• Hey iedereen,

    Daar juist kwam ik toch iets niet tegen. Mijn pa wou mij naar school brengen.
    En als ik aan school kwam zeidde ze dat mijn leerkracht ziek was.
    En die hadden we vandaag een hele dag. Dus ik in paniek van shit he een hele dag studie.
    Maar gelukkig had ik mijn gsm nog bij mij en stuurde ik snel een sms naar mijn pa.
    Eind goed al goed na 20 minuuten was mijn pa er weer xD En daar zaten dan mijn twee andere klasgenoten.
    Jaloers dat zei niet naar huis konde. Tja moet je het slim spelen he :)

    Is er ooit iemand zoiets ook tegen gekomen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Oeie de verkeerde bus das niet best. Waar ben je dan ergens? Das echt kut als je zo iets voor hebt.
    Ja kan ik mij voorstellen dat je koud hebt.

    Brabant. Ik ben nu terug naar beschaving, maar de bus die mij naar Nijmegen brengt komt pas over 20 min. :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    (...)
    Brabant. Ik ben nu terug naar beschaving, maar de bus die mij naar Nijmegen brengt komt pas over 20 min. :[


    Oef gelukkig maar :) Ach das ook nog lang wachten. Wat moet je daar doen misschien?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dude, je maak me helemaal jaloers. Ö
    Het is bij mij pas 9 uur en ik moet nog tot half 5. D:

    Ik heb wel iets om naar uit te kijken: mijn nicht die in Nederland woont, komt stage lopen op Curaçao. Dus kan ik haar even flink knuffelen nadat ik haar al jaren niet heb gezien.
    Maar het weegt niet op tussen gezellig een hele dag vrij hebben. Gosh, ben echt zoo. jaloers nu. Not fair :/


    -

    Emison schreef:
    Dude, je maak me helemaal jaloers. Ö
    Het is bij mij pas 9 uur en ik moet nog tot half 5. D:

    Ik heb wel iets om naar uit te kijken: mijn nicht die in Nederland woont, komt stage lopen op Curaçao. Dus kan ik haar even flink knuffelen nadat ik haar al jaren niet heb gezien.
    Maar het weegt niet op tussen gezellig een hele dag vrij hebben. Gosh, ben echt zoo. jaloers nu. Not fair :/


    Ja ik kan er niet aan doen dat dit gebeurd is vandaag.
    Ik vind het eigelijk erg dat ze niet op school was.
    Dat is leuk voor je nicht. Wens haar veel succes hoor :)
    Ze is ziek dus ja ging ik echt ik 7 uren lang in een lokaal zitten en wachten tot het tijd is.
    Dus had ik maar 1 keuze en dat was naar huis.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik snap er geen reet van....

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:35 ]

    Woodie schreef:
    Ik snap er geen reet van....


    Wat snap je daar nou niet aan? :p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Oef gelukkig maar :) Ach das ook nog lang wachten. Wat moet je daar doen misschien?

    Naar m'n kamertje. :Y) Ik heb het gered!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is inderdaad wel geluk hebben.
    Ik had vorig schooljaar ook een keer dat ik les had van één docent en dat die ene docent ziek was, waardoor we de hele dag vrij hadden.
    Momenteel heb ik zelfs een rooster waarbij ik standaard op de maandagen vrij heb.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vhagar schreef:
    (...)
    Naar m'n kamertje. :Y) Ik heb het gered!


    Jippie das goed nieuws :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    McLoughlin schreef:
    Dat is inderdaad wel geluk hebben.
    Ik had vorig schooljaar ook een keer dat ik les had van één docent en dat die ene docent ziek was, waardoor we de hele dag vrij hadden.
    Momenteel heb ik zelfs een rooster waarbij ik standaard op de maandagen vrij heb.


    Ach das ook eigelijk wel tof he :) Nou morgen 1 dag school en dan drie dagen stage :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,