• Is het niet onhandig dat als iemand een quize/ story aanmaakt zo gehaast moet doen om zijn quize/story bij de nieuwste quizen/ stories te zetten?
    Omdat de 'nieuwste' quizen/ stories altijd voor de aanmaak datum gelden kan ik relax niet relax een goede quize maken.

    Voor de duidelijkheid:

    De 'nieuwste' quizen/ stories gelden altijd voor de aanmaak datum, maar er is altijd tijd nodig om zo'n quize of story te maken en de een duurt langer dan de ander, als het te lang duurt kom het niet in de 'nieuwste' terecht en word de quize/ story minder gemaakt of gelezen, terwijl je er meer moeite in gedaan hebt

    Is het niet mogelijk om in plaats van de aanmaak datum de activeer datum als 'nieuwe' te gelden? Dan heeft iedere quize een kans om gemaakt te worden.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 13:51 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Huh ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.

    Ik vind dat een goed idee.


    Let the Night embrace you

    De 'nieuwste' quizen/ stories gelden altijd voor de aanmaak datum, maar er is altijd tijd nodig om zo'n quize of story te maken en de een duurt langer dan de ander, als het te lang duurt kom het niet in de 'nieuwste' terecht en word de quize/ story minder gemaakt of gelezen, terwijl je er meer moeite in gedaan hebt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Iedereen doet ergens moeite in, niemand kan er meer in doen.
    Daarbij kun je voor je quiz een topic maken evenals je story, ter promotie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk niet dat dat een verstandig idee is. Dan kun je je quiz dus gaan promoten door hem steeds te inactiveren en weer te activeren, zodat hij steeds weer bij de nieuwste quizzen komt. Ik begrijp je punt en je frustratie, maar ik denk dat je je quizzen toch op een andere manier zult moeten promoten als je echt mooie quizzen wilt maken ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat werk volgens mij niet echt, want dan gaan ze die continu opnieuw activeren voor in de lijst te komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    bij nieuwe stories merk ik ook dat stories er in komen als ze gewoon aangepast zijn (geen idee hoe dat met quizzen zit, maar ik veronderstel ongeveer gelijkaardig) dus ik zie het probleem niet echt. Als ik gewoon een nieuw hoofdstuk typ en activeer, of een bestaand hoofdstuk aanpas, komen mijn stories immers ook bij "nieuw"


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik denk dat ik er mee eens ben.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    HUNGERFOX schreef:
    De 'nieuwste' quizen/ stories gelden altijd voor de aanmaak datum, maar er is altijd tijd nodig om zo'n quize of story te maken en de een duurt langer dan de ander, als het te lang duurt kom het niet in de 'nieuwste' terecht en word de quize/ story minder gemaakt of gelezen, terwijl je er meer moeite in gedaan hebt.


    De nieuwste als in op de voorpagina van Q?
    Ik begrijp nu denk ik wel zo'n beetje wat je bedoeld en ik denk dat dat inderdaad wel een goed idee is, al zou ik daar zelf niet zo enorm veel aan hebben.

    Catan schreef:
    Ik denk niet dat dat een verstandig idee is. Dan kun je je quiz dus gaan promoten door hem steeds te inactiveren en weer te activeren, zodat hij steeds weer bij de nieuwste quizzen komt. Ik begrijp je punt en je frustratie, maar ik denk dat je je quizzen toch op een andere manier zult moeten promoten als je echt mooie quizzen wilt maken ;).


    Misschien dan dat het dan alleen telt met de eerste activatie....
    Al weet ik niet hoe je dat op zou kunnen lossen, je hebt wel een punt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Catan schreef:
    Ik denk niet dat dat een verstandig idee is. Dan kun je je quiz dus gaan promoten door hem steeds te inactiveren en weer te activeren, zodat hij steeds weer bij de nieuwste quizzen komt. Ik begrijp je punt en je frustratie, maar ik denk dat je je quizzen toch op een andere manier zult moeten promoten als je echt mooie quizzen wilt maken ;).

    Dit is ook het eerste waar ik aan denk.

    Ik heb er zelf ook geen last van want ik maak mijn quizzen altijd op voorhand in Word en kopieer ze dan. Staat dan binnen de 20 minuten online ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Avarosa schreef:
    Dat werk volgens mij niet echt, want dan gaan ze die continu opnieuw activeren voor in de lijst te komen.


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Dat werk volgens mij niet echt, want dan gaan ze die continu opnieuw activeren voor in de lijst te komen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als je een hoofdstuk activeerd komt je story sws weer bij nieuwste stories.

    HUNGERFOX schreef:
    (...)

    Misschien dan dat het dan alleen telt met de eerste activatie....
    Al weet ik niet hoe je dat op zou kunnen lossen, je hebt wel een punt.

    Ik ben het met je eens. Het zou inderdaad het eerlijkst zijn met alleen de eerste activatie. :)


    Ik wil een tuin vol egels