• Jaaaa, ik ben heel erg blij op dit moment. Ik heb vandaag mijn lip piercing laten zetten die ik echt al een lange tijd wilde hebben. Er was mij gezegd dat het niet zoveel pijn zou moeten doen, dus ik kom daar met mijn ouders in de hoop dat het niet zoveel pijn ging doen. (Ja, met mijn ouders want ik ben een grote bange schijterd.) - En ik werd ineens heel zenuwachtig en misselijk. Maarja, ik dacht, ik ga hier niet weg zonder dat ding in mijn lip. Na ongeveer vijf minuutjes wachten was het tijd om de plek voor mijn piercing uit te zoeken en de grote van mijn balletje en toen gebeurde het toch echt. Nja, ik liggen, ogen dicht, hand van mijn moeder en toen kwam de naald. En ik weet niet of het komt omdat mijn lip redelijk dik is of dat ik heel erg gevoelig ervoor ben, maar ik had zoveel pijn. Maar goed, na even bijkomen en weer goed te kunnen ademen, was ik toch wel heel erg blij dat ik het heb gedaan!
    Kortom: ik heb een lip piercing en ik had redelijk veel pijn.

    Het staafje steekt nog wel uit vanwege ontstekingen enzo en mijn lip is op de foto in de spoiler nog een beetje opgezwollen.
    Ik hoop binnenkort drie leuke ringetjes te kunnen kopen/krijgen, want ik wil heel graag ringetjes! En dan maar eens kijken of dat mij ook staat!
    - ik besef net dat het staafje best wel erg uitsteekt op deze foto, but oh well.. niets aan te doen. Haha! -

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 22:29 ]


    Danmarks Dynamite.

    Nice! Ik vind dat altijd zo leuk bij sommige mensen, haha.
    Ik wilde er vroeger ook altijd twee met leuke ringetjes, maar ik denk toch dat het niet zo bij mij past. ;3


    Your make-up is terrible

    Stoer! Dapper dat je het uiteindelijk toch durfde. Vijf minuutjes kunnen opeens heel lang duren als je zenuwachtig bent. :'D

    Ik heb helaas geen goeie kop voor piercings en ben ik ook veel te lui om ze te onderhouden, maar bij andere mensen vind ik ze altijd wel echt heel gaaf. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Stoer! Dapper dat je het uiteindelijk toch durfde. Vijf minuutjes kunnen opeens heel lang duren als je zenuwachtig bent. :'D

    Ik heb helaas geen goeie kop voor piercings en ben ik ook veel te lui om ze te onderhouden, maar bij andere mensen vind ik ze altijd wel echt heel gaaf. :Y)


    Inderdaad, ik stond ook na een paar minuten op om iets anders te doen dan stressen. Het hielp echter vrij weinig. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Cool voor jou, maar ik zou zelf zo'n piercing niet willen. Ik werk namelijk in de horeca en daar mogen dat soort dingen niet wegens de hygiëne.


    26 - 02 - '16

    Looks awesome


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Nice nice Gabsie! :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb al gezegd dat ik 'm awesome vind. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is zo nice Gabsie hehehehe. En stiekem ben ik jaloers. c:


    "Family don’t end in blood”

    Heel nice! Ik ga er binnenkort ook weer opnieuw een zetten, eerste keer ging fout ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Heel nice! Ik ga er binnenkort ook weer opnieuw een zetten, eerste keer ging fout ):


    Nu ben ik best wel benieuwd hoe zoiets fout kan gaan?


    Danmarks Dynamite.

    Giroud schreef:
    (...)

    Nu ben ik best wel benieuwd hoe zoiets fout kan gaan?

    mijne gingen fout door een slechte piercer. ik had er meteen 2 laten zetten in mijn onderlip en ze waren scheef en gingen ontsteken. Ik heb er wel 8 weken plezier van gehad.. weggegooid geld. Helaas gaan de littekens ook niet meer weg.

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    mijne gingen fout door een slechte piercer. ik had er meteen 2 laten zetten in mijn onderlip en ze waren scheef en gingen ontsteken. Ik heb er wel 8 weken plezier van gehad.. weggegooid geld. Helaas gaan de littekens ook niet meer weg.


    Oh wow. Dat vind ik echt heel rot voor je, hopen dat het nu wel goed gaat. Wat bijna zeker wel goed zal komen!


    Danmarks Dynamite.

    Heel vet! Ik vind lippiercings echt heel tof. Vroeger wilde ik er ook één, maar het mocht niet van mijn ouders en nu hoeft het niet meer zo nodig. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Giroud schreef:
    (...)

    Nu ben ik best wel benieuwd hoe zoiets fout kan gaan?


    Nou het is de regel dat er een bepaalde grootte van buisje in gaat (lengte) en dan deed die man ook niet en toen het ging ontsteken (na 3 dagen!!) kwam het hele buisje vast te zitten in mijn lip. Ook had hij hem veel te laag gezet en dat terwijl ik na de genezing een ring erin wilde. Gelukkig is alles goed geheeld en is er geen litteken over gebleven. Ik hoop dat het de volgende keer goed gaat ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 10:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hm, ik vind piercings dus echt afschuwelijk lelijk. Maar fijn dat jij m mooi vind en er blij mee bent! En wel stoer dat je m hebt durven laten zetten! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.