• Hehoi Q'ers!

    Het is al een tijdje geleden dat ik nog op Q geweest ben en daar heb ik vast een heleboel goede redenen voor die ik niet direct kan bedenken maar ik heb een vraagje voor jullie!

    Er komt een vakantie aangestormd (in België dan toch, voor Nederland heb ik geen idee eigenlijk) en als hoofdanimator voor het volgende themakamp sta ik oa. in voor het toneeltje. Nu hoor je me vast al aankomen; ik heb misschien wel ideeën maar die zijn of onhaalbaar of gewoon ronduit saai. Dus voor de creatievelingen onder jullie; ik zoek ideetjes!

    Thema: Oma's en Opa's
    Tijd: het is een kort ochtendtoneel, ik gok dat er vijf tot tien minuten voor uitgetrokken wordt. Er zijn vier dagen waarover het toneel uit moet gaan.
    Leeftijd: 4-12
    Ruimte: gemiddeld (niet te heel groot denken)

    Ik had al gedacht aan: "Toen ik uw leeftijd had, toen...."
    -> Maar toen wist ik niets om aan te vullen dat én grappig is én dat de kinderen zullen begrijpen.

    Alvast superbedankt aan iedereen die hier iets voor kan bedenken!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Misschien iets van, oma's en opa's in het jaar 2080 die tegen hun kinderen zeggen: "Toen ik even oud was als jou..." en dan gaan die ouderen rondspringen en tattoos laten zetten en feesten enzo? Kan best grappig zijn als het goed is uitgevoerd, maar ik weet niet of het leuk is voor kinderen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...