• Heu,

    ik moet een nieuwe OV-chipkaart aanvragen en daarvoor moet ik een foto uploaden. Dit mag dus ook een vakantiefoto zijn. Het probleem is alleen dat ik heel vaak niet met mijn hele hoofd op de foto sta en ik kan nergens vinden of dit een probleem is. Mijn vraag is dus of iemand al eens op deze manier een OV-chipkaart heeft aangevraagd en in hoeverre ze daar strikt naar kijken.

    Oja, mijn camera is leeg, dus ik kan even geen foto maken. :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou gewoon mijn camera even opladen en dan een foto maken waar je gezicht helemaal opstaat. Dan weet je zeker dat je goed zit. (:


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Ik zou gewoon mijn camera even opladen en dan een foto maken waar je gezicht helemaal opstaat. Dan weet je zeker dat je goed zit. (:

    Dat duurt me te lang. :') Anders schuif ik 't weer naar morgen, overmorgen etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tien minuutjes om een nieuwe foto te maken en op de laptop te zetten. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Uh, ik heb een anonieme ov-chipkaart zodat mn moeder en zusje hem ook kunnen gebruiken (maar die reizen nooit met het OV dus in feite gebruik alleen ik hem :') )

    Misschien kun je je schoolfoto uploaden? :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Fereale schreef:
    Tien minuutjes om een nieuwe foto te maken en op de laptop te zetten. c:

    Ne, hij moet helemaal opladen.

    God, het gaat hier niet over mijn gemakzucht o.i.d. Gewoon een vraag. ;_;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij het kiezen van een foto krijg je ook een melding of de foto goed is of niet. Je kan een foto die je hebt proberen. Als het lukt, kan je er ook prima mee reizen. De foto mag zelfs zwart-wit zijn.
    Anders zou je echt een nieuwe foto moeten maken en je camera moeten opladen. Of je mobiel gebruiken.

    Derks schreef:
    Uh, ik heb een anonieme ov-chipkaart zodat mn moeder en zusje hem ook kunnen gebruiken (maar die reizen nooit met het OV dus in feite gebruik alleen ik hem :') )

    Misschien kun je je schoolfoto uploaden? :')

    Hm, maar ik heb een studenten OV en dan moet je geloof ik wel een foto? Zag tenminste zo geen optie voor anoniem.

    En mijn schoolfoto's zijn niet recent genoeg, helaas.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 16:36 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    DIAMANTE schreef:
    Bij het kiezen van een foto krijg je ook een melding of de foto goed is of niet. Je kan een foto die je hebt proberen. Als het lukt, kan je er ook prima mee reizen. De foto mag zelfs zwart-wit zijn.
    Anders zou je echt een nieuwe foto moeten maken en je camera moeten opladen. Of je mobiel gebruiken.

    Oh, echt? Da's handig. :3 Mijn mobiel rekt foto's uit, dus dat is helaas geen optie.

    Maar, dankje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof niet dat je half op de foto mag staan, ze zijn best streng! Succes met het vinden van een goede foto.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Moth schreef:
    (...)
    Hm, maar ik heb een studenten OV en dan moet je geloof ik wel een foto? Zag tenminste zo geen optie voor anoniem.

    En mijn schoolfoto's zijn niet recent genoeg, helaas.


    Voor je studentenreisproduct moet je een persoonlijke OV chipkaart hebben, dus dat kan inderdaad niet anoniem.

    Ik zou toch even je camera opladen, als ik jou was, want dan weet je in ieder geval zeker dat de foto goed is. Desnoods verstuur je de aanvraag pas morgen of overmorgen. Als je iets opstuurt waar je over twijfelt, het geweigerd wordt en je alsnog een betere foto moet maken, duurt het nog veel langer. Of heb je misschien een camera op je telefoon? Geen geweldige kwaliteit, maar het werkte voor mij. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moth schreef:
    (...)
    Hm, maar ik heb een studenten OV en dan moet je geloof ik wel een foto? Zag tenminste zo geen optie voor anoniem.

    En mijn schoolfoto's zijn niet recent genoeg, helaas.


    Oh, ja ik ben geen student ofzo :')

    Hm, maar lijk je nog erg op je oude schoolfoto's of totaal niet meer? Want het gaat eigenlijk gewoon om de vorm van je gezicht enz...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zolang je hoofd er maar opstaat. Dat mag dus ook een selfie zijn of een ingezoomde vakantiefoto waar je ook opstaat, zolang je je maar kunt herkennen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Grmbl. Ik raak toch een beetje gefrustreerd nu. D: Allemaal foto's van voren, hele gezicht, scherp.


    "I shut my eyes in order to see.'

    WAT EEN GRAFDING. Zelfs een professionele pasfoto pakt-ie niet. -_-


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn broer heeft laatst een nieuwe aangevraagd met een foto van een hond en dat scheen prima te zijn. :Y)


    Your make-up is terrible