• Lieke • Verdomien • Piekie en vind Domien Verschuuren geil.
    Gabriëla • Giroud • Paakie stan en Mats Hummels' wife.
    Esmée • Murray • Peekie en geilt op Ian Harding in weedpack.
    Noek • Vociferor • Poekie en Kaya Scodelario is haar bae.
    Eva • 010294 • Pookie en Larry Stylinson is haar leven.
    Tamara • McKagan • Puukie en is een seksmachine.
    Queen Julia • Mortrydd • Peukie en de Caesar Salad die sla haat.
    Ness • Szczesny • Polkie en voelt zich leeg.











    Domian is onze otp.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 17:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naar jou gaan is voor mij ongeveer net zo duur dan Noek. :'D


    "Family don’t end in blood”

    Je komt maar gewoon want ik heb al gezegd dat je hier komt logeren. :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Mijn moeder zei trouwens dat je maybe sowieso wel vrijdagavond kon komen want als jij wakker wordt ben ik maybe toch al bijna terug (tenzij je vroeg wakker wordt door mij HAHA. Oke dat wordt je denk ik toch wel bc wekker maar misschien val je daarna wel weer in slaap). En dan kan je hier tot ik terug ben (wat dan niet meer lang duurt denk ik) gewoon op mijn laptop en shit. Dat stelde mijn moeder dus voor maar ik snap het op zich als je dat awkward vindt bc tja. :'D


    "Family don’t end in blood”

    Nee Ess, want de reis naar Amsterdam is voor mij een stuk duurder dan naar UIthoorn. Duurder als Leiden. :x (Ik ben wel eens naar UIthoorn gegaan met de trein enzo dus ik weet hoe duur het is) EN JE BENT EEN SUKKEL DAT IK NU GELD UIT MAG GEVEN VOOR MAAR ÉÉN NACHTJE MET JOU SCHULD PFFFT. DAT IS NIET AARDIG.


    Reality's overrated.

    Murray schreef:
    Mijn moeder zei trouwens dat je maybe sowieso wel vrijdagavond kon komen want als jij wakker wordt ben ik maybe toch al bijna terug (tenzij je vroeg wakker wordt door mij HAHA. Oke dat wordt je denk ik toch wel bc wekker maar misschien val je daarna wel weer in slaap). En dan kan je hier tot ik terug ben (wat dan niet meer lang duurt denk ik) gewoon op mijn laptop en shit. Dat stelde mijn moeder dus voor maar ik snap het op zich als je dat awkward vindt bc tja. :'D


    Dat kan ook wel en vind ik niet awkward hoor. Hoe duur is het trouwens van Uithoorn naar Amsterdam?


    Reality's overrated.

    Ja maar terug reis je van Amsterdam naar Uithoorn en dat is met de bus dus dat is goedkoper. Waarschijnlijk was het naar mij daarom ook goedkoper, omdat je een stuk met de bus ging en bussen zijn goedkoper dan treinen. EN HOEZO IK PLAN MEZELF TOCH NIET IN.


    "Family don’t end in blood”

    EN TROUWENS. REAGEER MET EZRA. Or I'll (dit mag je zelf invullen en nee geen Liesmee dit keer).


    Reality's overrated.

    Vociferor schreef:
    (...)

    Dat kan ook wel en vind ik niet awkward hoor. Hoe duur is het trouwens van Uithoorn naar Amsterdam?


    Oke, hehe. Ligt er wel een beetje aan waar in Amsterdam, maar ongeveer rond de drie euro gok is, dus in totaal 6 euro met heen en terug of zo. Wacht ik ga even kijken.


    "Family don’t end in blood”

    Vociferor schreef:
    EN TROUWENS. REAGEER MET EZRA. Or I'll (dit mag je zelf invullen en nee geen Liesmee dit keer).


    Ik ben al bezig maar ik heb nog steeds hoofdpijn dus het gaat niet zo snel en wees blij dat ik dit eerst doe want ik moet eigenlijk ook nog huiswerk doen waardoor ik later naar bed ga met hoofdpijn maar ik doe het nu voor jou dus SSSH.


    "Family don’t end in blood”

    Murray schreef:
    Ja maar terug reis je van Amsterdam naar Uithoorn en dat is met de bus dus dat is goedkoper. Waarschijnlijk was het naar mij daarom ook goedkoper, omdat je een stuk met de bus ging en bussen zijn goedkoper dan treinen. EN HOEZO IK PLAN MEZELF TOCH NIET IN.


    JA MAAR JIJ VERGAT AF TE ZEGGEN.
    En ik snap je niet? Voor jou was dat toch ook zo?


    Reality's overrated.

    Murray schreef:
    (...)

    Ik ben al bezig maar ik heb nog steeds hoofdpijn dus het gaat niet zo snel en wees blij dat ik dit eerst doe want ik moet eigenlijk ook nog huiswerk doen waardoor ik later naar bed ga met hoofdpijn maar ik doe het nu voor jou dus SSSH.


    Oh. Dat wist ik niet. Goed zo. Braaf hondje. Beterschap trouwens.


    Reality's overrated.

    Vociferor schreef:
    (...)

    JA MAAR JIJ VERGAT AF TE ZEGGEN.
    En ik snap je niet? Voor jou was dat toch ook zo?


    Ja maar daar had ik dus net even niet aan gedacht, daarom dacht ik dat het niet veel scheelde.
    Btw, het is een stuk langer reizen dan ik dacht, want normaal is Amsterdam een half uurtje met de bus voor mij, maar nu een uur, omdat Centraal Station vanaf Uithoorn gezien helemaal aan de andere kant van Amsterdam is zeg maar. Alleen met de bus is het dus een uur reizen en kost het 3,75 dus in totaal 7,50. Je kunt ook deels met de bus, deels met de metro, dat is ietsjes sneller (tien minuten) maar wel duurder.


    "Family don’t end in blood”

    En het rooster hing er toch al, dus het had toch niet gekund.


    "Family don’t end in blood”

    Vociferor schreef:
    (...)

    Oh. Dat wist ik niet. Goed zo. Braaf hondje. Beterschap trouwens.


    Ik ben geen hondje. Koekje.


    "Family don’t end in blood”

    Maar als ik geen invaller kan vinden en we toch al later komen, kunnen we ook naar Leidseplein gaan met de bus, dat is dichter bij de winkels (dacht ik) en daar reis je drie kwartier over en dat kost 3,33


    "Family don’t end in blood”