• Beste Quizletters, op het moment ben ik voor school bezig met het project "On being an (Angel) Monster". Dit wordt een korte, experimentele film en het leek mij leuk om een soort van logboek/blog iets op Quizlet bij te houden voor degene die geïnteresseerd zijn hierin. Ik heb het scenario af dat ik met behulp van Adephagia heb geschreven! Ik zal hier zo nu en dan updates en sneak-previews posten en natuurlijk kunnen jullie altijd vragen stellen! (:

    TITEL on being an Angel Monster
    PREMISSE je verandert pas echt in een monster, als je een ander daartoe veroordeelt
    MEDIUM experimentele korte film
    TIJDSDUUR vijf tot tien minuten
    GENRE surrealisme gothic

    LOGLINE in een rijke familie wordt een jonge, geestelijk onontwikkelde vrouw afgestoten door haar familie, zonder dat de buitenwereld hier enig benul van heeft, Ellie (19) probeert zich zo goed mogelijk door deze structuur heen te bewegen, maar als enige engel in een gezin vol monsters, kan ze geen kant op.

    SYNOPSIS on being an Angel Monster is een korte, experimentele film over een jonge vrouw die uit een rijk gezin komt, waar de verwachtingen hoog zijn. Ellie (19) leidt aan Post Traumatische Stres Stoornis en Dissociatieve Identiteitsstoornis als gevolg van mishandeling tijdens haar jeugd. Hierdoor heeft ze onder andere een flinke mentale achterstand, maar leidt ze ook aan hallucinaties, nachtmerries, paniek aanvallen en het gevoel dat ze constant iemand anders is. Naar de buitenwereld toe wordt het stil gehouden, Ellie komt het huis niet uit en voor zover de rest van de wereld weet, bestaat ze niet. Ook binnenshuis lijkt ze soms niet te bestaan. Ze wordt afgestoten, is de outsider van de familie en wordt behandeld alsof ze het ergste is wat hen ooit is overkomen. Terwijl, als je haar de kans zou geven om zichzelf echt te laten zien, ze geen monster is, maar gewoon niet begrepen en eenzaam. Haar familie noemt haar een monster en gedragen zich als engelen, maar je verandert pas echt in een monster, als je een ander daartoe veroordeelt.

    Dus... wat vinden jullie ervan? (:

    meer over de film

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 19:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yessss I am so excited! (:


    She's imperfect but she tries

    Go Lisa!


    Bowties were never Cooler

    I claim this topic.


    That is a perfect copy of reality.

    Gezien de laatste versie die ik gezien heb van het scenario awesome was, ben ik héél erg benieuwd naar de rest *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Mignon schreef:
    Yessss I am so excited! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zoals je het beschrijft, komt het heel intrigerend over. Zeker een korte film die ik zou willen zien.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Zoals je het beschrijft, komt het heel intrigerend over. Zeker een korte film die ik zou willen zien.


    -

    UPDATE

    Ik ben op dit moment bezig met het zoeken van een actrice en acteur om de vader en moeder te spelen! Een actrice heb ik al. Morgen gaan we op locatie bezoek en een aantal dingen vaststellen. We hebben afgelopen week al een paar testjes gedraaid en de twee lenzen die we hebben heten Fred en George, hehe.

    Zijn er nog dingen waar jullie specifiek benieuwd naar zijn? (:

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 19:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn vraag kan niet beantwoord worden zonder dikke spoilers. Ik ben namelijk heel benieuwd hoe het einde er uit gaat zien haha. I guess I'll just have to be patient.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn gooooooood, dit ziet er echt ongelofelijk niet normaal geniaal uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Mijn gooooooood, dit ziet er echt ongelofelijk niet normaal geniaal uit.

    Nawhh haha. Thank you!

    @Dumbledory yap true haha. You'll see in about 6 weeks?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeeeh! Dit ziet er zo chill en awesome uit! Deze korte film zou ik zeker willen zien!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hier een screenshot van onze eerste test shots. Het gaat een zwart/wit film worden met een vierkant kader.

    Op dit moment ben ik bezig met schetsen voor de jurk van Ellie.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ook al heb ik al heel veel gezien ervan, ik ben nog steeds heel benieuwd naar alles hahaha. I can't wait to see it! :o


    That is a perfect copy of reality.

    Awesome


    i wanna vincent van gogh cry in a corner