• Een aantal (jong)volwassenen wordt ontvoerd. Wanneer ze ontwaken, zitten ze aan elkaar vast met een ketting om hun middel. Dat is niet het enige; ze zitten in een groot bos waar de uitweg moeilijk te vinden is. Dit bos wordt bewoond door wilde dieren die een groot gevaar kunnen vormen voor de groep aan elkaar vastzittende (jong)volwassenen. Ze moeten zien te overleven, maar weten niet dat ze ondertussen gefilmd worden voor een nieuw reality serie. Door het hele bos liggen sleutels verspreid die de ketting om de middelen van de (jong)volwassenen stuk voor stuk zullen verwijderen. Wat zullen de vrije personen doen. Gaan ze de andere helpen of gaan ze zelf de vrijheid zoeken en zien te overleven in de duistere wildernis? Dat is helemaal aan jou.


    (Jong)volwassene:
    Mannen en vrouwen gelijk houden!
    Vrouwen
    JudithSuzannCamille Jackson • Eenentwintig •
    Allirian
    Phortion Logan Maeve Ophelia Delphine Horris • Drieëntwintig •

    Mannen
    JontyJeremy Jordan Grenville • Negentien •
    PerconteSteven Eugene Blake Neal Speirs • Eenentwintig •
    NinuturuAce Ashkii Argent • Achttien •
    Merrill

    Invullijstje
    • Naam •
    • Bijnaam • optioneel
    • Leeftijd • minimaal 18
    • Uiterlijk + foto •
    • Innerlijk • het liefst een beetje uitgebreid
    • Extra's • denk aan relaties, kinderen, thuissituatie etc.

    Regels
    • Ik wil gemotiveerde mensen die niet na één post stoppen of hun personage maken en dan afhaken. Is zo zonde van je tijd
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. De reservatie is er ook om te bedenken of je daadwerkelijk mee wil doen of niet
    • Leeftijden graag variërend. Alleen maar achttien en twintigjarige is ook niet leuk
    • We gaan elkaar niet uitlachen of ruzie zoeken met anderen. We doen dit allemaal voor onze lol en als je iets te klagen hebt kom je naar mij
    • Er is een woordenminimum op dit RPG en dit is 200. Meer mag altijd, maar minder vind ik niet zo fijn
    • OOC graag tussen haakjes, óók wanneer je afspraken wil maken met elkaar. Lange gesprekken doen we in het praattopic
    • We hebben geen zogenoemde 'Mary sue's' en 'Gary stu's'. Iedereen heeft goede en slechte kanten en dat wil ik ook terugzien in je rol(omschrijving)
    • Wanneer je drie keer de regels overschreed zet ik je uit het RPG
    • Lol hebben is ook een grote regel hier, maar let wel even op andere. Niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren, daarom wil ik wel dat je rustig post. Het RPG hoeft geen sneltrein te worden
    • Quote je rollen niet! Kopieer ze en plak ze opnieuw, anders wordt het onoverzichtelijk

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 21:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ik denk dat Logan zo af Is ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    I think Steven (2) is ready :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zet Logan en Steven er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haal mijn reservatie maar van de lijst af, sorry.


    -

    Mangata schreef:
    Haal mijn reservatie maar van de lijst af, sorry.


    Jammer. Er is weer een meisje vrij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vraagje, hoe bepalen we wie er vrij komt als er een sleutel gevonden wordt? Waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat we zover zijn in het verhaal, maar ik vroeg het me af. :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Vraagje, hoe bepalen we wie er vrij komt als er een sleutel gevonden wordt? Waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat we zover zijn in het verhaal, maar ik vroeg het me af. :3


    Uhm ik ga dat via een random dingetjes doen. Op het moment dat er een de een sleutel vindt, zet ik een randomizer in. Wie daar uit komt is de gelukkige (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de opening verplaatst naar morgenmiddag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is nog één vrouw en één man vrij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *zucht* ik heb er niet veel vertrouwen in, maar hier is het speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een man reserveren? (;


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Mag ik een man reserveren? (;


    Dat mag jij, ik zet je er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    • Naam • Ace Ashkii Argent
    • Bijnaam • AAA, Ace, Apollo, Silver, Ash
    • Leeftijd • 18
    • Uiterlijk + foto •



    • Innerlijk • Ace lijkt op zich een beetje verlegen tegen iedereen, hij heeft soms een beetje 'opstart' problemen naar anderen, maar meestal komt dit snel wel goed tenzij hij het persoon echt niet mag. Hij zit er af en toe erg mee dat zijn moeder is gestorven, hij word dan depressief en kan nergens meer het goede van in zien, dan gaat alles letterlijk gewoon dood en heeft het leven geen zin meer, hij moet dat echt worden remind dat het leven nog gewoon door gaat en dat er ook goeden dingen zijn, zijn vader heeft hij nooit gekend en het enige wat hij van hem weet is dat hij Russisch is. Ace weet veel van dieren en planten en dit is ook een beetje zijn verslaving, echter is dat een beetje afgekapt door zijn moeder, die vond dat hij iets nuttigs moest doen, hij weet er nog steeds veel over maar dat zit een beetje afgesloten in zijn hoofd maar kan wel met moeite tevoorschijn worden gehaald als het echt nodig is.
    Ace kan niet altijd even goed met zijn emoties omgaan, als iemand aardig tegen hem is en hij vind dat persoon leuk krijgt hij een rode kop, begint hij te stotteren of antwoord hij niet en 'vlucht'. Als je hem boos maakt gaat hij vaak huilen in combinatie, hij haat dit maar kan er niet echt wat tegen doen, meestal loopt hij dat weg en gaat ergens zitten prutten, maar hij vind altijd dat het andere persoon sorry moet zeggen. Je moet Ace niet pushen als hij iets af moet maken, als hij teveel word 'geduwd' en het hem lukt zullen zijn ogen ook gaan tranen en zal zijn lichaam ook weer moeilijk gaan doen waardoor het voor hem nog moeilijker is om iets af te krijgen, je moet hem eigenlijk gewoon rustig zijn gang laten gaan en af en toe even checken hoever hij is en of het hem lukt. Hij word snel gefrustreerd en geeft snel op als iets hem niet lukt, meestal begint hij er na een tijdje dan weer mee omdat hij het echt af wilt hebben, en soms dan ook op een andere manier.
    Ace is soms een beetje te lui om zijn hersens te gebruiken, als hij echt geen zin heeft zal hij kortaf antwoorden en zullen dingen hem niet zo snel boeien, hij zal dan ook niet beginnen aan moeilijke dingen.
    Verder is Ace heel hecht met zijn oudere zus, deze heeft altijd al een soort van moeder gevoel over hem gehad en deze is alleen maar sterker geworden nadat zijn moeder is dood gegaan, zijn zus is vaak bezorgt over hem hoewel dat vaak niet echt hoeft. Hij zat vanaf dat hij 8 werd bij de boy scouts en wou daardoor eigenlijk graag in het leger, hij is echter een beetje te lui om er ook moeite voor te doen.
    • Extra's • Ace heeft het nogal moeilijk, hij heeft zijn school niet af gemaakt omdat zijn moeder dood is gegaan tijdens de belangrijke jaren en dit zat hem erg dwars. Het lukt hem niet om een baan te vinden en hij heeft dus ook geen huis. Hij woont bij zijn 22 jarige zus, deze had minder moeite om over de dood van zijn moeder te komen omdat ze nooit echt iets had met haar moeder. Omdat het Ace niet lukt om een baan te krijgen zorgt deze voor het huis en het eten, zijn zus is erg bang dat hij misschien verkeerde en foute dingen gaat doen. Thuis heeft Ace 2 katten, Max en Milky, vooral Milky is erg aan hem gehecht en deze is altijd dichtbij te vinden als Ace ergens is, ze vind het heerlijk om op zijn rug te zitten en het hem moeilijk te maken met zijn dagelijkse activiteiten. Verder heeft Ace een hekel aan Rokers en kan hij niet tegen alcohol, ook is hij biseksueel maar erg onervaren op beide gebieden.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 21:44 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hmm, zijn het kettingen die allemaal naar een ring in het midden lopen? Dat je een middel punt heb en daar acht kettingen vandaan lopen?
    Of een lange ketting waar het Is van 'persoon-persoon-persoon'?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Hmm, zijn het kettingen die allemaal naar een ring in het midden lopen? Dat je een middel punt heb en daar acht kettingen vandaan lopen?
    Of een lange ketting waar het Is van 'persoon-persoon-persoon'?


    Mijn idee was persoon-persoon-persoon (:

    Maar wat lijkt jou leuker?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.