• SUPER HUMAN.



    Sobremesa - Ilona.
    Malarkey - Marie.
    Goya - Leonie.
    Mangata - Henk/Jente.
    Trohman - Romee.
    Waldeinsamkeit - Laura.
    Ferrars - Floor.
    Quivers - Julie.
    Amaris - Ana.
    Perconte - Xantha.
    Meraki_ - Marjolein.
    Zamperini - Denise
    TheDarkKing - Lars.
    GusWaters -
    Mashtonx - Jo-Anne
    Jonty -
    Constellation - Rachel
    Crooked -

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:17 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ja, lijkt me goed! Zijn ze vrienden?


    Is goed.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    @Mashtonx goede vrienden is goed.
    Ik zal het er straks bij zetten


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Goya schreef:
    Iemand die al interesse heeft voor Annalynn, pagina 3.
    Ik heb haar nig niet helemaal af maar heb al wel de karakter eiensxhappen staan enzo.


    miss kunnen Chester en zij vrienden zijn?


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    miss kunnen Chester en zij vrienden zijn?


    Vindt ik prima (:


    take me back to the basics and the simple life

    Finn is af :3

    Is hij oké zo?

    Finn Axl Newton --- Achttien --- House Blue



    --- Karakter ---
    Zachtaardig
    Finn is op zich een milde jongeman. Hij zal bij wijze van spreken geen vlieg kwaad doen. Wanneer je hem nodig hebt, zal hij voor je klaar staan. Het is voor hem dan ook bijna ondenkbaar het woordje 'nee' over zijn lippen te krijgen. Mits je hem om een gunst vraagt zal je hem vermoedelijk horen instemmen.
    Overigens heeft hij bijna alles over voor mensen waar hij om geeft. Als iemand aan hen komt, komt hij/zij ook aan Finn.
    Finn staat daarnevens te alle tijde klaar om je te helpen indien nodig. Moest iemand zich niet goed in zijn/haar vel voelen zal Finn altijd proberen om naar hem/haar te luisteren, te helpen, of te steunen.

    Te vertrouwen
    Verder kan je hem gewis in vertrouwen nemen. Hij denkt er niet aan om iemands geheimen door te vertellen en heeft dan ook een hekel aan mensen die dat wel doen.
    Geduldig
    In rijen staan of uren wachten op iemand bij een afspraak vind Finn geen probleem. Hij zou nooit iemand opjagen om iets te doen. Want een mens heeft per slot van rekening toch genoeg minuten in zijn leven. Een minuut minder of meer wachten op iets gaat voor hem geen verschil maken. Echter apprecieert hij het niet dat bijvoorbeeld wanneer hij lang moet wachten, iemand uiteindelijk niet op komt dagen.
    Driftig
    Finn is het somtijds enigszins beu dat mensen hem behandelen als een hond aan een leiband. Ingeval dat dit gebeurt durft hij wel eens lelijke woorden naar je toe te kegelen, fysiek geweld komt er echter niet aan te pas. Op die momenten laat je hem beter even alleen vermits hij dan tamelijk prikkelbaar is. Indien je toch in zijn buurt komt zal hij je een lange periode niet meer aanspreken. Bovendien heeft hij een erg kort lontje als het op beledigingen aankomt. Wanneer je hem of iemand waar hij om geeft kwetst, kan je het wel vergeten. Dan zal het effectief een tijdje duren voor je zijn vertrouwen terug kan winnen en hij zich weer openstelt om je te helpen. Als daar problemen van komen, op welk vlak dan ook, het zij zo.
    Romantisch
    Ten slotte is Finn enigszins een romantisch type. Mits hij met iemand samen is, behandelt hij haar als een prinses. Ze zou alles voor hem betekenen. Wanneer iemand het lef heeft om haar iets aan te doen, krijgt hij/zij problemen met hem.
    --- Gaves ---
    Portal Creation
    Hiermee is het voor hem mogelijk om portalen te creëren die leiden naar een diverse plaats.
    Sublimation
    Wanneer hij deze gave gebruikt tovert hij zich om in mist. Dit kan een voordeel zijn om van plaats naar plaats te gaan zonder opgemerkt te worden, of om iemands zicht te beperken.
    --- Zwaktes ---
    Zwaktes 'Portal Creation'
    Het komt wel eens voor dat hij een portaal naar een ongewenste plek schept zonder dat hij het doorheeft. Wanneer hij er dus mensen doorheen laat gaan en zelf niet mee gaat, zou dit wel eens een probleem kunnen zijn.
    Hij sluit tevens af en toe te vroeg een portaal waardoor personen die juist door het portaal zijn gestapt vast zitten in de tussenwereld*. Echter lukt het hem soms niet eens een portaal te sluiten.
    Bovendien zijn er limieten. Finn kan geen portalen openen naar te verre afstanden.

    Zwaktes 'Sublimation'
    Finn is nog niet helemaal gevorderd in het omwisselen van lichaam naar mist of van mist naar zijn lichaam.
    Hij heeft zo nu en dan het probleem dat wanneer hij zich terug wilt transformeren in zijn eigen lichaam, dat enkele lichaamsdelen mist blijven. Of dat hij zich helemaal niet meer kan omvormen.
    Gezondheid
    Finn heeft echter ook gezondheidsproblemen. Als hij - bij wijze van spreken - maar tegen iemand praat die ziek is, krijgt hij het ook al beet.
    Tevens is zijn rechteronderbeen geamputeerd (het ziet er ongeveer uit als dit).
    *Een plek tussen beide locaties (de plek waar het portaal geopend werd, en de plek waar het portaal naar toe leid). Wanneer iemand daar vast zit dient de portaalmaker terug een portaal te openen, hopend dat de persoon die daar vast zit het juiste portaal vind om terug te gaan.

    --- Geschiedenis ---
    Finn heeft verre van zuivere herinneringen aan zijn kindertijd. Al weet hij wel dat hij oorspronkelijk van Engelse afkomst is, echter zouden hij en zijn ouders verhuizen naar Amerika, vermits zijn grootvader al tamelijk bejaard was geworden en niet meer voor zichzelf kon zorgen. Een tehuis was ook geen optie, daar had hij het geld niet voor.
    Ze zouden met de boot naar Amerika gaan, enkel is er iets misgelopen en zonk het schip. Wat er exact gebeurd is, blijft voor Finn buiten zijn geheugen. Het enige wat hij nog kan ophalen van toen is dat hij, afgezien van een andere man, de enige overlevende was. Samen met hem is Finn aan de kust beland met een van de reddingsbootjes. Hij heeft noch een idee van wat er gebeurd is met zijn ouders, noch of zijn opa nog leeft of niet. Finn zelf, is in een weeshuis terechtgekomen.

    --- Relaties ---
    Wie wilt?
    Nicole - Vrienden
    Lucas - Vrienden
    Cade - Goede vrienden
    --- Extra---
    /

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 20:30 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zou trouwens iemand enige - wat voor soort dan ook - relatie met hem willen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Zou trouwens iemand enige - wat voor soort dan ook - relatie met hem willen?


    Cade staat met open armen open voor relaties ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    (...)

    Cade staat met open armen open voor relaties ^^


    Even lezen wat voor persoon ze is :3


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Zou trouwens iemand enige - wat voor soort dan ook - relatie met hem willen?


    Ik heb Nicole en Luca?


    El Diablo.

    Malarkey schreef:
    (...)

    Cade staat met open armen open voor relaties ^^


    Ik denk dat ze wel mogelijk goede vrienden kunnen zijn. Wat denk jij?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ik heb Nicole en Luca?


    Even kijken


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ik heb Nicole en Luca?


    Gewoon vrienden? Met beide?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Is goed (:


    El Diablo.

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze wel mogelijk goede vrienden kunnen zijn. Wat denk jij?


    Ja, ik vind het leuk c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Iemand bevriend met Melissa?
    pagina 5 rollentopic


    be gay do crimes