• Voor alle onzin en off-topic posts (;
    Niet te veel spammen a.u.b. x'D
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken ;')


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Lypophrenia - Marjolein
    Psychopaths - Yu




    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Little do you know

    Trohman schreef:
    Oké, mijn meningen over personages
    × June Mercendes: Zij is waarschijnlijk degene waarmee ik het snelst bevriend zou zijn. Stiekem lijkt ze wel een beetje op mij :')
    ×Silena Zoë Paetrix: In RL zou ik haar echt niet mogen, maar dat komt omdat ze best lang een wrok koestert en daar hou ik niet van.
    ×Lily Amanda Hale: Lily vind ik een QT. Ze is echt heel lief
    ×Lewis Mercendes: Hij is een QT met Lily, maar iets te onsociaal om echt te mogen.
    ×Timothy "Tommy" Cleaver: Tommy is #2fab4u
    ×Max Veran Phubar: Obv is Max een overduidelijk QT. Hij is echt een softie en dat vind ik leuk
    ×Blaine Thomas Cleaver: Stiekem mag ik Blaine heel erg en vind ik hem heel schattig


    I like that, although I would definitely like Silena hehe


    take me back to the basics and the simple life

    Ik waarschijnlijk met Tommy, June, Max en Lily


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Everybody likes June. I like that.


    She was always looking for more..

    Ferrars schreef:
    Laten we gewoon een nieuwe squad starten met Phoebe, America, Jade, Robin, Blaine en iedereen die er bij wil.:Y)


    New gang confirmed :')
    Dit is overigens absoluut geen MT bericht (A)


    be gay do crimes

    Is er iemand die erop zit te wachten om Logan als gezelschap te hebben?


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    Is er iemand die erop zit te wachten om Logan als gezelschap te hebben?


    Hij kan bij Blaine, America en Phoebe komen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    Hij kan bij Blaine, America en Phoebe komen.


    Oké, hij komt eraan. Ik ga echt een goede poging doen om een bad guy te spelen, wat me vast niet gaat lukken omdat tot nu toe al mijn pogingen tragisch zijn gefaald.


    She was always looking for more..

    Ik vind het nieuwe Gang idee wel een goeie x'D

    En dat het altijd 'Selena en de rest' is komt omdat Selena ook een beetje de leider is x')
    Ze bepaalt vaak wat ze doen, wie ze haten etc.. :'D

    En dan nóg iets, -ik moet weer even bij komen bij de 3 paginas die ik gemist heb en de nieuwe ingevulde rollen enz- ik ben verliefd op Logan... he's so Sexy and omdat ik The Originals kijk kan ik zijn stem al horen en dat accent is 2Die4.. so sexeh c:

    Ohja, en nog iets: Ik mag heel veel personage's niet omdat ze Phoebe en America zomaar negeren zonder reden, ze hangen de popiejopies uit enz en datsoort mensen mag ik nooit x'D
    Ik ga liever om met mensen zoals Jade en Robin whahah, they don't judge so fast and they are my type of people x')
    Het duurt niet lang meer of ik heb ook paars haar ;o -I'manamericanpsychooo-

    oke ik ben hyper sorry :')
    Zo maar me bed in denk ik..


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik vind het nieuwe Gang idee wel een goeie x'D

    En dat het altijd 'Selena en de rest' is komt omdat Selena ook een beetje de leider is x')
    Ze bepaalt vaak wat ze doen, wie ze haten etc.. :'D

    En dan nóg iets, -ik moet weer even bij komen bij de 3 paginas die ik gemist heb en de nieuwe ingevulde rollen enz- ik ben verliefd op Logan... he's so Sexy and omdat ik The Originals kijk kan ik zijn stem al horen en dat accent is 2Die4.. so sexeh c:

    Ohja, en nog iets: Ik mag heel veel personage's niet omdat ze Phoebe en America zomaar negeren zonder reden, ze hangen de popiejopies uit enz en datsoort mensen mag ik nooit x'D
    Ik ga liever om met mensen zoals Jade en Robin whahah, they don't judge so fast and they are my type of people x')
    Het duurt niet lang meer of ik heb ook paars haar ;o -I'manamericanpsychooo-

    oke ik ben hyper sorry :')
    Zo maar me bed in denk ik..


    Silena is not de leider. June bepaald gewoon zelf wie ze haat en wie ze mag.

    Alleen ik heb nooit echt de intentie gehad om June Phoebe en Mer te laten negeren, dus sorry als ik dat onbedoeld wel heb gedaan. June wilt gewoon heel vrolijk met iedereen vrienden zijn.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Oké, hij komt eraan. Ik ga echt een goede poging doen om een bad guy te spelen, wat me vast niet gaat lukken omdat tot nu toe al mijn pogingen tragisch zijn gefaald.


    Hahaha, Blaine is ook wel een beetje een badboy, dus misschien mogen ze elkaar wel (krul)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Scarlett gaat maar gewoon met mensen om en doet wat ze zelf wilt haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Silena is not de leider. June bepaald gewoon zelf wie ze haat en wie ze mag.

    Alleen ik heb nooit echt de intentie gehad om June Phoebe en Mer te laten negeren, dus sorry als ik dat onbedoeld wel heb gedaan. June wilt gewoon heel vrolijk met iedereen vrienden zijn.


    Ik zeg ook een beetje ;p
    Meestal is het Silena die de boel levend houdt haha


    Little do you know

    Ik kruip mn bed in mensen, Goowdnight
    Ik probeer morgen nog een stukje te posten met Jade..
    Niet teveel spammen aub :'D ik hou niet van teveel terug lezen, whahaha
    En ik zou ook het fijn vinden dat in het gesprek tussen Phoebe enz nog gewacht word tot ik weer met Phoebe post want dan word het onmogelijk om te antwoorden x'D


    Is het Btw vreemd dat ik moet lachen om het 'Ik kom van Durmstrang' zinnetje van Logan? Bij zijn eerste zin had ik zijn Caleb accent in mijn hoofd en bij de tweede zin was het ineens mijn eigen stem die heel vrolijk en kinderlijk 'Ik kom van Durmstrang' zegt met een pretface -ik heb hier teveel lol om weet zelf ook niet waarom :'D-

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 21:38 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik vind het nieuwe Gang idee wel een goeie x'D

    En dat het altijd 'Selena en de rest' is komt omdat Selena ook een beetje de leider is x')
    Ze bepaalt vaak wat ze doen, wie ze haten etc.. :'D

    En dan nóg iets, -ik moet weer even bij komen bij de 3 paginas die ik gemist heb en de nieuwe ingevulde rollen enz- ik ben verliefd op Logan... he's so Sexy and omdat ik The Originals kijk kan ik zijn stem al horen en dat accent is 2Die4.. so sexeh c:

    Ohja, en nog iets: Ik mag heel veel personage's niet omdat ze Phoebe en America zomaar negeren zonder reden, ze hangen de popiejopies uit enz en datsoort mensen mag ik nooit x'D
    Ik ga liever om met mensen zoals Jade en Robin whahah, they don't judge so fast and they are my type of people x')
    Het duurt niet lang meer of ik heb ook paars haar ;o -I'manamericanpsychooo-

    oke ik ben hyper sorry :')
    Zo maar me bed in denk ik..


    Silena ain't no leader (: butte, dat ze Phoebe negeren is echt niet zo bedoeld. Max is eigenlijk ook helemaal niet zo een type en hij snapt zelf eigenlijk ook niet hoe the hell hij zo is geworden, haha. Maar hij zal zich waarschijnlijk erg slecht voelen als hij wist hoe Phoebe zich nu voelt ;(


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik had verwacht dat iedereen alweer gepost had met een nieuw stukje, open ik het speeltopic in volle verwachtingen dat ik één pagina ofzo moet bij lezen..
    nee hoor, maar twee nieuwe posts x'D
    Moet ik now wachten.. naja ik kan met Jade posten ;D


    Little do you know