• Hayy. Dus, mijn suggestie is dat er, nu er een RPG sectie is, je er ook aparte ORPG topics kan openen. Niet met aparte stukken waarin je eerst de rollen post enzo, maar gewoon een topic waarin je alles post. Want ikzelf vindt het redelijk irrtat om het in een pb/story te doen, omdat mijn pb er vol van raakt, en ik met een story oneindig veel meldingen krijg over een reactie enzo. En ik vindt dat best irritant.

    Mijn suggestie is dus dat er een aparte sectie komt waarin je ORPG's kan starten met andere, gewoon, in een topic, omdat dit overzichtelijker is.

    Ik ben _______ deze stelling

    71.4% (20 stemmen)
     
    voor

    28.6% (8 stemmen)
     
    tegen


    take me back to the basics and the simple life

    Klinkt handig! Ik ORPG nooit maar het lijkt me handig (:


    -

    Van mij hoeft dit niet. Ik vind dat het gewoon prima in een story kan, als je die meldingen irritant vindt kan je het ook gewoon uitzetten, volgens mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind stories juist overzichtelijk, maar ik ben vooral tegen omdat het ook tegen de regels is. Je mag niemand buiten sluiten in topics, dit valt onder buiten sluiten, want anderen mogen niet meedoen. Ik ben het ook eens met die regels, maar ik denk ook dat anders het RPG forum erg druk wordt met de ORPG's die allemaal aangemaakt worden.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind stories juist overzichtelijk, maar ik ben vooral tegen omdat het ook tegen de regels is. Je mag niemand buiten sluiten in topics, dit valt onder buiten sluiten, want anderen mogen niet meedoen. Ik ben het ook eens met die regels, maar ik denk ook dat anders het RPG forum erg druk wordt met de ORPG's die allemaal aangemaakt worden.


    Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.. Ik bedoel noet dat je ORPGs gaat starten tussen de speeltopics oid. Ik bedoel dat er een nieuwe kolom komt speciaal voor de ORPGs..


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.. Ik bedoel noet dat je ORPGs gaat starten tussen de speeltopics oid. Ik bedoel dat er een nieuwe kolom komt speciaal voor de ORPGs..


    Daarom zeg ik toch 'het RPG forum'. Want ORPG's horen dan bij RPG's. Voor GM kan er altijd een optie komen om het uit te schakelen, maar andere users zien het wel als ze in de actieve topics tussen de RPG's kijken. Anders moet het net zoals offtopic er niet tussen verschijnen, maar dan is het alsnog tegen de regels van users buiten sluiten in topics.


    Your make-up is terrible

    Tegen.

    Michonne schreef:
    Ik vind stories juist overzichtelijk, maar ik ben vooral tegen omdat het ook tegen de regels is. Je mag niemand buiten sluiten in topics, dit valt onder buiten sluiten, want anderen mogen niet meedoen. Ik ben het ook eens met die regels, maar ik denk ook dat anders het RPG forum erg druk wordt met de ORPG's die allemaal aangemaakt worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merlyn schreef:
    Van mij hoeft dit niet. Ik vind dat het gewoon prima in een story kan, als je die meldingen irritant vindt kan je het ook gewoon uitzetten, volgens mij.


    26 - 02 - '16

    Zoals Michonne/Nikki al zegt, zou dit in strijd zijn met de huisregels van Quizlet. Ik quote:

    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!

    Daarnaast vind ik, en dit is mijn persoonlijke mening, een story ook veel handiger. Je kan alles in hoofdstukken opdelen, en de opmaak ziet er vaak ook een tikkeltje mooier uit. Maar ik ben sowieso tegen vanwege hetgeen wat Nikki al aankaartte. (:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 13:46 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."