• SUPER HUMAN.



    Sobremesa - Ilona.
    Malarkey - Marie.
    Goya - Leonie.
    Mangata - Henk/Jente.
    Trohman - Romee.
    Waldeinsamkeit - Laura.
    Ferrars - Floor.
    Quivers - Julie.
    Amaris - Ana.
    Perconte - Xantha.
    Meraki_ - Marjolein.
    Zamperini - Denise
    TheDarkKing - Lars.
    GusWaters -
    Mashtonx - Jo-Anne
    Jonty -
    Constellation - Rachel
    Crooked -

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:17 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iemand voor Cade? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    Iemand voor Cade? :')


    Ze kan me gaan zingen?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Ze kan me gaan zingen?


    Wie staan daar allemaal? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leonie, Audrey staat nu bij het groepje met Anna, Bree enz, kan het zijn dat Anna haar erbij vraagt?


    all because i liked a girl

    Komorebi_ schreef:
    Leonie, Audrey staat nu bij het groepje met Anna, Bree enz, kan het zijn dat Anna haar erbij vraagt?


    Idk. Henk gaat eerst nog ff posten, en jij zegt dat ze geen vrienden heeft en er ook geen moeite voor doet dus dan lijkt me eigenlijk niet dat Anna haar er bij vraagt aangezien ze zo bitchy doet steeds. Maar ik zie zo wel ff


    take me back to the basics and the simple life

    @Quivers en @Ferrars, een volgorde aanhouden of gewoon random iemand kan reageren BAM?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    @Quivers en @Ferrars, een volgorde aanhouden of gewoon random iemand kan reageren BAM?


    Dat maakt niet zoveel uit, denk ik. Als er maar niemand wordt 'buitengesloten'.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Goya schreef:
    (...)

    Idk. Henk gaat eerst nog ff posten, en jij zegt dat ze geen vrienden heeft en er ook geen moeite voor doet dus dan lijkt me eigenlijk niet dat Anna haar er bij vraagt aangezien ze zo bitchy doet steeds. Maar ik zie zo wel ff


    Yep, ik zie het dan straks wel


    all because i liked a girl

    Ferrars schreef:
    (...)

    Dat maakt niet zoveel uit, denk ik. Als er maar niemand wordt 'buitengesloten'.


    Allright, ga ik wel even een post maken op reactie van die van jou. ;)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ik ga vandaag naar de stad, dus waarschijnlijk post ik vanavond pas weer x


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Ik ga vandaag naar de stad, dus waarschijnlijk post ik vanavond pas weer x

    Veel plezier :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iemand voor Harwell (ik heb juist gepost, het duurde wat langer dan verwacht want ik had daarvoor echt geen tijd)
    Is het trouwens de bedoeling dat ik dit hier vraag of gewoon zoals ik nu ook heb gedaan tussen haakjes in het speeltopic onderaan mijn post?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oké, I tried maar dit gaat me te snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GusWaters schreef:
    Iemand voor Harwell (ik heb juist gepost, het duurde wat langer dan verwacht want ik had daarvoor echt geen tijd)
    Is het trouwens de bedoeling dat ik dit hier vraag of gewoon zoals ik nu ook heb gedaan tussen haakjes in het speeltopic onderaan mijn post?

    Beide mag, alhoewel hier wel handiger is denk ik ^^
    @Jonty: eigenlijk is er nog niet heel veel gebeurd. Elizabeth is jarig en haar vrienden hebben voor haar gezongen en wat mensen zijn aan het praten en eten. Morgen ga ik de post schrijven met de speech van de hoofdprofessor (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Dat weet ik, maar ik kan de response op mijn personage al niet eens meer terugvinden. Als ik al niet eens een dag niet wil reageren, staat het topic al weer vol overvloed van posts.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.