    Oke, wie zijn er allemaal in elke aflevering geweest sinds seizoen 1?
    Aria
    Emily
    Hanna
    Spencer
    Ezra?
    Caleb?
    Toby?


    Enne nog iets....

    Dat Lucy Hale niet weet wie A is, betekend dat dat het haar is?


    Caleb sowieso niet omdat hij niet in episode 1 zat.
    Ik ben wel echt heel benieuwd en ga me waarschijnlijk heel dom voelen als we het eenmaal weten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Aldea schreef:
    (...)

    Maar Marlene is een grote liegbeest hoor xp. Zal niet de eerste keer zijn dat ze lieg om ons allemaal in de war te maken.


    Truee ^^ Ik wilde gewoon zo graag geloven dat het mijn Bethany-is-A theory was want ik voelde me behoorlijk slim toen ik het bedacht hehe ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Misschien is A wel iemand van de ouders? Of Mike?

    Trouwens, dat Melissa misschien in die barrel zat vind ik wel een hele goeie.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Misschien is A wel iemand van de ouders? Of Mike?

    Trouwens, dat Melissa misschien in die barrel zat vind ik wel een hele goeie.


    Ik dacht ook al aan één van de ouders. Je weet maar nooit wie het is.


    16 - 09 - '17

    Sobremesa schreef:
    (...)
    No, daar gaat mijn hele Bethany-is-alive-and-A theory (huil) Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Aria A is. Want nja, waarom zou ze dat doen? En waarom zou ze haarzelf dat aan doen? Doesn't make much sense. Maar Marlene zei ook dat maar 1 iemand de juiste A theory had. Dus dan zou het Aria toch niet kunnen zijn?


    Ik denk dat ze meer bedoelde dat maar een iemand de gehele theorie goed had, dus ook de reden waarom en dergelijke. Als je redeneert dat Aria het niet is omdat er meerdere Aria theorieën zijn, dan blijven er niet veel over wie wel A kunnen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered