• Want dan heb ik mijn toelating voor Fine Art @ HKU. Ik ben zó ontzettend nerveus; ik moet er zijn van 10:00 tot 16:00 en zal daar tekenopdrachten moeten maken. Ik heb geen idéé wat ik moet verwachten en dit is echt hetgene wat me ontzettend laat stressen. Ik ben zo onzeker over mijn portfolio en ik kan al dagenlang niet slapen, het is echt verschrikkelijk. Ik ben kotsmisselijk.
    Goh, wat ga ik opgelucht zijn als het achter de rug is, of ik nou toegelaten word of niet. :/

    Zit één van jullie op de kunstacademie? En zo ja, kunnen jullie mij misschien vertellen wat voor opdrachten ik een beetje kan verwachten? Ik loop mezelf alleen maar gek te maken, hier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zit niet op een kunstacademie aangezien ik totaal geen talent heb.
    Maar ik wil je wel heel veel succes wensen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    HKU in Hilversum?


    ars moriendi

    JaceLightwood schreef:
    Ik zit niet op een kunstacademie aangezien ik totaal geen talent heb.
    Maar ik wil je wel heel veel succes wensen!

    Dankje!
    Apocalyptic schreef:
    HKU in Hilversum?

    Utrecht

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 18:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    JaceLightwood schreef:
    Ik zit niet op een kunstacademie aangezien ik totaal geen talent heb.
    Maar ik wil je wel heel veel succes wensen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Good luck

    Mooie opleiding ook.
    Ik weet van mezelf dat ik een cola blikje en een flyer moest tekenen.
    Ik zit zelf op het grafisch lyceum in Rotterdam. Media vormgeving basis jaar.
    Ik heb het echt naar mijn zin.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 19:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Heel veel succes :3 het gaat vast wel goedkomen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    Ik zit op HKU in Hilversum, ik had vorig jaar toelating gedaan voor Game Art en ik moest een spelletje maken (boardgame, card, etc) en mijn portfolio laten zien. Ik heb zelf geen idee wat je kan verwachten voor Fine Art. In ieder geval zo veel mogelijk laten zien wat je kunt. Maar ik zou je niet al te veel zorgen maken en er vooral een leuke dag van maken! ^^
    Heb je al iets van een voorronde gehad?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tylan schreef:
    Heel veel succes!


    26 - 02 - '16

    Wauw, veel succes! Dat is echt leuk, alleen jammer dat je zo nerveus bent. Komt vast goed als je daar eenmaal bezig bent :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Pelekai schreef:
    Ik zit op HKU in Hilversum, ik had vorig jaar toelating gedaan voor Game Art en ik moest een spelletje maken (boardgame, card, etc) en mijn portfolio laten zien. Ik heb zelf geen idee wat je kan verwachten voor Fine Art. In ieder geval zo veel mogelijk laten zien wat je kunt. Maar ik zou je niet al te veel zorgen maken en er vooral een leuke dag van maken! ^^
    Heb je al iets van een voorronde gehad?

    Nope, alles gebeurt op de dag zelf; portfolio laten zien, opdrachten maken en gesprekken. Heb overigens ook niks van een huiswerkopdracht gehad.

    Bedankt iedereen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Derks schreef:
    Heel veel succes :3 het gaat vast wel goedkomen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heel veel succes, ik zal voor je duimen..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Twisty schreef:
    (...)
    Nope, alles gebeurt op de dag zelf; portfolio laten zien, opdrachten maken en gesprekken. Heb overigens ook niks van een huiswerkopdracht gehad.

    Bedankt iedereen!

    Dat gaat dan een lange dag worden. Zeker ook veel wachten. Maar, in ieder geval heel veel succes dan! :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Veel succes, Michelle! Het gaat je vast lukken! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."