• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:20 ]

    Andria schreef:
    (...)

    Zou kunnen, alleen is het probleem dat die klachten bij hem binnenkomen.

    Huh? Dus je kan je ontslag indienen bij de ene manager en klachten bij een ander? Bij ons is dat gewoon dezelfde persoon (ik werk ook bij een mac)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Andria schreef:
    (...)

    Zou kunnen, alleen is het probleem dat die klachten bij hem binnenkomen.
    Is niet waar, ook MacDonalds heeft een vertrouwenspersoon. Zoek het op op jullie intranet, zo iemand is er echt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Is niet waar, ook MacDonalds heeft een vertrouwenspersoon. Zoek het op op jullie intranet, zo iemand is er echt.


    Ik kan het in ieder geval nergens vinden.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 20:13 ]

    Het is alweer een tijdje geleden (okay, een paar weken) dat ik dit topic geplaatst heb en ik wil jullie even een kleine update geven. Ik heb tegen één van mijn managers gezegd dat mijn andere manager dit over mij zei en die managers hebben dus met elkaar gepraat. De manager die die dingen over mij had gezegd had vervolgens tegen mij gezegd dat hij dit nóóit gezegd had en dat hij mij niet kwijt wilde enzo, en dat ik me moest afvragen of die 'aardige collega's' van mij wel écht zo aardig waren als hadden 'verzonnen' dat hij dit over mij zei. Ik vertrouw mijn collega's meer dan die manager en ik wéét dat hij dit gewoon over mij gezegd heeft, ook al zeg hij van niet.

    Gisterenavond heb ik mijn ontslag ingediend. Ik kon er gewoon niet meer tegen, ik kon niet tegen het geroddel (het was niet allemaal over mij, ook over anderen) en ik heb gewoon rust nodig nu want mijn werk is niet het enige waar ik me zorgen om maak.

    Ik vind 't echt jammer dat zo'n hondenlul als winnaar uit de bus komt bij dat wegpesterij. Zo'n figuur moet gewoon met de neus in het zand vallen een keer.
    Het mag dan wel klote zijn in de economie nu met meer aanbod dan vraag, da's alsnog geen reden om mekaar het leven zuur te maken en dat van een werkgever of wie dan ook te pikken.

    Succes met alles bro... figuren als dit zouden per direct ontslagen moeten worden in plaats van nog langer op hun gouden troon zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Ik vind 't echt jammer dat zo'n hondenlul als winnaar uit de bus komt bij dat wegpesterij. Zo'n figuur moet gewoon met de neus in het zand vallen een keer.
    Het mag dan wel klote zijn in de economie nu met meer aanbod dan vraag, da's alsnog geen reden om mekaar het leven zuur te maken en dat van een werkgever of wie dan ook te pikken.

    Succes met alles bro... figuren als dit zouden per direct ontslagen moeten worden in plaats van nog langer op hun gouden troon zitten.


    Met mijn ontslag wilde ik ook iets bewijzen. Ik wil dat iedereen weet dat ik stop vanwege hem. Hij heeft tegen mij gezegd dat hij nooit iets over mij gezegd heeft, waarschijnlijk alleen maar omdat hij dan niet als de 'badguy' zou overkomen. Van mij mag iedereen weten dat hij dit over mij zei en dat hij de reden is dat ik weg ben, want ik ben volgens mij wél de eerste die er echt iets over zegt dat hij over anderen roddelt.