• Erieka? Maia? Ben ik op het goede adres? Ik heb chips meegebracht! c:





    Aanwezigen:
    Erieka
    Maia
    Yolanda
    Nikki
    Cheryl
    Lucca


    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 21:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Jaa, ik snap je wel.
    Maar je had toch inmiddels contact met een leuke jongen? Waarvan je nog van je ouders de preek kreeg dat je je niet weer in een relatie moet verdiepen?
    I mean, er hoeft inderdaad ook geen relatie van te komen, maar misschien vult de vriendschap met die gozer (of met een meid als normale vriendin. Maar volgens mij had je nu contact met een gozer, toch? ) toch een beetje de leegte. Want vrienden geven ook om elkaar, daar hoef je niet alleen een relatie voor te hebben. (:


    Ja, da's waar. Alleen heb ik ook nauwelijks vrienden naast alle mensen die ik online spreek. Al die vrienden hebben ook een eigen leven en die kan ik ook niet blijven lastigvallen :c


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Ja, da's waar. Alleen heb ik ook nauwelijks vrienden naast alle mensen die ik online spreek. Al die vrienden hebben ook een eigen leven en die kan ik ook niet blijven lastigvallen :c


    Heb je anders zin om eens met mij te meeten? :Y) Spreek je toch eens af met een vriendin (tenminste, ik beschouw ons als vriendinnen. Sorry if I'm wrong. :p ) zonder mensen echt lastig te vallen. (:

    Maar waarom zou je überhaupt mensen lastig vallen? Ik bedoel, zolang je ze maar niet iedere dag gaat stalken is het goed, toch? ^^
    And what about your co-workers? Zijn dat allemaal oude mensen waar je alleen op je werk mee om wilt gaan, of zijn er ook wat mensen waarmee je goed kunt opschieten en wel bevriend mee wilt worden? Spreek eens met hun af, zou ik zeggen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •